Savršen poklon Crabtree & Evelyn

Photo by Angie Style Guide

Crabtree & Evelyn postao je pored prodavnica nakita moja nova opsesija. Ne znam šta bih izabrala kada uđem u njihovu radnjicu. Oh ne, tužno je to što meni čovek može prodati i "šarenu lažu" samo ako je lepo upakovana. Ako još dobijem i nešto kvalitetno unutra, tada bukvalno ne znam šta ću od same sebe.

Tako je u sa svim proizvodima ove firme. Kada uđem u njihovu radnju potpuno se izgubim. Ne znam šta bih pre pomirisala, ne znam koje mi je pakovanje lepše od kog, jednom rečju ovo je jedno od retkih mesta na kome poželim da imam sve.

Čak mi je i prodavačica jednom prilikom rekla: ”Vi uđete ovde na par minuta, a mi moramo ovo da gledamo ceo dan!”. Sa tolikom gorčinom je to izgovorila da sam pomislila da joj se tu ništa ne dopada, kada je videla da je začuđeno gledam, uputila mi je nežan osmeh kako bih shvatila da je njena žudnja za svim tim bočicama mnogo veća nego moja. Ipak ona celo svoje radno vreme provede gledajući svu tu lepotu. Da postoji neka univerzalna pravda trebalo bi u PMS - u da nam daju ovakve i slične stvari, ako ništa drugo bar zbog mira u kući i državi.

Imam nekoliko njihovih proizvoda i svaki put kada koristim bilo koji od njih, prepustim se jedinstvenom užitku. Ne znam to baš dobro da opišem. Kao da je na pakovanjima radio tim psihologa koji je otkrio najtananije vibracije ženskog mozga i zato tako uspešno manipulišu nama. Etikete su toliko prefinjene i lepo dizajnirane da svaki puta kada uzmem neku njihovu bočicu, neko vreme provedem analizirajući svaki mogući detalj. Svaki put se oduševim savršenoj jednostavnosti na kojoj je baziran njihov vizuelni identitet.  
Sve bi to bilo kratkog daha da je unutra nešto prosečno, nešto što brzo ispari, nešto što sam i ranije osetila na nekome drugom. Nažalost, ne mogu da pronađem ni jednu zamerku, to me čak i pomalo nervira. Sigurno ima nešto da ne valja, ali za sada sam za te loše stvari u vezi sa Crabtree & Evelyn - om potpuno slepa.

Ne volim da podstičem potrošački duh, ali kada je ovako dobar proizvod u pitanju, čak  i ja ne uspevam da se suzdržim. Svako ima svoje slabosti!

Ovo sam baš dobro smislila, dolazi Nova Godina, pa indirektno sufliram svim muškarcima koji su slučajno naleteli na moj blog. Da budem preciznija, upravo vam dajem ideju šta bi mogao biti idelan poklon za vaše ženice, devojčice i/ili drage ljubimice. Mirisnih nota ima toliko puno da mislim da za svačiji ukus može da se pronađe po nešto.

Ako ste žena i ovo čitate, najiskrenije preporučujem da pošaljete Deda Mrazu pismo u kome obavezno napišite da ste bile dobre i da vam pošalje kesicu sa nekim proizvodom od Crabtree & Evelyn - a.

Što se tiče cena moram priznati da nisu baš niske i da se nije lako odvojiti od novca za nešto što se relativno brzo potroši. Ono što me svaki put natera da ima dam novac je upravo osećaj da kupujem nešto posebno i baš zato što to ne kupujem često nemam grižu savesti da preterano bacam novac na nepotrebne užitke.

Eto valjda ne moram još da objašnjavam Deda Mrazu šta sam poželela za ovu Novu Godina... i da, bila sam baaaaš baaaaš dobra ove godine, znam, teško je poverovati, ali jesam, dekice veruj mi na reč! ;)

Comments

  1. Ma što da čekamo do PMS-a, kad su praznici pravo vreme za trošenje... :)

    ReplyDelete
  2. anđo mila
    baš si pogodila
    prave reči biraš
    u srce me diraš
    i istinu veliš
    pa nas sve veseliš
    jer ideje tvoje
    užitke nam kroje! :*

    ReplyDelete
  3. Hahhahahah Jedžo draga koji si ti stihoklepac :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts