Jane Doe je Bojana Bošnjački

Photo by Angie Style Guide

Juče sam napokon prošetala do Jane Doe. Pretpostavljam da većina vas zna da je u pitanju vintage shop, ali svi oni koji ne znaju, iza ove interesantne priče krije se Bojana Bošnjački. Ovu presimpatičnu devojčicu upoznala sam u školi fotografije, međutim njena uloga nije bila da zajedno sa mnom i grupom otkriva čari fotografije, već je ona bila u ulozi asistenta. Iako je asistirala samo na jednoj praktičnoj vežbi, moram priznati da su mi njen pristup i način objašnjavanja dosta pomogli u daljem razumevanju fotografije.

Photo by Angie Style Guide

Dok mi je objašnjavala kako da koristim fotoaparat, nisam ni slutila da upravo pričam sa vlasnicom jedne od najbolje snabdevenih vintage radnji u gradu. Kada mi je otkrila da je ona ta mala što ide do Berlina i Londona po super stvari iz prošlog veka, oči, kao da su na federe, samo što mi nisu ispale.  Odmah smo razmenile kontakte ne bi li se što pre videle kako bih naparavila priču o njoj i njenoj radnjici.

Photo by Angie Style Guide

Od samog početka, od kada povremeno pišem o meni interesantnim prodavnicama, na spisku onih koje sam želela da posetim, između ostalih, našla se i ona - Jane Doe. U prvi mah sam pomislila da vlasnica ove prodavnice ima neke veze sa proizvođačem stilskog nameštaja ,,Bošnjački", a onda sam shvatila... da ima. Možda se moji snovi o eventualnom popustu na viktorijansku foteljicu i ostvare. Mada nisam sigurna da bih imala gde da je stavim! Međutim, sada poznajem Bojanu i mislim da je to mnogo vrednije od posedovanja parčeta obrađenog drveta. :)

Photo by Angie Style Guide

Jane Doe, hm... odakle početi? To sam isto rekla i kada sam ušla u ovaj super šareni prostor. Svega ima toliko da nisam mogla da se opredelim šta da izdvojim iz te gomile i predstavim kao svoj favorit. OK, bila je jedna ogrlica koju sam rezervisala, ali nju ću pokazati tek kada postane moja, mislim baš baš moja. Samo ću reći da je u pitanju Dior iz '80-ih i da zastaje dah kada se stavi oko vrata, hm... ali naravno ne u smislu da davi, već je toliko lepa da sada već postajem tužna što je odmah nisam ponela sa sobom.

Photo by Angie Style Guide

OK, evo našla sam varijaciju na temu. Neću da budem previše mistična i da davim o lepom a da ništa ne priložim, te evo dajem link.  Sličnost sa ovom je velika, ali ova moja ima još jedan crni prsten sa spoljašnje strane oko ovih kamenčića što je čini još moćnijom. Šta da kažem osim da će savršeno elegantna Dior ogrlica biti moja i da je život baš baš divan... i da zbog ovakvih stvari vredi živeti.

Photo by Angie Style Guide

Što se tiče ostalih stvari, iskopala sam i par tako dobrih kombinezona da mi je srce stalo. Nisam želela da ih pojedinačno fotografišem dok vise na ofingeru, jer na taj način ne bih mogla lepo da ih predstavim. Mislim da zaslužuju mnogo više, te ću u budućnosti morati da pronađem neko lepo dete da mi malo pozira… videćemo! Angie, manje priče - više rada! OK, idemo dalje...

Photo by Angie Style Guide

Što se tiče cipela, sve su isuviše vintage za moj ukus, što ne kažem da je loše, već je problem u tome što nemam dovoljno hrabrosti za tako specifične komade. Sve cipelice su u manjim brojevima tako da, i da nisam kukavica, za mene ne bi bilo broja. Sada sam se izvukla na brzinu! ;)

Photo by Angie Style Guide

Sve ostalo što nisam spomenula, a toga ima mnogo, trebalo bi isprobavati, igrati se i na taj način otkrivati šta uz moderne komade može dobro da se kombinuje. Što se tiče cena, mislim da su skroz OK i da za neke posebne, autentične stvari koje u sebi nose priču, nisu uopšte nedostupne. Šta više, smatram da ih svako može priuštiti.

Photo by Angie Style Guide

Da bi se izbeglo da svi izgledamo kao da smo ispali iz modle, smatram da su ovakve prodavnice prave riznice blaga. Uz pomoć interesantnih detalja koji se u njima mogu naći, svaki stil, ma koji da je u pitanju, može izgledati još bogatije i autentičnije. Ovo posebno važi za mene i meni slične koji smo se pronašli u nečemu još pre deset godina i sada se kukavički držimo proverenih mehanizama. Mislim da je najbolje početi sa eksperimentisanjem na malo, pa ćemo videti kuda nas to može odvesti.

Photo by Angie Style Guide

P.S. Ove prelepe tapete mogu se naći u produžetku Starine Novaka. Prođe se Cvijićeva i na uglu Zdravka Čelara i Preradovićeve kod pumpe, sa desne strane, trebalo bi da se nalazi prodavnica sa ovim zidnim mašnama. Bar tako Bojana kaže :) Takođe, i crne lajsne, ako ste ih primetili na jednoj od prethodnih fotografija, mogu se naći na istom mestu. Kome je baš to zatrebalo, sada zna gde da traži.

Comments

  1. Ijuuuuuuuu!
    CAKANO!

    ReplyDelete
  2. hmmm ovo zanimljivo izgleda,moracu malo da zabodem svoj nos tamo ovih dana... :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts