Parfem za svaki dan - D&P perfumum

Ovih dana pričam sa Cokom koliko novca potrošimo na hektolitre parfema godišnje i koliko bi zaista uštedele kada bismo za svakodnevnu upotrebu pronašle neku jeftiniju varijantu.

Kada o nečemu intenzivno razmišlljaš onda to nesvesno i prizoveš. Lupajući danas glavu šta bi moglo da zameni moj Chanel Chance, šetajući zadovoljna što imam nove fotke sa još jednom mojom prezanimljivom drugaricom za sledeći post, nađoh se ispred simpatične radnjice u Kolarčevoj. Pažnju su mi privukle identične bočice koje su tako precizno i hipnotišuće bile naslagane da sam odmah poželela da se raspitam o čemu se tu radi.

Photo by Angie Style Guide

U old school parfimeriji dočekala me je devojčica koju u prvi mah nisam znala ni šta da pitam. Shvatila sam i sama da se ovde radi o parfemima, ali mi je taj besprekoran red od bočica potpuno zablokirao mozak, te sam par sekundi morala da buljim samo u police. Pomislila sam da je u pitanju nešto slično starim zanatima, gde oni dobijaju esencijalna ulja pa sami dalje mućkaju i razblažuju dok ne dođu do mirisnih nota pod nekim imenom. Nakon što sam iznela svoju pretpostvku, prodavačica mi je objasnila da se ne radi o starom zanatu, već da oni imaju 400 mirisnih nota koje odgovaraju poznatim svetskim parfemima i da je razlika u bočicama. U pitanju je turska firma koja iz Francuske uvozi gotove parfeme, koje oni dalje samo prodaju. Nakon toga nisam mogla a da ne pitam kolika je cena ovog zadovoljstva. Naravno nisam je maltretirala da mi za svaki parfem i dezedorans posebno priča, ali koliko sam shvatila imaju tri veličine bočica i najveće pakovanje košta oko 2000 din. Hm, pa nije loše, na današnje cene svega ostalog možda je ovo rešenje za svakodneno parfemisanje i uštedu omiljenih parfema za posebne prilike. :)

Pošto mi se radnja već samim izgledom dopala, a onda i cene njihovih parfemčića, odlučila sam da ih pitam da li bi mi dozvolili da fotografišem jedan od rafova za svoj blog. Kako sam to izgovorila, devojčica mi reče da sačekam, te da će pozvati gazdu, pa da o tome sa njim popričam.

Photo by Angie Style Guide

Reče ona neko čudno ime i šapnu mi da je gazda iz Turske, da priča srpski i da mogu sa njim bez problema da komuniciram. Kako je rekla gazda, pomislila sam da će sići neki stariji čovek. Kad ono, siđe mlađi gospodin po imenu Džejhun i pita me šta može da učini za mene. Lepo se i ja predstavih i pitam ga da li bih mogla da fotografišem radnjicu i da iz svog ugla napišem koju reč o njima. Međutim, pošto sam toliko brzo verglala, u jednom trenutku sam shvatila da me čovek ne razume. Onda sam se izvinila što prebrzo pričam i na kraju kada je shvatio da želim samo jednu fotografiju, to mi je očigledno i dopustio. :)

Čim sam došla kući palo je parfemisanje i utvrđivanje da li ti parfemi stvarno liče na originale. Po mom mišljenju miris je dosta sličan Chanel-u, možda za nijansu blaži, ali nisam ni očekivala ne znam ni ja kakav koncentrat. Što se tiče dužine trajanja možete se osloniti na koji sat, ali posle toga potrebno je novo prskanje. Sve u svemu cena odgovara kvalitetu, pa ko je u fazonu da malo prištedi, a dobije nešto slično svom omiljenom parfemu možda ovo nije loša varijanta. :)


Comments

Post a Comment

Popular Posts