Koko daš, ma dam sve!

Photo by Angie Style Guide

Da znam, nije me bilo deset dana! :( Ima razloga za to, ali kako da kažem, baš mi je malo prijalo da se bavim nekim drugim stvarima. Neću se žaliti ni kukati, jer ovo nije mesto za to, međutim, istina je da čovek s vremena na vreme ima blokadu i ne može da radi ono što inače radi. Eto ipak sam se požalila i nije mi prijalo da ne pišem, ali... evo sad sam tu! ;)

Ova divna, ma predivna ogrlica je postala moja zahvaljujući tome što sam se u petak na Modi za poneti  ,,nacrtala" tačno u 17h. Ok, koji minut gore dole (ovo je zbog onih koje su me čekale) i uputila pravo kuda su me te iste što su čekale povele da mi pokažu šta ima za mene. Divno je kada te prijateljice dobro poznaju, ali stvarno! :)

Priznajem, moj veliki minus je što ranije nisam odlazila na ovakva dešavanja, ali sada, posle ovog prelepog plena mislim da će mi Mode i tome sl. biti jedna od glavnih destinacija koje ću podržati, u prevodu, trudiću se uvek da kupim po nešto.

Razlog zašto me Moda, Katapult i tome slično ranije nisu interesovali jeste to što sam mislila da tamo ljudi izlažu samo loše napravljene đinđuve od nekih jeftinih materijala, međutim na moje veliko zaprepašćenje iako su u pitanju jeftine stvari uopšte ne izgledaju loše, šta više ova moja ogrlica mislim da to i potvrđuje.

Ko ide na ovakva dešavanja sigurno zna ko stoji iza ove biserne tvorevine, a ko ne ide u pitanju je Koko daš. Sve što ova devojčica pravi je preslatko i romantično i moram reći da je bilo teško odlučiti se u tom cvetno, biserno, satnom izboru šta prisvojiti. Za početak sam odabrala ovu jednostavniju verziju iz njene kolekcije Free da daš i mislim da nisam pogrešila jer je danima ne skidam i što je još bolje svi me pitaju za nju. :)

Jedina ,,mala mini zamerkica" je to što ovo cveće odnosno gornji deo venčića nije skroz privezan, pa mi se često pri nekom naglom pokretu to odvoji od sata. Nije da mi smeta, nego se plašim da ne otpadne, a onda ovo kreativno rešenje ne bi bilo kompletno i autentično. Druga stvar isto nije kritika već samo mali savet, a odnosi se na ovu plavu tračicu koja se vezuje oko vrata. Mislim da bi nju trebalo bolje zalepiti jer zbog težine sata malo je falilo da mi se pokida. Eto, bitno da sam ja sad ispametovala, ali to su samo dobronamerni saveti kako bi ova ogrlica pored toga što je prelepa i originalna bila još kvalitetnija i bolja. Nadam se da me Koko daš sada ne mrzi! :)

Zaboravih da spomenem ove moje žene koje samo što se nisu pobile oko broševa ove iste autorke, mislim da to dovoljno potvrđuje koliko je njen rad vredan.

Sve ostale ogrlice i broševi kao i rajfovi koji su bili u ponudi takođe su jako šarmantni i privlačni pa iz tog razloga savetujem da obavezno pogledate njen profil na fb-u gde se može videti sve što je ova devojčica do sada pravila. Što se mene tiče, apsolutno podržavam njen rad i i jedva čekam da se dokopam svog novog komada iz neke njene nove kolekcije. 

Što se tiče imena, mislim da je jako interesantno, a pri tom se i lako pamti, pa verujem da će zbog svog truda koji je uložila i koji ulaže u stvaranje svoje vizije Koko daš nakita ova mlada dama imati velikog uspeha jer je zaista dobra u tome što radi. 

Zato, kad me pitaš Koko dam, ma dam sve, samo mi daj tu ogrlicu, broš ili šta god! :)


Comments

  1. Baš je slatkiš!
    Nek' si bila free da daš :)

    ReplyDelete
  2. Malo super lepka i cvetovi ce stajati nepomicno pred znatizeljnim pogledima i tvojim naglim pokretima ;)

    ReplyDelete
  3. Hahahaha hvala na savetu! Pozdrav! :)

    ReplyDelete
  4. Hihi... snimila sam je odavno, htela da pisem neki intervju sa njom (ili njima, ne znam zasto imam utisak da ih je vise?), ali eto... preduhitri me tvoja odusevljenost :D

    ReplyDelete
  5. Bubullina bilo bi super da ih pronađeš pa da kod tebe pročitamo nešto o njima. Mislim da su u pitanju brat i sestra, ali nisam sigurna! Ako nešto iskopaš obavezno me obavesti! :)

    ReplyDelete
  6. Drage devojke, žao mi je da vas obavestim da je neka zavidna persona flag-ovala profil na fejsbuku naše drage drugarice Mine, koja kreira sve to, i sad više nije KokoDaš nego KokoNemaš! :(
    Zavidne duše!

    ReplyDelete
  7. Upravo videh, ne znam šta da kažem osim da ljudi koji vole Koko daš i Minu naći će njene divne stvari i bez fb-a.

    ReplyDelete
  8. http://www.facebook.com/kokodas.official Tu su opet! :))) Zna li neko da mi kaze kako se otprilike krecu cene njihovih stvarcica, otprilike?

    ReplyDelete
  9. Ova moja ogrlica je bila 1500 din. :)

    ReplyDelete
  10. Pa nije bas jeftino. Ali vredi ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts