Biti lep nije lako, ne pitaj me kako! ;)

Ubeđena sam da svaka žena na ovom svetu ima bar jednu stvar koju ne voli da radi, a koja se tiče ulepšavanja. Nekoga mrzi da se ,,bakće" kosom, neko ne podnosi masne kreme za telo, neko ima averziju prema depilaciji, a ja apsolutno nemam strpljenja za lakiranje noktiju.

Malo je reći da se divim ženama koje redovno imaju nalakirane nokte, a još više onima koje imaju uvek neku drugu boju. Kada malo bolje razmislim sve moje drugarice uvek imaju nalakirane nokte, ali najčešće su to sve nijanse crvene. Međutim, Jelena uvek ima boju laka koja joj se slaže uz ostatak outfit - a. Čak mi je jednom prilikom rekla da često započne osmišljavanje cele kombinacije od boje laka koju trenutno ima na rukama. Zaista sam fascinirana tom činjenicom! :)

Photo by Angie Style Guide

Međutim, mislim da je glavna razlika između mene i nje po ovom pitanju, što ona zaista uživa dok to radi, dok se ja preznojavam jer mrzim nesavršenosti, a najviše mrzim neprecizno namazan lak. Ne smeta mi na drugome takva nepravilnost, ali na meni to je nešto najgore što može da mi se desi. Jeca ovakvih problema na sreću nema, jer ima hirurški preciznu ruku, i da, naravno mrzim je zbog toga. ;)

Inače obožavam sve boje i što je najgore imam gomilu lakova, ali najčešće ih mažem u vreme letnje dokolice. Kad je hladno, ruke mi postanu ,,drvene" i nema šanse da iz prve dobijem rezultat koji očekujem. Druga stvar koja takođe utiče na zimski režim mazanja noktiju jeste i taj što su mi ruke uvek hladne i više volim da ih držim pod mekanim ćebetom nego da mašem kao polu poremećena ne bi li se to do savršenstva osušilo. U slučaju da nešto zakačim ili ne daj Bože da mi se zalepi koja dlaka za sveže ofarban nokat u stanju sam da sve skinem i opet apstiniram nedeljama ne bi li dobila novi motiv za ovakvom vrstom uređivanja.

Photo by Angie Style Guide

Često poželim onu spravu koju ima Oliva kada se sređuje za venčanje sa Popajem u epizodi Aladinova lampa. Super je kada je zadovoljna kako su je sredili pa klimne glavom i ispusti presmešan zvuk nešto poput mmmmmm, a pre toga se onaj zloća odozdo čuje: ,,nove lampe za staare", na šta ona odgovara: ,,dajte nešto tom ubogom čoveku, pa neka ide". :) hahahah obožavam taj crtani i onu drvenu spravu pogotovu. ;) Samo mi još modla za nokte u životu treba i onda se spisak suzio na robota koji će da kuva, pere, čisti! :)

Ok, jasno je da ću morati da poradim na strpljenju, jer ovo ovako više ne ide. Sve žene oko mene su sređene, a ja glumim ludilo. :)

Photo by Angie Style Guide

Nego pogledajte ovu blesavu Jecu, šta da kažem, svi su je gledali dok mi je pokazivala lastu i gipkost njenog tela. Ludilo mozga! :) Međutim, shvatila sam da je ovo savršena poza da se lepo vidi od glave do pete šta je obukla. Ne obraćajte pažnju na čoveka u pozadini i on ima elastične noge. :)

Photo by Angie Style Guide

Ne znam šta više da hvalim, pomalo mi je čak i glupo, ali taj mantil Massimo Dutti je savršen uz ovu oker retro ešarpicu, uf, uf, uf… Na sve to nikad mi ne bi palo na pamet da obučem ovu nijansu plave (mislim na plavu koja je na džemperu), međutim na ovoj mačkici to funkcioniše perfektno.

Photo by Angie Style Guide

… a naočare!? :) Šta da kažem, jedino da je sačekam negde u mraku i otmem joj ih. Savršene su, oblik leptira, ali tako nepretenciozan, idealan je čini mi se za sve stilove. Međutim, na njima ima jedan presmešan detalj od koga Jeca ne odustaje, a u pitanju je ova mala nalepnica. Verovali ili ne nije je skinula od kad ih je kupila i to samouvereno odbija, što ja izrazito poštujem i cenim. To je stav! :) Celu stvar čini još smešnijom to što na toj nalepnici piše Paris. :) Fantazija, toliko mi je to bilo sipmatično da ću za ove moje sa dioptrijom morati da nabavim nalepnice u skladu sa raspoloženjem. Pa kada sam srećna da na njima piše Angel, kada mi nije ni do čega da piše Anđela. ;) Međutim kako je raspoloženje promenljiva kategorija nije loše da na jednom oku imam jednu nalepnicu, a na drugom drugo. Pa da u skladu sa tim ka ljudima okrećem odgovarajući profil. O, Bože, preterano lupam! :)

Photo by Angie Style Guide


… a dogy!? :) Shvatio je da bi se uz Jecu odlično uklopio, međutim ne bi bilo realno imati psa koji se u nijansu slaže sa ostatkom odeće. Da ga je stavila pod mišku ne bih bila sigurna da li je to deo mantila ili najsavršeniji pas kojeg je mogla da nađe. Bože kako je sladak, čak mu je i dlaka prelepa, šteta što jadničak luta sam bez gazde. Znam, možda smo trebale da ga pokupimo i nekako udomimo, ali oko nas ih je bilo još desetak, te zaista ne znam šta bih radila sa svima njima. :(

Međutim, nikome se nisu videla rebra, pa verujem da ljudi iz kafane Proleće povremeno doture koji ručak ovim slatkišima. :)

Eto, valjda vas nisam udavila, hahaha nadaj se Angie! :)

Comments

  1. Ahahahah, kakav poooost, najbolji :))

    A za lakiranje ce ti verovatno pomoci praksa, i samo praksa.
    Ja sam sebe dovela do stanja kada mi lakiranje skroz hipnotise i opusti mozak (true story), a nekada sam dobijala nervne slomove pokusavajuci levu ruku da nateram da povuce pravu liniju. I uspela sam. Tako da, ima nade za tebe, ne ocajavaj :D

    ReplyDelete
  2. Hhahahahaha hvala Bubiška, bar neko da navija za mene! ;)

    ReplyDelete
  3. Ju 'ladno, Jela. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts