Chanel voli Vizantiju

Mislim da je sada svima koji me poznaju, a i onima koji me ne poznaju jasno zašto toliko volim Chanel i zašto svaki put kada Karl Lagerfeld izbaci novu kolekciju u ovom slučaju Pre-Fall 2011 potpuno odlepim. Iako je verovatnoća 1:1000 da ću ikada moći sebi iz čiste zezancije da priuštim neki od ovih prelepih komada inspirisanim Vizantijom, niko ne može da mi zabrani da se divim ovom remek delu i inspirišem za eventualno ukrašavanje onoga što već imam. 

Chanel Pre-Fall 2011.
Aaaaaa...ne prestajem da uzdišem, uh pffffff...ček', ček' da se smirim.. ne pamtim od kada me je nešto tako jako ponelo, potpuno zadivilo, što idejom, što izradom, što celokupnim utiskom koji ova odeća ostavlja. Često se zapitam zašto nisam iz neke royal  porodice pa da ovakvu odeću i nakit posedujem i da imam priliku to i da nosim. Međutim, kada malo bolje razmislim, hm, kada bi narod saznao da sam dala između $20 000 i $40 0000 za komad nečije fantazije, verovatno bih prošla kao i Maria Antoaneta...na vešalima, a ne ne, evo dobacuju mi, giljotina je ipak bila izbor plebsa.:) Hm, pa onda vredi li patiti za ovim kinđurenjem?;) Uh, ne želim da dajem odgovore na ovako teška pitanja, tako da je odgovor verovatno jasan.;) 

Chanel Pre-Fall 2011.

Razlog zašto me ova kolekcija toliko oduševljava jeste moja bezgranična ljubav prema nakitu, đinđuvama i svemu onome čija je svrha da ukrašava. Da budem preciznija prema tonama nakita kojeg mi nikada nije dosta. Možda je to za nekoga preterivanje, ali moj slučaj je specifičan, ništa mi ne pruža veće zadovoljstvo i toliko samopouzdanja kao težina pod detaljima oko vrata, ruku, prstiju. 

Chanel Pre-Fall 2011.

Možda bi psiholozi znali da objasne tu vezu između žene i metala, možda je to i dijagnoza, ali čovek se vremenom navuče na to.:) Što se mene tiče nezamislivo mi je da izađem iz kuće bez neke džidže. Mnoge moje drugarice bi rekle da su bez nakita kao gole (možda taj osećaj i nije loš)....hihiih pala mi je jedna bezobrazna ideja na pamet, možda je to zapravo ključ do muškog srca, a mi žene što se više trudimo to je sve gore.:) Bolje da prestanem sa filozofiranjem, ali, mislite o tome!:D

Chanel Pre-Fall 2011.

Ono što je još interesantno sa ovom kolekcijom jeste to što je Lagerfeld ukrstio peti vek i vizantijsku imperatorku Teodoru sa šezdesetim godinama u Londonu. Mora se odati priznanje takvom spoju, a čiji je rezultat ovo savršenstvo na fotkama. Sasvim je sigurno da se Chanel prema svojoj klijenteli ophodi kao prema imperatorkama, tako da me uopšte ne čudi činjenica da će i ova kolekcija najverovatnije biti tražena kao i mnoge prethodne. Mi obični smrtnici možemo da balavimo, ali ako se ikada dočepam nečega vrednog pomena poput bilo čega što je čika Karl smislio sasvim sigurno ću o tome pričati na sva usta, mislim ova jedna, ali nema veze, sigurno je da ću urlati od sreće. :))

Pa žene (i po neki zalutali muškarče:) ne znam šta bih vam više rekla osim da je greh da me ne obavestite ako negde vidite neku sličnu đinđuvicu ili krpicu po gradu ili u regionu.:)

Ljuuubi vas Angie :o)

Evo još malo detalja....

Chanel Pre-Fall 2011.

Chanel Pre-Fall 2011.

Chanel Pre-Fall 2011.

Chanel Pre-Fall 2011.

Verovali ili ne ovde stajem :)

Comments

Popular Posts