Moja jedna, jedina Coka


Kako početi tekst o nekome ko je deo vas, odnosno o nekome ko je deo mene?! Imam utisak kao da ću pisati o samoj sebi, s tim u vezi biću vrlo pristrasna. Coka! Moja desna ruka, moja desna polovina mozga, eto to je Coka. Ako kažem da često izgovaramo iste reči, pa i rečenice u isto vreme, dakle jasno je ko je meni Coka. Za one koji ne razumeju o čemu pričam, pokušaću da objasnim malo jasnije. :)

Photo by Angie style guide

Jovana Stanković zvana i poznatija u gradskom miljeu kao Coka jeste žena sa kojom na prvu loptu nemam ništa zajedničko. Čak su nam se i ljudi na ulici smejali kada bi nas videli zajedno. Razlog? Ne znam! Međutim, verujem da im je bilo čudno što dve osobe potpuno različitih estetskih kriterijuma mogu biti toliko bliske. Primera radi Coka obuje svoje cokule i obavezno nešto karirano, a ja stavim šešir i ogrnem se svilenim šalom. Iako su nam outfit-i besmisleno različiti uvek se borimo koja će koju svojom pričom više zasmejati.

Photo by Angie style guide

Znam, zvuči šizofreno ta kombinacija, ali moj drug Cole i ja uvek imamo hiljade nepresušnih tema o kojima besomučno razglabamo, osim kada sofa surfujemo. :) Ovaj termin je naravno izmislila već pomenuta dama, a on u prevodu znači da se pretvorimo u gljive i satima zavaljene na sofi manično gledamo filmove. Naravno komentari nam nisu strani, pa zbog toga često ličimo na one dede iz Muppet show-a što sebi daju za pravo da za sve dodaju po koju. :) Niko nije savršen, pa ni Coka, a o meni bolje i da ne pričamo, mislim pričam! ;)

Photo by Angie style guide

No, tema ovog bloga je moda zbog čega sam namerno i izabrala svoj alterego zvani Coka-Cole kako bi shvatila gde je ta nit koja nas toliko veže. Iz priloženih forografija jasno je da ona ne može bez boja, a pre svega dezena. Ono što mene u vezi njenog stila najviše oduševljava jeste apsolutna vera u ono što nosi. Iako to, često za moje poimanje sklada nema nikakve veze, ona je srećna i samouverena što u krajnjem slučaju kod oblačenja i jeste najbitnija stavka. Gledajući je, često se osećam kao ,,salonski fašista" koji posmatra njenu smelost, ali nemam hrabrosti da u njoj i učestvujem.

Photo by Angie style guide

Primera radi, kao na ovoj fotografiji, Coka kombinuje pamučnu košulju na pruge, sa letnjom jednobojnom majicom bez rukava i bretela i na sve to veže crnu ešarpu u mašnu. Iskreno, meni ovako nešto u životu ne bi palo na pamet, ali kada je Coka u pitanju ako nema neke originalne ludosti, znači da joj je dan počeo vrrrlo loše i znači da se taj dan nećemo videti. Ponekad je skroz legitimno najbolje prijatelje malo izbegavati! ;)

Photo by Angie style guide

Što se tiče kaputa, naravno morao je biti kariran. Zašto? Zato što je Coka etalon za sve dezene na kojima pruge prelaze jedne preko drugih! Činjenica da joj je 90% oramara izukrštano linijama u svim mogućim bojama pod pravim uglom, ja ne kupujem ništa tome slično jer je taj dezen postao njeno vlasništvo i na njega više ne polažem nikakvo pravo. Više me karo motiv ne podseća ni na Škotsku ni na Englesku, ni na golf već samo i jedino na Coku. Nema veze, biseri su moja opsesija, valjda joj se nešto neće otkačiti u mozgu pa da krene da ih nosi., valjda...nikad se ne zna! ;)

Photo by Angie style guide

Moj jedini skromni uticaj odrazio se na Cokinu obuću, pa hvala Bogu ređe nosi cokule, a češće platforme, baletanke i tome sl. ;) Izvini rock and roll svete, ali morala sam je malo pokvariti, ipak je ona devojčica. Iako sada nosi ženstvenu odeću to ne znači da i dalje ne živi rock & roll život, šta više, što je starija sve je buntovnija, valjda to ide jedno sa drugim. Nadam se da ću sve to nekako podneti i preživeti!

Photo by Angie style guide

E sad saveti da je dobro ,,udam":

- što se tiče kombinovanja odeće ako želite da ostavite neponovljivi utisak budite inspirisani ovom     crvenokosom devojčicom i sigurno ste na pravom putu,
- što se tiče stila on bi trebalo da odražava ono što vi najiskrenije jeste, pa pošto ni Coka ne krije svoje ja   sledite njen primer
- ako ste član nekog benda koji bi trebalo ,,progurati", Coka je prava PR adresa za vas,
- ako želite da se svađate, bolje je izbegnite zna biti direktna,
- ako vam treba savet za bolji život, bolje je nju platiti nego psihoterapeuta,
- ako hoćete da je iznenadite kupite joj nešto karirano ili crveno to uvek ,,pali",
- a ako hoćete da vam bude prijatelj kakav je meni, e to ne može, vrlo sam ljubomorna i posesivna! :)

Photo by Angie style guide

Na samom kraju zaključak je da nemam pojma koja je to nit koja nas vezuje, ali činjenica je da smo nerazdvojne i da je za moju sreću u većini slučajeva zaslužna upravo ova ,,barabčina"(opet izraz iz njenog sumanutog vokabulara)! ;)

Comments

  1. COKA & ANDJELA >>> To su <3<3 :-*******

    ReplyDelete
  2. Leti nosi cokule, a zimi baletanke, pa zebu jajnici i bubrezi! Pa kakav je to stil?!

    ReplyDelete
  3. Samo jedna je Coka <3

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts