Praznici i želje

Pre svega SREĆNA NOVA GODINA svim mojim prijateljima, kao i onima koje lično ne poznajem, a izdvajaju svoje dragoceno vreme za mene. :* Budite uz mene i sledeće godine i sve moje želje će biti ispunjene! :) Što se tiče mojih želja upućenih vama, volela bih da mogu da ih personalizujem, ali pošto to nije moguće, želim vam svima beskrajno sreće, a da vam za njen doživljaj ne bude potrebno ništa osim vas samih, na ovaj način sam valjda obuhvatila i zdravlje i dug život. :) Ostao je još samo novac, ali to vam neću poželeti, jer koliko god da ga imate neće vam biti dosta, a onda se bojim da rizikujem ispunjnje prve želje. S' tim u vezi imajte ga taman toliko koliko je potrebno da bi bili srećni. :)


Iako tradizionalne vrednosti nalažu da se Badnje veče provede u krugu porodice ili u crkvi prisećajući se pravih vrednosti koje bi trebalo čoveku da služe kao orijentir u životu, većina nas ovo veče provodi na sasvim drugačiji način. Pa tako, ni ja nisam izuzetak! :)


Osim prijatne atmosfere koju svake godine osetim u ovo vreme, malo mi nedostaju priče o tome šta bi trebalo činiti da bismo bili bolji ljudi i šta bi trebalo izbegavati da se ne bi pokvarili. Inspirisana tom idejom krenula sam da maštam kako bi izgledala neka od mojih prostorija iz snova. Ne kažem da bi zbog takvog ugođaja bila bolji čovek, već je meni za poimanje topline bilo koje vrste potrebna vizuelna stimulacija. :) Da bih što lakše sebi predstavila taj čarobni kutak pronašla sam ove divne sličice koje su me toliko stimulisale da sam morala da ih pokažem i ostalima, odnosno svima vama koji sada čitate ovaj post. :) 


Kako sam uopšte došla baš do ovog stila koji se u slobodnom prevodu zove Gustavijanski. U početku sam krenula da tražim nešto što je french country, da bi na kraju preko rococo-a i kombinacije raznih stilova došla do švedskog dizajna po ko zna koji put. Moje oduševljenje nordijskim stilom ne prestaje i sve više me fascinira činjenica da sve što je lepo, naravno iz mog ugla, ima neke veze sa tim neverovatnim delom Evrope.


Verovatno se ovaj stil mnogima na prvu loptu čini isuviše hladnim, ali kada čovek bolje razmisli, činjenica da u Švedskoj sunce nije kao na jugu, odnosno kao kod nas, onda je sasvim opravdana ovolika količina prozračnosti i odsustva intenzivnih boja. Po mom mišljenju u ovom stilu je sve savršeno usklađeno i izbalansirano. Stilski nameštaj nekada izgleda malo napadno, ali u ovoj varijanti kada je sve jako svetlo i svedeno, od kiča nema ni traga. 


Duborezi daju toplinu, zlatni detalji glamur, a bela boja doprinosi umerenosti. Da se razumemo, nisam stručnjak za nameštaj i antikvitete, već samo prenosim utisak koji ovakvi prostori ostavljaju na mene. :)

Pa pošto je vreme Božića, period godine kada bismo trebali svima sve da praštamo, da budemo bolji i tolerantniji prema drugima, da činimo dobra dela, sve te čiste i lepe misli nagnale su me da danas ne pišem o modi, već o prostoru u kom bih se osećala prijatno i koji bi me dodatno stimilisao da iz sebe izvučem sve što sam gore navela. ;)

Hajde probaću da budem bolja, valjda ću ove godine uspeti! :)

Comments

Popular Posts