Jedna je Tanja Rakić

Photo by Angie Style Guide

Kada bi postojala reč koja dodatno objašnjava pravu posvećenost onda bi to bila reč koju bih svakako povezala sa Tanjom Rakić. Devojka u koju upravo gledate inspirisala me je višestruko, ali pre svega na apsolutnu predanost radu.

Da bi nastao ovaj post obe smo potrošile nedelju dana svog života. Ako bi me neko pitao da li mi je sada žao zbog toga, sigurno bi odgovor bio negativan. Iako nam većina okolnosti nije išlo na ruku, uspele smo svoju zamisao da dovedemo do kraja.

Tanju sam upoznala preko Sonje, tačnije dosađivala sam joj ne bi li dobila broj telefona ove nesvakidašnje dame. Jako mi se dopao njen stil oblačenja. Po svaku cenu želela sam što pre da vam predstavim njenu snažnu ličnost i izražen smisao za modu.

Photo by Angie Style Guide


Prvi put kada smo otišle na kafu, nosila je kontrasne boje. Uz pomoć toga otprilike sam stekla uvid u osnovne crte njenog karaktera. Verujem da oni koje je ne poznaju pretpostavljaju da je jako opasna, ali, kada se malo zagrebe ispod površine ova jaka žena je vrlo nežna, suptilna i otvorena.

Moja prvobitna ideja je bila da je fotografišem kao i sve prethodne devojke. Međutim, Tanja je imala inicijativu i dala mi nekoliko fenomenalnih predloga ne bi li to fotografisanje prošlo što bolje. Kada sam shvatila da sa njom stvari mogu da se podignu na viši nivo od onoga što sam u prvi mah očekivala, obuzela me je sreća, ali i blagi strah od visine zadatka kome nisam bila sigurna da li sam dorasla.

Naterala me je da se odvojim od navike da devojke fotografišem u jednoj odevnoj kombinaciji. Njena želja da se više puta presvlači, podstakla me je da se u potpunosti predam ovom postu i na njemu vrednije radim ne bi li ispunila i njena, a i svoja nova očekivanja.

Photo by Angie Style Guide

Dok smo o tome razgovarale, trudila sam se da ne skočim sa stolice i izljubim je. Pored svih obaveza koje ima kao asistent na Filološkom fakultetu, ova divna dama pristaje da troši svoje vreme ne bi li mi pomogla da objavim što bolji post.

Njena rečenica da se naporan rad uvek isplati, još uvek mi odzvanja u glavi. Sada kada ovako nadahnuta razmišljam i pišem o njoj, ne mogu, a da se ne osetim krivom što ranije nisam ulagala više energije u ono što sam stvarala. Možda nisam ni mogla, a možda sam samo bila lenja, ko će ga znati!? ... sada vidim, uvek može i više i bolje!

Photo by Angie Style Guide

Prvi put kada smo izašle da je fotografišem duvao je jak vetar i bilo je suviše hladno. Tokom tog smrzavanja od Tanje nisam čula ni jednu žalbu iako je nosila samo tanku haljinu sa otvorenim leđima. Da bih videla te sjajne detalje morala je povremeno da pomera bundu. Koliko je taj čin po hladnom vremenu naporan i neprijatan to samo ona zna i beskrajno joj hvala na toj žrtvi. Svaki put kada bih je pitala da li je ok, da li joj je zima, ona bi samo odmahnula rukom i rekla: "Ništa ti ne brini, samo reci da li sam dobro stala, da li želiš da se okrenem ovako ili onako?"

Šta da kažem, zaista neverovatna žena!

Photo by Angie Style Guide

Međutim, ovde nije kraj o njenim sjajnim osobinama!

Kada sam je pitala šta bi obukla za "foto dan", ona se blago nasmejala i rekla mi da je skroz ok da u izboru i ja učestvujem. Kako da kažem, a da ne zvuči glupo... kada me neko pita da ga/je stilizujem, to za mene predstavlja najveću čast i priznanje koje mogu da dobijem.  

... naravno, bez razmišljanja sam pristala na njen predlog. Dan kasnije u dogovoreno vreme "nacrtala" sam se u njenom stanu. Kada sam ušla u sobu podređenu odeći, zaprepastila sam se brojem prelepih haljina koje je iznela ipred mene. Rekla mi je da se ona trenutno u njima dobro oseća i da sama izaberem one za koje smatram da bi bile najpogodnije. Izabrala sam haljine koje bih i ja lično obukla. Želela sam da pronađem vezu koja nas spaja iako je evidentno da ni karakterno, ni fizički nismo slične. Bilo mi je interesantno da vidim kako odeća koju bih i sama nosila funkcioniše na nekome ko ima potpuno drugačiju životnu energiju od mene.

Analizirajući kako je moguće pored svih razlika koje imamo da nam se dopadaju iste stvari, došla sam do zaključka da tip odeće koji ona svakodnevno bira i koji je najbolje oslikava, ja nosim kada se osećam dovoljno jakom i snažnom, ili kada mi je ta snaga potrebna da nešto rešim.

Ono u čemu se razlikujemo je zastupljenost vintage odeće u našim ormarima. Osim što je u Tanjinom slučaju ona deo njenog stila, jako mi je interesantan njen pomalo teatralan način na koji je uklapa. Po mom mišljenju to je vrlo hrabro i mislim da ne poznajem nikoga ko bi na tako umešan način znao da je iznese. Mnoge žene vole i nose vintage, ali baš zbog toga što je svaka originalna na svoj način, uvek mi je zadovoljstvo da ljubav prema toj vrsti odeće posebno naglasim.

Mogla bih o njoj napisati celu knjigu, ali ovaj put ipak ću vas ostaviti da uživate u prizoru i da na osnovu ovih fotografija pokušate da pronađete inspiraciju za noć 31. decembra. 

Do sledećeg posta : * vas Angie

Comments

  1. Angie, prevazisla si samu sebe!
    Ove fotke su najbolje do sad koje sam videla na tvom blogu, a mozda cak i sire...
    Bravisimo :*

    ReplyDelete
  2. Hvala Bubiška, bas si se potrudila da pocrvenim!

    Posle ovog komentara bice mi tesko da objavim sledeci post :)

    ReplyDelete
  3. Bravo Angie,fotke su odlicne :))

    ReplyDelete
  4. Zaista neverovatna! odlicne fotke!

    ReplyDelete
  5. Marija hvala puno! :)

    Jovana :D ... Trudicu se da i u buduce bude tako!

    ReplyDelete
  6. Braaavo i za Tanju, i za Angie!!! :*
    Sjajne fotke...

    ReplyDelete
  7. Ko god da je poslednji ostavio poruku, hvala najlepse!

    Pozdrav :*

    ReplyDelete
  8. Sećam se da smo pred njen čas stalno čekali da vidimo kakvom odevnom kombinacijom će nas tog puta oduševiti. Tanja je žena sa stilom.

    ReplyDelete
  9. Fenomenalno izgleda i svaka cast na odevnim kombinacijama,svaki put se odushevim kad je vidim,imate podrshku!

    ReplyDelete
  10. Jedna i jedina, naša Laura.(: (tako je zovemo mi, devojčice sa filološkog koje smo zaljubljene u nju). Divno!

    ReplyDelete
  11. Dobro potrosena nedelja!

    Tanja je sjajna, tesko je nositi taj ladylike fazon do kraja a ne izgledati kostimirano, vec aktuelno...ali njoj definitivno uspeva :)

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Kao što rekoh, Tanja je zaista posebna! :)

    ReplyDelete
  13. I am browsing this site daily and get nice facts from here all the time.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts