Ko kaže da se ne slaže

Oduvek mi je bilo interesantno da kombinujem ono što svi kažu da se ne slaže, ono što nije baš društveno prihvatljivo. Naročito zadovoljstvo su mi pružale, a i dalje mi pružaju kombinacije boja poput crvene i roze, teget i braon, brao i crne i/ili sve to zajedno.:)

Nekada je važilo pravilo da je smrtni greh kombinovati ove boje, međutim danas kada je sve dozvoljeno, svaku boju i svaki dezen moguće je uklopiti tako da sve na kraju savršeno funkcioniše. Nadam se da je ovih dana među decom glupo izgovoriti: ,,crveno i roze nose samo koze" i tome slične gluposti (ako ćemo iskreno meni niko nikada to nije ni rekao jer sam uvek bila dete džin, pa valjda nisu hteli da se zameraju, verovatno su mislili ko zna šta može velika da uradi:). Inače ovako sam baš opasna žena, od mene se sklanjaju čak i kineski ćubasti psi.:) 

Svi u mojoj okolini (oni koji me se ne plaše zbog visine, kljake poput mene su posebno opasne:) su u potrazi za nečim jedinstvenim. Individualnost je bitan faktor u našim životima, a odeća je jedan od načina da se izrazimo i na taj način ispoljimo i otkrijemo ono što tog dana osećamo i ono što nas u suštini odlikuje. S obzirom na to da je meni odeća jako bitna pokušaću da dočaram kako estetski lepo funkcioniše iz mog ugla.


H&M

H&M

Svakome pa i meni mnogo je jednostavnije opisati neku odevnu kombinaciju putem slika, a ne reči.
Koristeći ovu super interesantnu flash aplikaciju koju H&M ima, napravila sam par primera kako bih ja kombinovala različite dezene, koji na prvu loptu nisu kompatibilni, kao i boje poput braon i crne za koju bi neki rekli da se ne uklapaju. Ove gore varijante su za dan i u njima bih bez problema mogla da odem bilo gde i radim bilo šta. :) Po mom mišljenju saveršeno se uklapaju različiti dezeni poput leopard printa na kardiganu i tufnica na soknama na prvoj sličici, kao i ova preslatka bluza sa srcima i suknja sa grafičkim printom na drugoj. Što se tiče crvene pismo tašne ona je glavni detalj koji zaokručuje priču i ceo doživljaj ovih kombinacija je zbog nje mnogo interesantniji. Da li sam mogla konciznije!?:)

H&M

H&M

Ove druge dve mačkice, odnosno ista, ali u različitim haljinama su primeri koje bih koristila za izlazak. Sasvim sam sigurna da bi svaka cica u ovome bila 100% zapažena. Kako ova aplikacija nema opciju za make up moram reći da bih samo i jedino uz ove haljinice stavila crveni karmin (naravno uz sve ostalo što ide, ali usta moraju biti u prvom planu:). Kombinovanje tufnica u sitnijoj i krupnijoj varijanti je za mene sjajan izbor i vrlo efektan način za izdvajanje iz mase. Po mom mišljenju je to lepo na istom nivou  kao i kada kombinujem odeću u istoj boji, ali u različitim nijansama, ta fora uvek pali i uvek izgleda otmeno, ali o tome drugi put.:)

Nadam se da će ovi primeri poslužiti bar kao inspiracija, a ako baš želite nešto od ovoga na fotkama mislim da je Segedin najbliže mesto gde se može otići u H&M. Ove cene koje su gore navedene su u funtaćima, pa onada računajte koliko je to malo, od glave do pete, u odnosu na ono što mi ovde plaćamo za sličan kvalitet.:) 

Eto, to je to za danas!

Cmoook do sledeće ideje ;)


Comments

Popular Posts