Zlatokosa Ceca

Oni koji me prate verujem da primećuju da se stalno borim sa izazovom zvanim fotografija. S obzirom na to da bez nje moj blog ne bi bio potpun, odlučila sam da svoje znanje o ovoj oblasti malo proširim tako što ću pohađati školicu fotografije. :)

Pored novih saznanja iz ove kreativne sfere, ovih dana upoznala sam i par divnih ljudi. Neću sad javno da im laskam, jer sam im već in vivo dala do znanja da su mi presimpatični, ali ne mogu da izdržim a da vam ne pokažem jedno od njih dvoje, pa će to ovog puta biti Ceca. Ova druga osoba je Braca (da znam zvuči kao da su iz crtaća Braca i Ceca:), ali s obzirom na to da je Braca dečak neće završiti na mom blogu, ma koliko se trudio da mi se još više dopadne. :)

Photo by Angie Style Guide

Dakle, Ceca! :) Provele smo samo nekoliko sati zajedno, ali to kratko vreme bilo mi je sasvim dovoljno da shvatim da nas slične stvari interesuju. Ispostavilo se čak i da izlazimo na slična mesta i da obe volimo i film i umetnost, međutim, ne bih sada o tome pričala, radije bih se bacila na analizu onoga što me je na ,,prvu loptu" privuklo.

Kada sam prvi put videla ovu damicu, ono što mi je najviše privukla pažnju bila je njena kosa. Juče je vetar malo intenzivnije duvao pa joj je iz tog razloga na fotkama kosa blago umršena, ali u normalnim okolnostima, ne pamtim da sam videla lepšu dugu riđu kosu. Da bi svoju znatiželju zadovoljila morala sam da je pitam odakle joj strpljenja da je svaki put tako lepo uvije!? Međutim, na moje opšte iznenađenje Ceca mi reče da je zapravo ona ispravlja jer je njena kosa prirodno  jako kovrdžava. :D Pomislila sam: ,,Oh ne, zašto smo mi žene tako proklete?". One koje imaju ravnu, hoće kuštravu, one koje imaju kovrdžavu hoće ispravljenu i tako u krug po pitanju bilo čega. ;) Kada je Cecin slučaj u pitanju, mislim da bi joj savršeno stajala i totalno uvijena kosa, ali i ovako nešto na pola puta je skroz ok. Ono što je po mom mišljenju najbitnije, ova jedinstvena ,,zlatokosa" svakako privlači pažnju što je sasvim dovoljno.

Photo by Angie Style Guide

Druga stvar koju je nemoguće neprimetiti, jeste boja njene kose. Iako je farbana, mislim da je izabrala odličnu nijansu koja apsolutno ide uz njen ten, pa rekla bih i karakter za ono malo vremena koje sam imala priliku da provedem sa njom. 

U svakom slučaju, sve u vezi njene kose je na svom mestu (hahah naravno kad je očešljana i kad ne duva tajfun:) ali i ovako u prirodnom okruženju sa okolnostima koje nismo mogli da kontrolišemo mislim da joj ništa ne nedostaje. Mogle smo sve da utegnemo, da sačekamo drugačiji dan, ali meni se baš ova nesavršenost i neposrednost dopala, pa zato mislim da su ove fotke zaslužile da se nađu pred očima javnosti.  :) Ceca nije model, već prirodna žena i to je ona lepota na kojoj stalno insistiram jer me takva bića okružuju, a ne on a sa naslovnih strana, zbog kojih se posle loše osećamo. :) 


Photo by Bratislav Planić

Što se tiče njenog stila i on je vrlo interesantan. :) Ideja da se boja kose uklopi sa naočarima i baletankama kao početak i kraj neke kombinacije zaista je genijalna. Neutralne boje u sredini samo pomažu da njena prelepa kosa još više dođe do izražaja, dok cipelice prave savršenu harmoničnu celinu. Mislim da je ovakav način razmišljanja pri kombinovanju odeće jedinstven i zato ko voli ležerno i simpatično da izgleda mislim da je Ceca pravi primer koji treba slediti. 

Sada mi ne preostaje ništa drugo, osim da patim što i meni ne stoji narandžasta kosa, ali ono što imam jeste dublje razmišljanje o mogućnostima i idejama na koje me ova devojčica svakako inspiriše. :)

Ko želi da sazna kako ona vidi svet i šta je njoj interesantno savetujem da poseti njen blog i uveri se u jedinstvenost ovog bića. :)



Comments

  1. Jao jao jao ! Polaskana sam i evo blushujem sve vreme dok čitam tvoj post. Divna si Angie, hvala na lepim rečima. A Braca je dobio tu čast da mu fotografija sa copyrightom bude objavljena na tvom blogu, dosta mu je =P

    ReplyDelete
  2. Hahahaha nista nisam slagala, a ni ukrala. :)

    ReplyDelete
  3. :D ja bih mogao da stavim deset ovih smajlića i opet ne bi bilo dovoljno :) :) :) čitao sam ovaj post sa zadovoljstvom nekoliko puta i svaki put mi nanovo donese osmeh na lice onaj deo koji priča o meni :) :) evo i sad se opet smešim :) Divno zaista, + + + + + za Angie, tnx za copyright fotke :)

    ReplyDelete
  4. Ljuuubi te Angie! :) Hvala i tebi za fotku! :)

    ReplyDelete
  5. Weee, super fotkice i prica :)

    A mene zanima jel mozes mozda malo vise info o toj skolici da mi das? Bas ovih dana gledam kakvih sve ima, pa bi mi znacilo i neko iskustvo iz prve ruke... Moze i neka poruka ako ti je lakse ;) :*

    ReplyDelete
  6. Hvala Bubullina, odgovor u vezi sa školicom ti je u messages na fb-u :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts