LILU cipele za svaku priliku

Photo by Angie Style Guide

Ima li šta gore od pomisli na rano jutarnje buđenje!? Da li je potrebno da dodam da je osećaj potpun kada je napolju koji stepen iznad ili ispod nule!? Mislim da ne, ali ipak sam dodala! :)

Za mene nema veće kazne od piskavog zvuka telefona u sred uzbudljivog sna. Ne znam da li imam veću želju da ga olupam o pod ili bih više volela da sam gluva u tom trenutku ne bi' li izbegla tu iritantnu melodiju. Ma koliko ona preko dana zvučala umilno i nežno, za prerano buđenje, samo bi sveži kolači mogli biti dovoljno motivišući, sve ostalo, ne!

Tako je bilo i prošle nedelje. Sirena i ja smo se dogovorile da se nađemo kod nje pre nego što ona krene na posao. Trebalo je da odemo po Cokin poklon za rođendan.

Dogovor je bio u 10h, ali uz sve napore i grižu savesti što kasnim uspela sam da stignem ,,samo" sat vremena kasnije. Ne znam kako mi je uopšte pošlo za rukom da se dogegam do nje, ali uz sve psiho - fizičke pripreme izgleda da sam uspela.

Trebalo je da odemo po Cokinu knjigu o mitskim bićima, ali, vratile smo se i sa patuljcima i sa novim cipelama.

Sirena je insistirala da mi pored kupovine knjige pokaže i cipele u koje se zaljubila. Nije bilo potrebno da me ubeđuje u njihovu lepotu. Šta više, morala je da pristane da ćemo ubuduće ljubav prema ovim, kako ih ona zove, ,,lepićima", morati da delimo.

Iz nekog razloga besciljno sam pitala da li imaju velike brojeve. Ispostavilo se da imaju, što je u narednih nekoliko minuta rezultiralo direktnim, neplaniranim udarom na moj budžet.

Sve bi bilo u redu, samo da ih nisam probala… ali, osećaj udobnosti koji je usledio uticao je na to da postanemo jedno. Mislim da polako počinjem da živim u njima, možda u jednom trenutku odlučim i da spavam obuvena, a možda sada preterano lupam!

Iako sam ih probala na farmerke i pamučne čarape, što je u najmanju ruku izgledalo tragično i sramotno, znala sam da će ove ,,sijajuće" cipelice postati moj omiljeni izbor uz sve pantalone i suknje za buduće toplije zimske dane.

Obično cipele tražim po nekoliko nedelja, pa je teško opisati moju sreću i oduševljenje što ovaj par pronađoh tako lako.

Jedino što bih možda menjala u vezi sa njima, pa da budu 100% u mom stilu, je ova ciklama boja, više bih volela da je taj rub crven. Međutim, svaki kreativni izraz jako poštujem, te se sada moje mišljenje oko ovog detalja baš i ne računa. :)

Znam, možda je sve ovo zvučalo kontradiktorno, ali ove cipele su i dalje moja najbolja kupovina u poslednje vreme, te je suvišno da više pišem. Nadam se da ,,slika" govori više od reči!

:* vas Angie

Comments

  1. Od mene su vec uveliko dobile dosta komplimenata, tako da se mozda i zarumene od previse hvalisanja pa se i taj rub pretvori u crvenu;)

    ReplyDelete
  2. Prelepe su! Verujem da su vredne svake pare :)

    ReplyDelete
  3. Hahahah Jane stvarno bi mogla da poradiš na toj ,,alhemiji", ali ako i ne uspe, bar ću se ja zacrveneti od tolike hvale! :*

    ReplyDelete
  4. Jovana, šta da ti kažem, toliko su dobre da ih želim u svim bojama koje imaju. Moj drugi favorit su bile srebrne, samo nisam baš imala hrabrosti da idem toliko daleko. Nešto umerenije varijanta, ali podjednako lepa kao ove crne bile su braon - sive pa pogledaj dole link da bi videla kako izgledaju. U svakom slučaju, moj odgovor je da, vredne su svake pare! :)

    http://on.fb.me/sDGm8G

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts