Napokon sam je našla


Razlog zašto nisam pisala poslednja dva dana jeste taj što sam apsolutno bila posvećena traženju jelke. Moji zahtevi vezani za jelku bili su vrlo određeni tako da je traženje trajalo malo duže nego što sam planirala. Prvo sam otišla u Home Center i izbor koji sam tamo zatekla apsolutno mi se nije svideo. Ne sećam se tačnih cena jer je to bilo prekjuče, ali znam da nije bilo nešto preskupo, kretale su se od 2000din. pa na više. Iako je cena bila prihvatljiva nisu mi se dopale kako izgledaju, za moje potrebe je trebalo da budu gušće. Zatim sam otišla u Rodu i tamo sam imala šta da vidim, jelka koja mi se svidela, što znači da je bila dovoljno gusta i visoka koštala je oko 16 000din. Naravno, iste sekunde kad sam videla cenu više nije bila moj favorit.:) Eto kako je lako samnom, jedan sitan detalj mi ne odgovara i tu stvar više ne želim.:)


S obzirom na to da sam se tamo našla već u kasno popodne, više nisam imala vremena da nastavim potragu, tako da sam odlučila da odem kući i odgledam neki film. Umesto filma odgledala sam crtani film, ali to sada nije bitno. Ustvari bitno je, gledala sam Christmas Carol, svima dobro poznata  priča, ali svakako nije loše podsetiti se pravih vrednosti. Malo je reći da sam uživala, totalno sam se raspilavila kao da mi je 7, a ne 27.


Opet skrenuh sa teme! E da, jelka! Pa ništa, brzo sam shvatila da u hipermarketima neće biti uspeha, što se mojih zahteva tiče kada je jelka u pitanju. Umesto da očajavam odlučila sam da se upustim u china pustolovinu. Duboko sam udahnula i krenula (to je bilo juče), naravno moleći Boga da me tamo neko ne sretne, ali sada, kao da je i bitno, ko mi je kriv kada ne znam da držim jezik za zubima. :) Eto priznajem bila sam tamo i moram reći da sam stigla i da se dobro zabavim, ali i posvađam. Slučajno sam zapela za neki devojku i taman da joj se izvinim ona me opsova....pomislih: ,,e pa neće moći tako", uzvratila sam istom merom (ovo naravno nije za pohvalu, ali to tako kod nas ide, ko tebe hlebom i ti njega isto tako, a ko tebe kamenom...pa šta sada da kažem? ...pa i ti njega kamenom. Glupo je sada da budem neiskrena i da kažem kako je ona ispala nekulturna, a ja sva blažena. Nije bilo tako, obe smo krive, ali i to je život. :) Kada sam malo odmakla počela sam da se smejem jer mi je prošlo kroz glavu šta ako se besna mačkica zatrči i zalepi me. Ta scena mi zaista ne bi bila potrebna. ;) Sreća da sam izbegla njen napad PMS-a, ali i srećna što sam dobila potvrdu da smo ipak koliko toliko civilizovan svet. :) Mislim, nadam se, jer u suprotnom džaba mi moja 2m i jelka od isto toliko! :) E da, jelka! Pa evo ovo što vidite je ta moja čuvena kinezerka zbog koje sam mogla da poginem. Platila sam je 3 300din. visoka je 2,10m., ne znam koliko je teška, ali prava je lutka, zvaćemo je Jelkica! :)



Joooj kako sam srećna, ne što sam preživela bes sugrađanke nego što je atmosfera tako... kako da kažem vilenjačka i što za mene ovaj deo godine ima potpuno magičan efekat na sva moja čula. Ne znam možda se previše prepuštam novogodišnjem ludilu, ali apsolutno uživam u tome i ne planiram da odustanem od čarobnog ugođaja koji svake godine iznova proživljavam.

Uh, za malo da zaboravim! Uspela sam da nađem i bele lampice na zelenoj žici za super kintu. Koštlale su 500din. i to neverovatnih 15m. Iskreno mislim da ima malo manje, ali nema veze, Li je toliko slatko rekla: ,,jel ti se sviza?", da sam morala i njih da kupim.

Eto za 3 800din. dobila sam jelku sa najdužim iglicama koje sam ikada videla, valjda su u Kini takvi četinari :) i sijaličice koje se nadam, s obzirom na to da gore po čitav dan, da će trajati bar do 01.01.2011.

Ostalo mi je još da kupim poklone najbližima, da ih upakujem, ostavim ispod jelke potpišem Deda Mraza i da krenem aktivno da ramišljam o tome šta ću obući za NG.

Ne znam šta više da kažem osim da ako niste počeli da uživate, počnite što pre, jer su ovakvi trenuci jedino ono što nam na kraju ostaje! ;)

Comments

  1. Angie , super ti je jelka !
    isto vazi i za tekst... :)

    Mala z.

    ReplyDelete
  2. Hvala puno, nadam se da bar malo inspirise!

    Cmookic

    ReplyDelete
  3. Cole hvala na komplimentu, ali ne razumeju svi nas interni govor!:)

    ReplyDelete
  4. uf, izvin'te...
    Htedoh reći CAKIŠA!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts