Jelena Stefanović - očekivani uspeh

Photo by Angie Style Guide

U subotu uveče, bila sam na reviji Jelene Stefanović. Ne odustajem od pisanja o njoj jer me retko čiji rad toliko sludi, da imam potrebu stalno da mu se divim.

Photo by Angie Style Guide

Iako je ovo bila njena prva samostalna revija, organizacija koja je stajala iza nje poslužila bi za primer i najiskusnijima. Prostor u kome je održana je salon nameštaja Kubo u Višnjićevoj ulici. Možda u ,,prvi mah" zvuči čudno, ali svako ko je bio u tom prostoru, shvata da je izbor bio na mestu.

Photo by Angie Style Guide

Iako nije praksa, pred sam početak revije Jelena je pozdravila svakog gosta ponaosob i posvetila mu koji minut pažnje. Po mom mišljenju to je najlepši gest koji je mogla da napravi. Poštovanje koje je na taj način iskazala svakom od nas i više je nego za pohvalu.

Photo by Angie Style Guide

E sada, dosta o Jeleni, jasno je celom svetu šta ona i njen rad za mene predstavljaju. Iako joj pomalo zameram što nikada nismo otišle ni na jednu kafu i privatno druženje, moja naklonjenost ka njoj i njenom radu zbog toga neće biti ugrožena. ;)

Photo by Angie Style Guide

Jedža i ja sedele smo u prvom redu na samom kraju piste. Da, OK nije potrebno objašnjavati koje je zadovoljstvo to izazvalo u meni! Osim što je pozicija bila dobra za mene i moj ego ispostavilo se da iz tog ugla mogu lepo i da dokumentujem kako je bilo.

Photo by Angie Style Guide

Kada su devojke počele da izlaze, shvatila sam da će ovo biti težak posao za mene. Nisam želela da koristim blic jer mi je ideja bila da prenesem autentičnu atmosferu. Bilo je neophodno da budem mirna i staložena ne bi li fotografije bile što prihvatljivije za oko.

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Photo by Angie Style Guide

Želela sam da posmatram reviju opuštena i da budem skoncentrisana na svaki detalj odeće koja se pokaže ispred mene. Umesto toga, koncentrisala sam se na oštrinu fotografija, pa sam naknadnu analizu modela morala sutradan da sprovedem. Očigledno je da su rezultati te analize vrlo, vrlo pozitivni!

Photo by Angie Style Guide

Najteže mi je bilo da ostanem mirna kada je izašla Agneta Azirović. Teško je biti suzdržan kada je ova lepotica u pitanju. Ona ima toliko interesantne i nesvakidašnje oči da bez problema uspeva da uznemiri i nas žene, a kamoli muškarce. Ako postoji lice boginje, onda je to sigurno lice ove devojčice. Hahaha počela sam da bacam i rime! 

Photo by Angie Style Guide

Što se tiče materijala, Jelena je već prepoznatljiva po svili, vuni i vrhunskom pamuku koje koristi u izradi. Kada su u pitanju krojevi, jasno se vide uloženi sati besprekorne konstrukcije. Dugogogodšnji rad i znanje iz ove oblasti definitivno se ocrtava na svakom njenom modelu.

Photo by Angie Style Guide

Kako je ljudsko telo ograničavajući okvir po kome se svaki modni dizajner kreće, jasno je koliko je teško i zahtevno izmisliti novi kroj, a da on funkcioniše smisleno na prosečnoj ženi/muškarcu. Ako je neko maher za inovativnost u modnom dizajnu i razumevanje upotrebne vrednosti tog dizajna u svakodnevnom životu, onda je to definitivno Jelena Stefanović. 

Photo by Angie Style Guide

Volela bih da imam koju zamerku da ne ispadne da je precenjeno glorifikujem. Međutim, ovaj tekst obeležiće apsolutno odsustvo kritike, jer za nju trenutno nema mesta.

Jelena svaka čast, samo napred :* te Angie!

Comments

Post a Comment

Popular Posts