Jednostavno drugačija - Jelena Stefanović


Dosta naših dizajnera pravi zanimljive stvari. Mnoge mi se dopadnu, ali ponekad se desi da se u tome baš i ne vidim, pronađem nešto interesantno, ali na kraju to nije za mene. Ubeđena da među dizajnerima ima i onih koji dele identične estetske kriterijume kao i ja, uz malo šetnje po kraju uspela sam jednu od njih da pronađem. :)

Dizajnerka koja mi se jako dopala, a čiji je lokal takođe na Dorćolu jeste Jelena Stefanović. Ko je dobro pročitao naslov jasno mu je o kakvoj se odeći radi. Samo meni nije jasno da li da krenem sa pričom o odeći ili o ljudima koji su me tamo dočekali?! :)

Photo by Angie Style Guide

....ok, evo krećem od ljudi! Koliko sam samo puta ušla u neku prodavnicu, videla da mi se odeća dopada, ali zbog neprofesionalnosti prodavačice nikada više nisam poželela da se tamo vratim. Međutim na moje veliko zadovoljstvo Aleksandra koja radi kod Jelene Stefanović toliko mi je ljubazno pokazala šta sve oni imaju, zatim me pažljivo saslušala kada sam joj rekla da bih želela o njima da pišem, a tek koliko mi je pomagala tokom fotkanja to bolje i da ne pričam. Njena čelična volja da se nešto uradi kako treba, zaista je i meni dala snage da se još više trudim u onome što radim. Posvećenost radu u slučaju ove devojke je za svaku pohvalu. Zbog mene i mog fotkanja pomerala je stolice, lampe, presvlačila lutke po 5 puta, pritom, da napomenem skidanje ruku i nogu sa njih i nije baš simpatičan posao. Sve što je bilo do nje ona je učinila besprekorno i ovom prilikom želim da joj se zahvalim na tome! :)

Photo by Angie Style Guide

Druga žena koju sam tamo upoznala je Ivana, Jelenina sestra. Ona je zaslužna za predivan enterijer kao i lustere koji prvi privuku pažnju kada se prođe pored ovog neobičnog prostora. Dakle  Ivana je arhitekta i u istom prostoru gde su Jelenine krpice mogu se kupiti i lusteri poput artičoke Louis Poulsen-a kao i Erco reflektori. Izgledaju dobro na fotkama, ali uživo... ne znam kako bih to opisala. Kao nepoznati leteći objekti pred kojima ostajete bez teksta, pa i daha. Po mom mišljenju najlepše osvetljenje koje sam do sada videla da se nudi u gradu moguće je naći baš kod ovih sestara. :)

Photo by Angie Style Guide

Sada verovatno očekujete da vam predstavim i Jelenu zbog koje sve ovo pišem, ali pošto ona ovih dana postaje mama nisam uspela da je upoznam. Iskreno jedva čekam kada će to biti, ali do tada koristiću se njenom odećom kako bih dočarala kakav utisak ostavlja njen rad pa samim tim i ona sama iako nije bila prisutna.

Photo by Angie Style Guide

Sofisticirano, jednostavno sa interesantnim detaljima i udobno su tri pojma koja možda najbolje opisuju rad ove dezajnerke. Iako je odeća pomalo svečana, zbog svile koja je jedan od glavnih matrijala koje koristi, smatram da bi Jeleninu odeću bez problema mogla da nosim i u dnevnim kombinacijama. Međutim, iako obožavam ovaj materijal to nije ono što je mene najviše privuklo u vezi ovih stvarčica. Kada sam videla krojeve pantalona i blejzera bilo mi je jasno da se iza ove priče krije neko ko se pored toga što ima jak osećaj za lepo razume i u tehničko izvođenje svojih ideja. Naravno kasnije sam saznala da je Jelena pored toga što je modni dizajner i kostimograf. Kada sam uzela blejzer, izokretala ga spreda i pozadi, jednostavno nisam mogla da mu pronađem ni končić, a kamoli grešku. :)

Photo by Angie Style Guide

Ova odeća zaista izgleda kao da je u pitanju nešto iz inostranstva. Zavisi kome je šta prioritet, ali po mom mišljenju za kvalitetnu stvar koja će trajati godinama i koja može da se nosi i uklapa na 100 načina povremeno treba izdvojiti neki dinar. Iako 18 700 din. za blejzer ne zvuči malo, na ovakav jedan komad bih potrošila novac, jer je drugačiji, izrađen je 100% od prirodnog materijala odnosno od vune i besprekorno je sašiven. Jeste da u Zari blejzeri koštaju duplo manje, ali mislim da je apsolutno izlišno porediti ove dve stvari.

Photo by Angie Style Guide

Saznala sam i da se neke poznate glumice oblače kod ove dizajnerke. Nije ni bitno koje su to, bitno je da žene tog tipa prepoznaju nekoga ko zaslužuje pažnju i ako je ikome stalo do mog mišljenja i ja stajem u red onih koji vole Jelenu Stefanović.

Photo by Angie Style Guide

Šta još da kažem osim da kada svratite negde na kaficu u Strahinjića bana obavezno prošetate do Jelene i Ivane, sigurna sam da se nećete razočarati. :)

Comments

  1. Jednostavno predivno!

    ReplyDelete
  2. Jesam li ja luda ako sam se zalepila za lustere pored ove silne odece? :D

    ReplyDelete
  3. Ne zna se sta je lepše, svakako kad budeš u kraju poseti ih, uživo vredi videti i jedno i drugo! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts