Mašta ništa svašta

Trebalo bi da pišem o predivnom vikendu koji sam provela sa drugaricama na Paliću i u Segedinu, ali pre nego što malo doteram fotografije sa ženskog putovanja odlučila sam da pišem o sebi i svom izmišljenom svetu.

Ovih dana me okupiraju misli koje se tiču mog idealističkog viđenja spoljašnjeg sveta. Iako bi trebalo da što sam starija budem sve racionalnija i pribranija u mom slučaju je to malo drugačije. Što više godina imam to život i svet oko sebe doživljavam na sve detinjastiji način. Kako bih uživala u nestvarnom, povremeno odlazim u svet mašte i iluzije. :)

Smatram da nije loše biti povremeno sklon izmišljanju svog mikro univerzuma u kome vladaju sopstvena pravila. Neki se osećaju kao da su promašili eru, neki posao, neki ceo svoj život i u želji da prežive sve to izmišljaju svoj paralelni svet. Što se mene tiče ne doživljavam da je bilo šta pogrešno u vezi mog života, jednostavno maštam o još boljem mestu za život u kome bi bilo još više slobode i u kome bi mnoge stvari bile dosta jednostavnije.

Ako bih ikako vizuelno mogla da predstavim svoj unutrašnji svet on bi otprilike izgledao ovako. Naravno veliko hvala Ceci koja je imala možda i preteranog strpljenja kako bi mi pomogla u stvaranju nečega što je teško nazvati pravim imenom. :)

Photo by Angie Style Guide

Prva stvar koja je trenutno apsolutno neizmenjiva, a koju bih tako rado promenila u današnjem svetu, jeste brzina kretanja. Idealan svet u kome bih živela ne bi imao taj problem, mogli bismo da se krećemo brzinom svetlosti. U trenutku kada poželimo da se nađemo na nekom drugom mestu to bismo mogli da sprovedemo samo jednostavnom pomišlju na to mesto. Neki bi to nazvali teleportacijom, a ja bih to nazvala apsolutnom slobodom kretanja. :)

Druga stvar tiče se takođe kretanja, ali ovog puta u bukvalnom smislu. Zar ne bi li bilo divno da možemo da lebdimo i letimo. Mislim da od tog osećanja nema ništa lepše. Ovo iskustvo, mislim na lebdenje, za sada moguće je doživeti samo u snu, što je moj slučaj, ili u svemirskoj stanici što nije moj slučaj. :) Naravno za aktivno kretanje odnosno letenje potrebano je malo više od bestežinskog prostora, ali to je sad već viša matematika, fizika ilii šta god. Za sada i to u snovima funkcioniše bez problema. ;)

Photo by Angie Style Guide

Treća stvar koja bi u mom izmišljenom svetu bila sasvim normalna tiče se novca. Jednostavno ne bi postojao, svako bi profesionalno radio ono što želi i svojim radom plaćao svoje životne potrebe. Pa tako ako nekome treba fotografija ja mu je napravim, a kada meni bude trebalo nešto drugo npr. majica odem u prodavnicu i uzmem je. Onda taj/ta iz prodavnice ode u kozmetički salon i dobije ono šta mu/јој treba. Naravno u tom mom svetu ne bi postojala zloupotreba i svako bi imao isključivo želju da ima i koristi samo onoliko koliko mu je najosnovnije potrebno.

Četvrta stvar tiče se posedovanja. S obzirom na to da ja volim česte promene, moje potrebe bi na ovaj način uvek bile zadovoljene jer ništa ne bi bilo ni u čijem vlasništvu. Sve bi bilo zajedničko i sve bi bilo dostupno svakome. Naravno ni ovde ne bi bilo zloupotreba, jer bi sve bilo lako dostižno. :) Npr. kada poželim da idem negde biciklom izađem na ulicu i uzmem prvi na koji naletim. Kada dođem do tačke koja mi je bila odredište ostavim ga da neko sledeći može da ga koristi i tako sve u krug. Kada poželim da promenim radni sto odem na neki sajt na kome svi oni koji žele da se menjaju okače fotografije onoga što bi menjali. Onaj koji želim jednostavno rezervišem i sve dok taj koji treba da mi ga prosledi ne nađe ono što njemu odgovara čekam svoju isporuku. Naravno u tom svetu svi bismo sve pazili tako da bi stvari bile još dugovečnije. Jedino što bi se posedovalo to bi bilo ono što je potrošno poput odeće, hrane, kozmetike, mada i to može da se menja, svako bi imao totalnu slobodu izbora i niko ne bi bio opsednut skupljanjem bilo čega. :)

Naravno ova moja izmaštana teorija je puna rupa i trebalo bi je još doterati, ali u najsirovijem obliku izgledala bi ovako. :)

Etooo to bi bio idealan svet za mene, a verujem i mnoge druge, ali pošto je to samo moja mašta ništa svašta, onda odoh da sređujem fotografije za sledeći post. :)

p.s. Zanima me kako izgleda vaš idealan svet, čega bi bilo, a čega ne, dajte koju suludu ideju? :)

Comments

Popular Posts