Jelena, Smokvica i ja


Već sam pisala o ovoj divnoj osobi, ali ovaj put neću pisati samo o njoj već i o kafanici u kojoj smo popile pićence kao i o našem besciljnom razgovoru. :) Pre svega želim da kažem da Jedža ima ubedljivo najprecizniju ruku kada je u pitanju nanošenje eyeliner-a  i zato dobro gledajte u njene ,,Bambi oči" jer se tako savršena crna crta retko viđa. ;)

Iako među mojim bliskiim ženama i ja važim za nekoga ko takođe ima preciznu ruku kada su ovakve stvari u pitanju, moje samopouzdanje kada stanem pored Jelene iste sekunde splasne, jer je moje umeće  naspram njenog definitivno katastrofalno. :(

Photo by Angie Style Guide

Nije me samo sramota što je njen eyeliner preciznije iscrtan, već što ona koristi pretanku dugu četkicu za razliku od mene koja varam sa crnim ,,mastilom" u vidu flomastera. :D Priznajem da je mnogo lakši moj način, ali bilo bi lepo da naučim i da ,,baratam"  sa tri dlake duge cm. Verovatno je tajna kao i u svemu drugom u besomučnom pokušavanju i vežbanju, ali koliko puta zaista treba da sednem i bez povoda izvlačim tanku liniju? Hm, isuviše! Mislim da sam već odustala! ;)

Mislim da ću se ipak zadržati na praktičnom flomasterčiću sa kojim iz tri ,,cap" poteza dobijam solidne rezultate. Znam da nikada ne treba ići linijom manjeg otpora, ali mislim ću ovaj put ostati verna svojoj lakšoj metodi. :)

Photo by Angie Style Guide

E sada, pošto je zaista teško dalje razvijati ne znam ni ja kakvu priču o umeću nanošenja eyeliner-a odlučila sam da otkrijem gde smo se pre neki dan našle i šta smo pričale u ovom lepom ambijentu. Meni je dodatno bilo prijatno jer sam pored stolica i cveća mogla da gledam i u Jedžinu savršenu crnu crtu iznad očiju. Da mrzim je što to ume, ali… uf, oprostiću joj! :)

Photo by Angie Style Guide

Kao i po pitanju traženja odeće, tako i po pitanju kafana ne izlazim dalje od svog ljubljenog kraja, pa sam tako i ovaj put uspela da se izborim za ispijanje kafe u svom ,,selu". Mnoga mesta na Dorćolu su mi draga, ali Smokvica što se tiče enterijarera, odnosno eksterijera u poslednje vreme najviše mi prija. Ok, ima stvari u vezi ove kafanice koje mi ne odgovaraju, ali ovo nije mesto da sada o njima diskutujem. Ipak je ovo blog gde se okupljaju nepopravljivi optimisti. :)

Photo by Angie Style Guide

Ono što mi se najviše dopalo u vezi Smokvice to sam i fotkala pa evo ovo je par detalja koji su meni zapali za oko i koji mislim da su zaista jako šarmantni. :)

Što se tiče našeg razgovora verovali ili ne, Jedža i ja smo provele dosta vremena apsolvirajući koja je tačno nijansa zelenih stolova i da li nam je Elizabeth Taylor jedna od omiljenih ili ne. Jedžin zaključak je bio da joj se ona sviđa kao čovek, ali ne i kao žena. Naravno ova rečenica je izazvala opšte pucanje od smeha, ali na kraju bilo mi je jasno šta je moja prijateljica želela da kaže. Nije mi teško i da objasnim, htela je reći da joj se Elizabeth-in karakter dopada, ali da njena lepota nije tip koji Jedžica voli. Da bismo napravile komparaciju ustanovile smo da su Audrey Hepburn i Jean Seberg mnogo interesantnije i našoj estetici mnogo bliže. :)

Photo by Angie Style Guide

… a da, na kraju ako ikoga zanima ustanovile smo da je boja stočića svetlo rezedo, ili možda još bliže boja sleza, šta god to u Jedžinoj interpretaciji značilo. Imate fotku pa zaključite jeste li to ta nijansa ili nije! :) Što se mene tiče i rezedo dovoljno objašnjava! ;)

Comments

  1. Smokvica je u mom životu odigrala jako značajnu ulogu. Naime, privučena šarmantnom, ušuškanom baštom sa gomilom slatkih detalja koje si ti savršeno dokumentovala kroz fotografije, prošlog leta sam šetajući Dorćolom slučajno otkrila Smokvicu a Smokvica je meni otkrila nešto tako jednostavno a savršeno za leto: LIMUNANU !!!Naravno odmah mi je prošlo kroz glavu ono čuveno: a što se ja ovoga nikada nisam setila?
    A da, boja stolova je ta ovosezonska trendy rezedo ili rezeda, meni jako šarmantna i slatka boja, inače ime dobila po biljci Reseda odorata =)

    ReplyDelete
  2. Dee.dee hvala na iscrpnom komentaru!:) Hvala na komplimentima za fotke i za otkrice koje sam ja zaboravila da spomemem... btw. limunana je stvarno super. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts