Sonja Kovačev - Disko Jedinka

Prošle subote za šankom, ma kako to zvučalo, upoznala sam ovu divnu devojčicu. Iako sam je i ranije viđala, ovog vikenda sam odlučila da je pitam da mi učini uslugu i dozvoli da je fotografišem. Posle dve čase vina sigurno to nije bio najprofesionalniji pristup, ali činjenica je da je ,,upalilo” i da sada njenu interesantnu pojavu mogu da pokažem i vama.

OK, nisam joj prišla i rekla: ,,Hej mala hoćeš da te slikam?”, već je Coka primetila da konstantno buljim u devojku, te je to razumela kao moj vapaj da je dovede. Ono što je strašno, Coka mi je bukvalno rekla: ,,E, hoćeš da je dovedem?”. Kada je videla da sam se izbečila zbog tog izraza, obe smo histerično počele da se smejemo. Ostatak večeri sam bila ,,prozivana" da sam podvodačica, što je naravno besmisleno, ali blaga doza alkohola učinila je svoje.

Kada smo se malo smirile, rekoh joj da ode do Sonje. Scenario je bio sledeći: Coka malo popriča sa Sonjom, klimne glavom i bradom u mom pravcu, ja se blago nasmešim, Sonja shvati da nisam neko koga bi trebalo da se plaši... i dalje nastavim sama.  Međutim, ništa od toga nije bilo! Žena od metar i po, tj. Coka, nestala je i u sledećem trenutku pojavila se sa lepom ,,jedinkom". 

 Sonja Kovačev Disko Jedinka - Photo by Angie Style Guide

Tri dana kasnije Sonja i ja smo se našle na kafi na kojoj je trebalo da ostanemo pola sata, a ostale smo pola dana. Mislim da je bila ,,mrtva trka” koja je od nas dve više pričala. To mi se baš dopalo, jer je to značilo da imamo toliko toga zajedničkog i da 60 minuta ili malo više nije dovoljno da bismo rekle sve što smo želele.

Neko vreme je pričala o tome kako je kao mala ,,urnisala” mamin ormar. Svaki put kada bi mama otišla na posao njen svet iz mašte bi eksplodirao. Isprobavala je sve što joj je bilo dostupno sa ciljem da se što bolje preruši. Maskirala se satima sve dok se ,,ženski roditelj" ne bi vratio kući. Naravno, trpela je blage posledice zbog svog tog preturanja, ali da toga nije bilo, ko zna u kakvu bi osobu izrasla. A vidi je sad!

 Sonja Kovačev Disko Jedinka - Photo by Angie Style Guide

Nikada ranije nisam videla toliko interesantne oči. Iako su dosta spuštene, upravo taj oblik doprinosi njenoj nesvakidašnjoj pojavi . Međutim, ono što sam joj i dok smo šetale Kalemegdanom više puta rekla, reći ću i sada: Sonjine usne su jedne od najlepših usana koje sam na nekoj ženi videla.  Znam da zvuči čudno da žena ženi na ovaj način daje komplimente, ali njihov oblik je zaista toliko poseban da je nemoguće ostati imun na taj deo njenog lica.

Što se tiče stila, retko kada vidim vintage od glave do pete, a da je tako dobro iskombinovan. Obožavam način na koji je uklopila karirani kaput sa šarenom haljinom čiji me print podseća na neke hibridne indijansko – afričko – peruanske motive. Tašna od vrhunske kože ostavlja bez daha, ali dečje bele grilon čarape ubedljivo su najzanimljiviji detalj. Ah, koliko je to simpatično i koliko to dobro stoji na njenim ,,tanušnim” nožicama, suvišno je i komentarisati. Kada pomislim da sam poslednji put takve čarape nosila u osnovnoj školi, bude mi krivo što na dečjem odeljenju nikada nema ništa za mene.

