Raspoloženje i sniženje

Kako se sve više bliži Nova Godina, a sa njom (odnosno posle nje) i popusti polako pravim wish liste. 

Da budem iskrena najviše volim da kupujem klasično i kvalitetno kada je u pitanju odeća, a nije mi ni strano da bacam pare na tone i tone bižuterije i ,,vunice" sa kojom tu klasičnu odeću oživljavam.  Zapravo po onome što određenog dana stavim na sebe, lako je zaključiti kakvog sam raspoloženja. :)
P.S. Verujem da to služi mojim prijateljima inače bi me u suprotnom odavno napustili. :) 

Pa da počenem! Sve što me raduje i što bih tako rado posedovala nalazi se u Accessorize-u! :))) Za sada ovih pet ljupkih šalića - ešarpi i pet kapica je must have, ali ako nađem barem nešto od ovoga kad krenu popusti biću zadovoljna. :)

Očigledno je da mi leopard šara uopšte ,,nije zanimljiva". :) Razlog tome je što se ne uklapa ni uz šta, što znači uklapa se uz sve jiipiiiijeee. Dobre je, prvi put sam ,,ubola" da je to leopard, a ne tigar! Valjda ću sad zapamtiti.:) Valjda, nadam se, ali..! ;)

Dole prikazano zapravo jesu kombinacije koje vidim kao uspele. Kao što sam već navela kroz odabir detalja zapravo svako nesvesno slika svoje raspoloženje, pa tako ću navesti listu raspoloženja za čije izražavanje su potrebna ova pomagala.:) Pisaću u prvom licu nekako lepše zvuči! :)



1) Tufnice i to na žutoj podlozi znače da sam raspoložena, znače da sam ,,lepršava" i da me je teško iznervirati tog dana. Beretka neutralne boje znači: kakva boja na glavi tako i u glavi. Da pojasnim, srećna sam i nezainteresovana. Taj dan ne iznosim teške stavove po pitanju bilo čega, inače uvek imam da dodam po koju, to baš nije pohvalno, ali ljudi vole i gore od mene. :)


2) Tigrica i vunica, uf.. grrrrr mislim leopardica i vunica, mada bolje zvuči tigrica, jel? Pa kad bi stavila ovu kombinaciju znali biste da sam tog dana ,,pukotina". :) Verovatno je ovo kombinacija za PMS. Tada može svako da me iznervira, ali kako se brzo naljutim još brže se i odljutim. To je ona kombinacija kada hoću veselo da izgledam, a zapravo sam nadr.....Ova kombinacija se zove ,,bežite od mene i ja bih da mogu". :) 


3) Eeeee kad stavim šešir onda sam se baš ,,umislila", ali voooolim ponekad. Tog dan sam ozbiljna, ma možeš samnom i o nuklernoj fizici. Tog dana imam nalet samopouzdanja, sva sam bitna i tako. Uh da, dodam ja i kaput crni, da ne bude zabune. :) Tog dana volim kad mi kažu ,,Vi" u prodavnici (hahahha posebno je chic sa šeširom tražiti 200g šunke, pa vam pruže mesance na vitrinu pa kažu izvoooliiteeee...). A da primetila sam da, kada stavim šešir misle da sam neka gospoda pa mi stanu na pešačkom prelazu da pređem, priznajem nahrani to ego i to baš, baš!;) ...a kad bi znali ko je ispod šešira hihihihi ::)


4) Uh prava nežnica, emotivna mačkica damica par ekselans. To je jedan od onih dana kada osećam samo prisustvo ženskih hormona. Kada bi' ceo stan pretvorila u oazu za uživanje i ispijanje čaja iz engleskog porcelana. Iskreno sebe najviše volim u ovoj fazi, tada sam bezopasna za druge. :) Sve je cvetno, dreamy  ne vidim stvarni svet, uživam u sopstvenoj bajci. Tog dana volim sve oko sebe i svi hoće nešto da mi učine da me zaštite, što meni ne pada teško, naprotiv, u svemu tome jako uživam....bar dok traje. ;)


5) Chic u francuskom stilu. Kada stavim crvenu beretku ,,usija" mi se glava, ali u pozitivnom smislu. Ova kombinacija je za dane kada sam samouverena, preduzimljiva, ženstvena, prijatna, doterana. Leopardić i crvena kapica daju savršen balans između damskog i sexy. Boje poručuju jedno, a oblik i namena detalja drugo. Kada nosim ovaj spoj znači da sam fina, ali ne dam na sebe. :/

P.S.S. Zaključci koje ovde izvodim nemaju nikakvo naučno uporište, oni su plod moje bujne mašte što je očigledno, ali lepo je da navedem!:) To mu dođe isto kao kad uz lepak piše da nije za jelo! :)

E pošto je sad sve ovo bilo hipotetički i da bih bar nešto od ovoga pretvorila u stvarnost čekam otprilike 06.01.2011. kada počinje veliki novogodišnji popust. Kako imam drugarice koje bolje od prodavačica znaju šta im stoji na rafovima i koliko šta košta, kao i kad su ,,poniženja" saznala sam da onaj veeeeeliki popust kada je dosta toga sniženo za 70%, počinje tkđ. otprilike 21.01.2011. 

Ako su mene lagali lažem i ja, a da ne bude zabune predlažem da se stavite na neke tamo njihove sms liste, koje koriste da bi vas obavestili o popustima. U slučaju da vas baš boli uvo da to uradite, čim meni stigne poruka ostaviću u komentarima tačne datume. Što bi plaćali više, kada može i manje, mislim ja to iz svog ugla ipak ovde ima dosta toga navedenog :) 

Comments

Popular Posts