Ovaj dan je sjajan

Možda se vreme pokvarilo, ali moje raspoloženje definitivno nije. Iako je padala kiša i fotkanje i držanje kišobrana u isto vreme možda nije najzabavnija aktivnost, nisam mogla da odolim, a da ne uhvatim delić lepote koju naš grad ima i kada je ovakvo vreme. Čak je jedan fin mladić sa sve coktanjem prokometarisao: ,,Vidi ovu što slika cveće", ali ni to me nije odvratilo od moje ideje da potpuno izolujem ružan dan i usredsredim se samo na ono što je lepo. Sposobnost za samoubeđivanjem da mi je super sve više razvijam i zato imam utisak da postajem sve bolja u tome! :)

Neverovatan je ljudski mozak, za sekund je moguće ubediti se u bilo šta dobro, ali, nažalost i loše. Pa tako, jučerašnji dan je malo  falilo da mi propadne jer nisam uspela u onome što sam isplanirala. Međutim, danas nisam ništa planirala, jedina misao kada sam ustala iz kreveta bila je da ovaj dan mora biti lep i uspešan bez obzira na objektivne okolnosti koje će možda pokušati da me ometaju.

Ok, oblačno je, pada kiša, uvek mogu da nađem 100 razloga za tugu, ali danas to nisam želela! Imala sam sve što mi je bilo potrebno da se dobro osećam. U taj inventar svrstavam svoj mozak koji odlučuje o tome kako ću biti raspoložena, zatim tu je bio foto aparat, dobra volja, dakle sve, ništa me nije moglo sprečiti da nađem samo i isključivo ono što bi me još dodatno oraspoložilo. 

Photo_1 by Angie Style Guide

Za dobro raspoloženje najlakše mi je bilo da nađem cveće, jer danas, grad baš nije blistao od osmeha na ljudskim licima. Verovatno da nisam samu sebe ubedila da mi je super, verovatno bi i moje lice bilo sumorno, ali nisam se dala! Prvo sam krenulo ispred Gradske biblioteke ne bi li tamo uhvatila prelepe ljubičaste lale koje su do pre neki dan bile tu. :( Naravno nisam ih uhvatila, ali pošto sam imala kaficu i sve prethodno nabrojano nije bilo razloga da padnem u očaj zbog nekoliko tulipana.

Photo_2 by Angie Style Guide

Posle neuspele potrage za lalama preko Knez Mihailove uputila sam se u park ispred Doma vojske, ali na moje veliko iznenađenje ni tamo nije bilo baš puno cveća koje je čekalo samo mene. Međutim, neću se žaliti, napravila sam par snimaka a jedan od njih je pod rednim brojem tri. Neverovatno je kako je jedan cvetni detaljčić izolovan iz gradske džungle uspeo da me ubedi da mi je baš dobro u ovom kišnom gradu. :)

Photo_3 by Angie Style Guide

Zatim, sledeći logičan izbor u potrazi za gradskim oazama bila je naravno Skadralija. Uh, tamo sam se baš isključila iz stvarnosti. Osim što mi je ova ulica posebno draga, cveće ispred kafana je toliko lepo, da sam imala utisak kao da sam na nekom putovanju gde kao gladni turista hoću sve da zabeležim. Naravno uhvatila sam samo delić, a ko hoće da proveri da li je cveće tamo zaista tako divno kao na prvoj, drugoj i petoj fotografiji moraće da prošeta do ove prelepe ulice. :)

Photo_4 by Angie Style Guide

I moja poslednja destinacija na ovom cvetnom putovanju bila je fantastična bašta ispred Skupštine grada. Iako mi je već postajalo hladno i išlo mi se kući na topao ručak, cveće je toliko bilo očaravajuće da nisam mogla da se otrgnem iskušenju, pa sam odlučila da i tamo puzim po betonu ne bi li uhvatila delić ovog cvetnog raja. Nadam se da sam u tome i uspela, pa ko nema pametnija posla može da me kopira biće mu/joj super, garantujem! :)

Photo_5 by Angie Style Guide

... ah da! Zaboravih! Kada sam krenula kući otvorila sam časopis Liceulice i prvo što sam pročitala bilo je par rečenica koje su me još više ohrabrile u ideji da dobro raspoloženje sprovodim svakodnevno. Pa Dragana Nikoletić kaže: ,, Znate li koliko se voli život? Tako što uživaš u njemu i daješ se svemu što radiš. Tako što se raduješ novom i tugu pobeđuješ nadom. Tako što ne tražiš suviše, već pronalaziš lepotu u malom. Tako što primaš sa zahvalnošću, a daješ sa radošću". Iako još nisam pročitala ceo tekst do kraja ovaj mali deo mi je bio i više nego dovoljan da zaokružim ovaj sjajan dan, što bi Sunđer Bob rekao! :)

Eto, dala sam vam ideju kako da se izolujete od ružnog vremena. :/ Ne kažem da je to lako i uvek moguće, ali ako se pažnja usmeri na nešto vizuelno lepo sigurna sam da će biti bar malo lakše. :) 




Comments

  1. Uuu, ovo je beogradsko cvece? Vrhunski :)
    I meni je ovaj post ulepsao ovu noc :)

    ReplyDelete
  2. Beogradsko nego šta! :)
    Vidiš da nam je lepo, samo je u pitanju prizma kroz koju gledamo! ;)

    ReplyDelete
  3. Eh, što moje sočivo ne vidi ovako lepo :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts