Vikend sa drugaricama

Sirena, Coka i ja odlučile smo da malo više vremena provedemo zajedno i to ne na uobičajenim mestima već na Paliću i u Segedinu.

Mislim da nam je to u poslednje vreme bila jedna od najboljih ideja koja nam je pala na pamet. :D Lepo je družiti se na standardan način, ali smo ukapirale da je ipak mnogo zanimljivije kada se negde izmestimo. Za divno čudo za tri dana nismo uspele da se posvađamo ni jednom, što samo potvrđuje koliko nam je bilo divno i koliko nas druga lokacija rasterećuje. Mi se ne svađamo ni ovde, ali tamo negde bile smo kao na sedativima. :) 

Photo by Angie Style Guide

Na Paliću u zoološkom vrtu čovek stvarno nema šta više od života da traži. Toliko je sve lepo i smisleno uređeno da je prosto nemoguće ostati ravnodušan. Ako izuzmemo švalerske kombinacije koje su izgleda zgodne za ovu destinaciju sve ostalo je na samoj granici raja.

Pošto je na Paliću bilo toliko mirno da nismo imale posebno šta da radimo posle druženja sa životinja otišle smo u Suboticu na druženje sa kineskom hranom. Malo smo duže čekale, valjda je severnije malo usporenije, ali na kraju vredelo je svaki minut cupkanja. Cokina čuda u slatko kiselom sosu odnela su pobedu nad Sireninim i mojim nudlama, ali niko nije ostao gladan. :)

Pre toga zaboravih da kažem, malo smo prošetale gradom ne bi li našle banku da ja razmenim novac za sutrašnji dan. Kad sam pronašla Intesu ove dve gospođice su odlučile da me sačekaju ispred. To čekanje je trajalo sekundu i po jer su preko puta ,,snimile" Borovo i dok sam trepnula više ih nije bilo.

Razlog njihovog nestajanja bile su Startas patike. Naravno da su ih kupile i naravno da sada svi mogu da ih ,,startuju", jer Bože moj imaju patike za stoni tenis. :) Haha ko ne shvata šta htedoh reći neka se ne oseća loše, samo pogledajte link! :)

Photo by Angie Style Guide

Izašla sam iz banke unezvereno pokušavajući da shvatim gde su nestale i zašto?! Kada su izletele ispred mene sa ,,osmesima oko glave" bilo mi je jasno da su nekome dale pare za nešto. Pokazale su mi kese u kojima su bile patike zbog kojih sam htela da umrem. ;) Počele su da me teše tako što su mi rekle da uđem i vidim da li možda ima neki model i u mom xy broju. Naravno mog broja nije bilo osim u onoj socijalnoj beloj varijanti. Čak su me i naterale da ih probam. To je izgledalo pretužno, ali Sireni i Coki je to bio dovoljan povod za bezumno vrištanje od smeha pred finom prodavačicom koja se našla u čudu zbog našeg preglasnog ponašanja, odnosno ne vladanja sobom. :D 

Ok pomirila sam se da ću patikice naći na drugom mestu, ok možda, a možda i ne! ;)

Nije mi preostalo ništa drugo nego da im ispiram mozak da su matore hipsterčine i da Coka ima televizorke, a Sirena molerke, to je bilo najgore što sam mogla da izmislim u tom razočaravajućem trenutku! … nadam se samo da se jednog dana jedna od njih dve neće pojaviti u ,,šiptarkama", to bi bilo zabavno za videti, hahahahahha, zasmejah samu sebe. :)

Photo by Coka

Segedin! Ma diiiivno, najukusniji kolači za smešne pare. Poslastičarnica na glavnom trgu mesto za onesvešćivanje od ugljenih hidrata. Sirena je kupila šest komada. OK pomogle smo joj, ali cifra govori koliko su bili dobri. Čak je kupila i da ponese da imamo za ujutru. Iako smo Coka i ja rekle da nije potrebno ipak smo joj sutradan ,,štrbnule" koji zalogaj. :) Dakle, ako ništa drugo super se ručka u Se. Što se tiče pravog ručka, njih dve su opet eksperimentisale i prošle bolje od mene. Coka je jela piletinu sa ananasom i višnjama, a Sirena neki pohovani sir sa šumskim voćem, ja nisam istraživala pa sam uzela starog dobrog ,,solomona" ili ti lososa. Naravno njihovo je bilo bolje, ali… ko mi je kriv kad uvek igram na sigurno! :)

Da ako stičete utisak da smo samo jele, da samo smo jele i smejale se, valjda je to samo i potrebno da bi čovek bio srećan. :) Kada smo bile mlađe sve nam je bilo bitnije od hrane, međutim sada su se stvri malo izmenile. :) Biti srećan, pa po cenu i da si debeo, to uopšte nije loše! :)

Comments

  1. Pih, a mogla si da uzmes te bele, vidi kakva sve cudesa mogu da se naprave od njih... http://on.fb.me/q3jgmI

    A sto se tice vikenda, zvuci preeedobro!
    I mi smo planirali bas Suboticu + Segedin... dok nije dosla jesen :(

    ReplyDelete
  2. E sad mi stvarno nije dobro! :(

    Rekoše mi za foru sa crtanjem, ali sam bila malo nepoverljiva zbog postojanosti boja i sl. Aaaaaaaa baš mi se ne da, ali doskočiću im ja u jednom trenutku!

    Bubulina hvala za link nadam se da će koristii i ostalima! :*

    ReplyDelete
  3. bilo mi je jasno da su nekome dale pare za nešto.
    xaxaxaxaax
    carski!
    kiss
    Zena N.:)

    ReplyDelete
  4. nisi napomenula da ormar bas i nije sasvim preziveo :)

    ReplyDelete
  5. E da... rekla si hipster, extra ;)

    ReplyDelete
  6. Necemo o tome isti odgovor za obe! ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts