Podseti me šta to beše Strada

Photo by Angie Style Guide

Već su i drugarice počele da mi zameraju što ne pišem češće. Nemam ni jedno drugo opravdanje osim mog umišljaja da bi trebalo da mi se dešavaju ne znam ni ja kakve stvari pa da sa oduševljenjem iz daha napišem ceo tekst. Ono što je najluđe, skoro sam posetila Stradu, odnosno mesto koje mi je izmamilo uzdahe i umesto da isti dan zabeležim utiske, moja želja da taj tekst bude što bolji se pretvorila u totalnu blokadu. Rezultat toga je tekst koji objavljujem tek posle skoro čitave nedelje. Bitno je da sam prestala da razmišljam kako to da napišem i da sam na kraju odlučila da radim na sadržaju bez preteranog razmišljanja o formi. :)

Photo by Angie Style Guide

Zapravo o čemu se radi i šta je uopšte Strada? Prolazeći pored ovog studio-butika ni meni forma tog prostora u početku  nije bila najjasnija. Iz straha da ne naletim na neki nerazumno skup haute couture dugo sam izbegavala da uđem u ovu primamljivu prodavnicu. Međutim, svaki put kada bih prošla pored nje obuzimala bi me žudnja da ipak malo ,,prorovarim" po tim nesvakidašnjim stvarčicama. 

Photo by Angie Style Guide

Pomislila sam da ako još koji put odolim da ne uđem u ovu ,,zemlju čuda" totalno ću poludeti, ne mogu više da umišljam šta je unutra, jednostavno moram da proverim, pa makar izgledala i kao potpuno zalutala. Kad ono, kao i sve ostalo što umislim, ispostavi se da to nema nikakve veze sa realnošću, pa tako ni moja suluda iluzija da su unutra uštogljene žene koja prodaju bezobrazno skupe dizajnirane stvari. Umesto da prestanem da izmišljam stalno nove strahove i da učim na svojim i tuđim greškama iz prošlosti ja stalno upadam u sospstvene zamke i već postajem dosadna i samoj sebi. 

Photo by Angie Style Guide

Kao što rekoh ispostavilo se da Strada nije ni uštogljena, ni preskupa. Odeća koju sam tamo našla je prihvatljivih cena, a ono što me još više ,,vozi" u vezi ovog prostora jeste to što mi ovaj butik dozvoljava da budem kreativna. Na osnovu krojeva kao i materijala koje oni imaju mogu da eksperimentišem što je po mom mišljenju odlično zamišljen koncept. Da se razumemo oni nisu krojačnica, već studio koji omogućava bilo kome ko tamo svrati, da sa njihovim resursima stvara svoj odevni predmet.:) Genijalno! ;)

Photo by Angie Style Guide

Npr. ova crna haljina je moj trenutni favorit i što se konkretno nje tiče ne bih ništa menjala. Ono što je super u vezi Strade jeste to da kada bih npr. poželela blejzer baš u ovom materijalu od koga je središnji deo ove haljine mogla bih da ga dobijem. Naravno u vezi materijala, krojeva i sličnih stvari neophodno je konsultovati se sa stručnim ljudima iz ovog studija, pa ukoliko na stanju imaju materijal koji mi se sviđa i od koga je moguće napraviti baš to što želim, za mene nema veće sreće nego da me neko konsultuje šta bih ja volela i kako. :) Šta ću kad volim da ,,guram nos" u sve što ima veze sa odećom! ;) 

Photo by Angie Style Guide

Ono što je još luđe u vezi ove prodavnice iz kraja, tiče se cipela. Osim mogućnosti da se učestvuje u stvaranju odeće, kod ove gospode mogu da se pitam i u vezi kreiranja cipela tako što mogu da biram vrstu kože, boju kao i kalup koji želim. Naravno ograničavajuća okolnost jeste broj kalupa i materijala koje oni poseduju, ali verujem da za svakoga može da se nađe po nešto. ;)

Photo by Angie Style Guide

E, tu nije kraj! Ono što me je još dodatno privuklo da uđem i izbliza bolje pogledam ovaj prostor jeste zapravo ova ,,manekenski građena teta". Još jedna potvrda da ovaj butik nije običan i da on ustvari više podseća na galeriju, studio, kreativnu radionicu dokazuje i ovo prelepo umetničko delo koje je napravila umetnica koju možete upoznati na licu mesta. Sreća je što ovo nije jedina figura koja se tamo može naći, ima ih još nekokoliko i sve imaju nešto zajedničko, a to su ove preslatke butkice koje su mi prve privukle pažnju. Mislim, teško ih je neprimetiti! :)

Ono što mene najviše raduje u vezi svega ovoga, jeste činjenica da je BG prepun super interesantnih mesta i ljudi i moja želja da ih što više upoznam sada je još veća. :)

Comments

  1. Butkice lutkice :)
    Superiška je ova radnjica.

    ReplyDelete
  2. Super fotke, super tekst!
    Hvala ti!

    ReplyDelete
  3. Hvala najlepše, radnjica je čarobna! ;)

    ReplyDelete
  4. Moram ti reci da sam dosta dugo boravila u tom kraju i da nikada nisam imala hrabrosti da udjem... A imali su predivnih modela, klasicnih, ali uvek pomalo "iscasenih"
    Drago mi je sto si barem ti usla tamo, a da znas da cu i ja!

    ReplyDelete
  5. Divna zeno talentovana ...a gde se nalazi ova radnjica?

    ReplyDelete
  6. Hvala Vanja drago mi je da ti see dopada šta ja radim!
    Inače radnjica je u Kralja Petra 58 ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts