Slatki izdaci

Ima li šta lepše od neobavezne šetnje utorkom koja se na kraju završi kupovinom nečega što apsolutno nisam planirala i što mi verovatno i nije neophodno, ali eto morala sam. S obzirom na to da mi je tako proteklo švrćkanje sa mojim dragim, sada sam što bi jedan moj prijatelj rekao stabilizovana (kada on to izgovara naravno stabilizacija umesto ,,krpe" ima veze sa još jednim pivom...dok u mom slučaju nešto za obući je ipak efikasniji metod :)), no da ne dužim, svako ima svoje načine za stabilizaciju!:)

Peacocks

Da neko ne pomisli da se razbacujem naravno da nisam kupila D&G džemper, naravno da je moj izbor ostao prizeman i završio se na Peacocks- u (hahahha iako bi ovo trebalo da znači paun u množini, nekako više volim razdvajanja reči te stoga pea-grašak i cock-to znate šta je, bi bio prevod koji mi je znatno simpatičniji....a verujem i vama hihihiih:)). Ipak neću dužiti o prevodu, jer moje ludilo može da se produbi pa da ovaj naziv firme postane još smešniji. :) Tema je džemper, Angie ne gubi fokus!

D&G

Sada sam kao ok, pa da nastavim...U početku sam imala otpor prema ovom dezenu, ali nakon dužeg marketinškog ispiranja mozga na kraju sam i ja popustila. Iako ovo moje ,akrilče" ne spada u kategoriju najkvalitetnijih, mene zadovoljava jer ne vidim ni jedan racionalan razlog da bih bilo šta što je odeća, a kamoli džemper platila EUR 550 koliko otprilike košta ovaj D&G lepotan gore prikazan. Dobro je što pišem da ne bih dala tolike pare kao da ih pa imam.:) To me posebno ne frustrira jer za mene i jeste draž da iskopam nešto interesantno, koliko toliko kvalitetno, ali pre svega povoljno. Nije da bežim od kvaliteta, ali moji apetiti lakše se zadovolje kvantitetom. Kvalitet je rezervisan za određene grupe proizvoda. Razlog tome je što stil vidim kao nešto što nema veze sa novcem, već sa umećem da ni od čega (mislim na odeću sa normalnim cenama) napravim nešto. Za to nešto ipak je potrebna određena količina svega i svačega. Uh, kad ne bih nešto pametovala, ne bih bila Dzrdza, a i ne zovem se tako, tako me samo zovu :)

Priznajem da su ovi D&G irvasi i pahuljice mnogo zanimljiviji i lepše urađeni od mojih space invaders-a, ali za 2 700 dindži meni su odlični. Ovaj džemperak me zapravo podseća na božićne filmove B produkcije, kada svi nadžidžani ispred kamina otvaraju poklone i naprasno neko nekoga zaprosi i blabla. Jaoooo što je to leeepo i patetično :D, ali pošto kamin nemam biće mi dovaljan i ovaj kaminski džemperčić za uživanje u trenutcima novogodišnje idile. Znam da većina devojčica pa čak i ovih matorih kriju da gledaju božićne filmiće, srceparajuje dramice, da maštaju o porodici kao iz filmića, ali naši smo i ja to krijem, pa Bože moj svi smo mi grešni :)

Međutim kako se prioriteti vremenom menjaju, nisam sigurna da ću i sledeće godine želeti da izgledam kao seoska srećnica, ali za ovo praznično raspoloženje i ovogodičnje kićenje jelke za mene nema boljeg izbora.

Ovo priča neki marketinški stručnjak iz mene, (na početku sezone nisam imala ovakav stav o ovom džemperu:), ali kako se crveno - zeleni praznik bliži mozak mi je sve kašastiji i sve se teže borim sa neracionalnim trošenjem. 8)

Aaaaaa valjda ću jednog dana postati imuna, hm moram, mislim moraću! :) Pa ne ide ovako, al' kad volim krpice, šta da radim?! :( Ima li leka?

Comments

Popular Posts