 Sonja Kovačev Disko Jedinka - Photo by Angie Style Guide
 Sonja Kovačev Disko Jedinka - Photo by Angie Style Guide

Kada sam je pitala gde nabavlja ostatak svoje odeće, između ostalog i naočare, rekla mi je nešto jako interesantno. Njena drugarica i ona svakog drugog vikenda odlaze na Kalenić pijacu i tamo, u nadi da će svaki put pronaći nešto interesantno provedu ceo svoj slobodni dan. Kaže da se prodavci ponekad zanesu sa cenama, ali isto tako da ni njima nije strano cenkanje ako baš mora. 

Ono što je meni bilo  još jako simpatično u celoj toj priči jeste to što njih dve ne samo da idu u potragu za krpicama i detaljima, već se usput i fotografišu. Volela bih da vidim te verovatno ,,presmešne” fotografije, ali do tada, mogu samo da zamišljam sumanute prizore presvlačenja iza neke tezge. Oh Bože, kada ću se ja opustiti?

 Sonja Kovačev Disko Jedinka - Photo by Angie Style Guide

Još jedna od interesantnih priča koju mi je ispričala ticala se njenog deke koji je bio krojač. Međutim, ne bilo kakav krojač, već onaj koji je deo svoje karijere proveo u Pragu i koji je njenoj baki ceo svoj život bio stilista. Nije li to predivno?

Kada je izgovorila da je živeo u Pragu, u moj glavi odjeknulo je kao u tinejdžerskoj, wooow… Iako sam pomislila na mit o praškoj školi koji se vezuje za naše nagrađivane reditelje i nema nikakve veze sa modom i krojačima, nekako mi je to ,,praški krojač", zvučalo podjednako dobro kao i bilo šta što bi imalo prefiks praška, praško, praški. (Mada, kada suviše puta izgovorim ovu reč promenjenu kroz lica to zvuči vrlo zanimljivo. Probajte brzo da izgovarate! Videćete kako ,prš” izaziva opasan nalet smeha.)

 Sonja Kovačev Disko Jedinka - Photo by Angie Style Guide

Ah da, nisam rekla ono najvažnije! Sonja je inače ljudima koji posećuju klubove poznatija kao Disko Jedinka, pa svi oni koji žele da prate njen rad kao DJ-a mogu pogledati šta ona i druga ,,jedinka" rade na ovom linku.

 Sonja Kovačev Disko Jedinka - Photo by Angie Style Guide

Eto, to je ukratko bila priča o Sonji ,,jedinki", mada očekujte da je vidite još koji put jer u ovom postu nije stalo ni pola onoga što bih imala da kažem o njoj.


Comments

  1. Žena od metar i po, i podvodačica!
    Hhahahahahaha! Hahahhahaha!
    E da, već se pitam gde nalaziš sve te lepe žene za svoje blogove?

    ReplyDelete
  2. Lepe žene su svuda oko nas, samo im treba pristojno prići, a Coki za sada to odlično ide! ;)

    ReplyDelete
  3. Angie, pa ti svakim postom sve lepše i lepše dočaraš osobe o kojima pišeš. Ova mi se posebno dopala, svaka čast!

    ReplyDelete
  4. Hvala Braco, nije to do mene, nego su žene koje pronalazim jako inspirativne te ih je teško loše predstaviti! :)

    ReplyDelete
  5. Mislim i da su cizme od vrhunske koze! :-D

    Hej, hej, prenesi Sonji da je pozzz M. ! :-)

    ReplyDelete
  6. Hahaha, istina! Napravih propust što nisam i čizme spomenula.

    M. smatraj pozdrave prenešenim. :)

    ReplyDelete
  7. Is this polish? I only know Jedinka in Hungary and a Jedinka flute in Rumenia?

    ReplyDelete
  8. PS I am Peter (@jedinka.org) The site is not ready yet but the plans are there!

    ReplyDelete
  9. @Peter... is Serbian and it means Disco Individual. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts