Hvala svima koji ste glasali



Moj jučerašnji post nije imao nikakve veze sa onim što sam danas saznala u vezi mog bloga, iako bi neko pomislio da su te dve stvari usko povezane. Valjda je to bio neki neobjašnjivi predosećaj. Sada još više verujem u one reči od juče, jer izgleda da ljubav prema nečemu pre ili kasnije iznedri nešto dobro.

Glupo je da iz mojih usta čujete, ali kako nemam drugi način da vas o tome obavestim moj blog je pobedio na ovogodišenjem takmičenju za najbolji Fashion Web Project. Izglasan  je od strane publike, tj. vas koji me pratite i koji ste glasali za mene.

Najiskrenije vam zahvaljujem na velikoj podršci i zaista nemam pojma šta pametno da kažem jer sam ostala potpuno zatečena. Da stvar bude luđa ovu vest sam saznala tako što je jedna devojčica po imenu Maja Marković ostavila čestitke na mom Fb page-u. Prvo sam pomislila da se neko šali samnom pa sam joj napisala poruku da to nije moguće… da ne verujem, jer mislim… nema šanse, nemoguće je! Zatim sam pomislila da se stvarno neko samnom igra pa sam izbrisala taj komentar. Posle par minuta stigao mi je link da se uverim da nije nikakva šala u pitanju.

Ne verujući da se to dešava, otvorim svoj mail koji sam ostavila prilikom prijave za ovo takmičenje. Imala sam šta i da vidim! Mail koji je stigao od gospodina Vladana Stanojlovića Kike sadržao je poziv na dodelu nagrada, gde mi on na kraju kaže da bi bilo dobro da dođem. Pogledam datum i shvatim da je poruka stigla juče i da je dodela nagrada završena. Pomislila sam: ,,Oh Bože, koji sam ja čovek, zašto nisam juče pogledala taj mail?!”

Ne bude meni teško i pozovem gospodina Vladana. Predstavim se i kažem da sam nažalost kasno, naravno svojom krivicom, dobila informaciju o dodeli i da mi je baš neprijatno i žao što nisam došla, pa bih ga samo zamolila da mi kaže ko je pobedio, kako je bilo i sl. On zbunjen što ja nemam pojma šta se dešava, kaže mi da je žiri izabrao urbanlook.info, i ovom prilikom im od sveg srca čestitam na nagradi, a da je publika izglasala mene.

Naravno usledila je kratka dramska pauza, nakon koje kao da nisam baš najnormalnija kažem: ,,ma niiije”, kažem da ne mogu da verujem i da sam potpuno zbunjena i da sam počastvovana, ali da i dalje ne verujem.

Zatim ga pitam: ,,Pa kako to?”, kaže on:  ,,Pa izgleda da vas ljudi prate, izgleda da im se sviđa to što raditite!”. Moja prva misao nakon toga bila je zapravo želja da sve te ljude tj. vas okupim i svakoga ponaosob izgrlim i izljubim u znak zahvalnosti. To bi mi pričinilo najveće zadovoljstvo, jer je sada teško opisati koliko se euforično osećam i koliko ne znam šta ću od sebe.

Međutim, kako to nije moguće, molim vas da ako ikako mogu da vam zahvalim sa bar kojom lepom rečju nađete me i na Fb - u, jer bi mi zaista bilo drago da komuniciramo i na tom nivou.

Inače da još malo pojasnim, juče je bilo proglapšenje pobednika, a dodela nagrada je 25. novembra, ako bude otvorenog karaktera budite sigurni da ću vas obavestiti, a ako ne, sigurno ću vas izvestiti kako je bilo. Btw. nemam pojma šta da obučem za to veče! ☺

Još jednom veliko hvala svima vama, jer bez vas ova nagrada ne bi bila moguća. Međutim, sada ste me uvalili u muke jer treba izdržati taj pritisak i smisliti kako da sve vas koji ste me podržali predstavim na što bolji način.

P.S. Hvala organizatorima na razumevanju što se nisam pojavila na proglašenju, ali nadam se da se u budućnosti ovakve greške više neće ponavljati.

LLJUUUUUBIM VAS DIVNI STE!

Comments

Post a Comment

Popular Posts