Kako to radi Tom Ford


Style Forum Special from Music Guy on Vimeo.

Juče mi je moj drugar Milan, za koga tvrdim da je jedan od najbolje obučenih muškaraca u gradu, poslao link za ovaj video. Ne znam kako bih mu zahvalila na tome, osim, ovako javno. :)

Upravo sam odgledala video i u potpunosti ostala bez teksta. Ne sećam se da me je skoro nešto toliko inspirisalo i pokrenulo. Posle ovog filma mislim da je nemoguće ostati bez milion novih ideja.

Već smišljam sopstvene zavete za sledeću godinu. Jedno je sigurno, mora se više raditi!

Uživajte u ovom filmu i saznajte kako se postaje "Tom Ford".

:* vas Angie

Comments

  1. E vidiš Bubi kako se to radi, od jutra do sutra, pa i u snu! :)

    ReplyDelete
  2. ali ta moc zapazanja, ta energija, fokusiranost... neverovatno. kakav covek!

    kako se ja divim takvim ljudima... dobro ti kazes, novogodisnji zavet - work more.

    :*

    ReplyDelete
  3. sve je to u redu, no ja bih ga rado cmoknula!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts