Jedinstvena Jeca

Iako sam još u četvrtak provela divan dan sa mojom najdražom professoressom italijanskog, još uvek sam pod tako jakim utiskom da ne mogu da dođem sebi. Zapravo o čemu se radi! ;)

Još pre mesec dana u nekoj od kafana pao je dogovor da jedan dan moja Jedža ili kako joj u ličnoj karti piše Jelena, napravimo jedan super izlet u zemlju nedođiju gde je ceo dan posvećen isključivo modi i svemu što ima veze sa njom. Dogovorile smo se da dođem kod nje i uz prijatnu modnu atmosferu provedemo par sati. Znala sam da ću se zadržati, ali provedenih osam sati u njenom društvu proletelo mi je kao dva sata bilo gde drugde. Dogovor da ćemo ceo dan provesti pričajući o zajedničkoj strasti, apsolutno je bio sproveden. Osim što smo pričale, uspele smo i da napravimo par ovih snimaka koji bolje objašnjavaju kakva je Jeca Jelena zvana Jedža zaista. :)

Photo by Chiara Caprese

Posle osam sati konstantnog informisanja o onome šta sve Jeca poseduje i na koji način kombinuje, mozak mi je bio toliko pretrpan informacijama da uopšte nisam bila u stanju da pišem isto veče, a očigledno ni dan dva posle. Nisam mogla da napravim selekciju šta je najzanimljivije za izdvojiti. U njenom slučaju nema najzanimljivije, jer  je sve toliko zanimljivo i interesantno da sam potpuno ostala sluđena i te pozitivne posledice i sada osećam. :)

Photo by Angie Style Guide

Kopajući po njenom ormaru, đinđuvama, aksesoaru shvatila sam da je jedan dan apsolutno kratak da bi čovek sve to uopšte pojmio. Na prvu loptu učinilo mi se kao da su joj sva odeća i nakit u fazonu pedesetih, međutim kroz razgovor sa njom shvatila sam da je to zapravo bio samo prvi utisak. S obzirom na to da nju najviše inspirišu filmovi zapravo Jecin stil nemoguće je definisati jednom rečju, odredbom ili čime već. Od nje se može očekivati da jedan dan izgleda kao da je ispala iz Mad Men-a, drugi dan može biti disco queen, a treći ko zna šta. U svakom slučaju svaka od njenih modnih ekspresija je toliko zanimljiva i interesantna da je na mojoj listi najinspirativnijih žena zauzela jedno od vodećih mesta. :)

Photo by Angie Style Guide

Kombinacije koje ona pravi su neverovatne! Mene zapravo sve to podseća na stare porcelanske šoljice, da ponovim opet na prvu loptu. :) Sve je romantično, nežno i ima neku nijansu koja odiše bojom pudera. Hoću reći, taj ton se kroz sve provlači. Jeca i sama kaže da voli tu boju, boju pudera (otvorite puder u kamenu pa vidite koja je to nijansa:). Iako voli promene i svaki dan izgleda drugačije, utisak koji ostavlja njen stan, ormar, nakit jeste taj da zaista sve izgleda kao da ste upali u najromatičniji deo nekog francuskog filma. Prelepo! To je jedina reč kojom bih mogla da obuhvatim sve njene krpice, đinđice, šešire...

Photo by Angie Style Guide

Ono o čemu smo još razgovarale ticalo se održavanja stvari. Kako svi posedujemo dosta odeće i kako zapravo nismo ni svesne šta sve imamo u ormaru, shvatile smo da bi se zapravo malo trebalo zaustaviti kada je kupovina u pitanju. Trebalo bi posvetiti više pažnje nekim starim stvarima koje ne nosimo zato što je npr. otpalo dugme ili zato što je neki šav malo otišao do đavola, ili zato što ta stvar ima neku flekicu koja možda i može da se otkloni, a nismo ni pokušale. Do ovog zaključka smo došle kad smo krenule da vadimo sve te šešire, tašne, naočare, cipele, nakit, uh a da ne pričam i o odeći. Jeca je u jednom trenutku vrisnula kako je srećna što ima toliko džidža i kako zapravo nije ni bila svesna šta sve poseduje. Da ne bude zabune, ona nije milionerka, samo je jako spretna prilikom kupovine i zbog toga joj svaka čast, evo ovako javno! :) Naravno, ja sam kukala kako nemam toliko toga, ali na kraju kad malo bolje razmislim nikada nisam izvadila sve na gomilu pa shvatila kolika je to količina svega i svačega. Verovatno i ja imam svašta, ali tuđe je uvek slađe! ;)

Photo by Angie Style Guide

Kako je moja draga prijateljica jedna od najdivnijih na svetu moram da podelim delić mail-a koji mi je sinoć poslala i koji me je i podstakao da napokon krenem da pišem. Pa Jeca kaže : ,,Carissima! Upravo sam čitala tvoje decembarske postove, very nice. Bilo nam je super, moramo da ponovimo, ili da uvrstimo kao regularni event, osim toga stalno imam osećaj da ti ništa nisam ni rekla ni pokazala!":) Pa sad ja kažem: Dušica moja, samo da se zna, ona mi je toliko toga rekla i pokazala da nažalost nisam uspela sve da zapamtim, inače bih taj prelepi dan od A do Š podelila sa celim svetom. Sledeći put uključujem kameru, samo još da je nabavim i da iscimam nekoga od prijatelja da mi to montira. Valjda će mi se neko smilovati. :)

Photo by Angie Style Guide

Uh, uh a da ova prelepa kolekcija naočara i šešira je toliko za mene bila fascinatna još pre dve godine kada smo imale časove da sam u sebi pomislila kad tad moram slikati ovu lepotu i pokazati je drugaricama. Mene je zapravo oduševila ova kutija o kojoj sam svima pričala koliko je praktična i kako se divim Jeci što je uspela da šarmira nekog optičara da joj je pokloni. Nije li stvarno zgodno držati sve te naočare ovako uredno? :) Naravno da jeste, ali mi ostali smrtnici ako se ikada dočepamo bilo čega sličnog biće dobro! Nema veze, bar sad imam inspiraciju šta bih mogla napraviti za svoju mini kolekciju koju btw. ni ne nosim od kad imam naočare za vid. Znaaam, sočiva, ali još uvek nemam hrabrosti da guram bilo šta u oči. :)

A da! Zaboravila sam još da kažem da smo ručale diiiivnu pastu koju mi je ova lepotica napravila i jele smo prelepe kolače koje sam dobila na tanjiriću koji je imao leopardski detalj na obodu. Razlog zašto sam dobila baš taj tanjirić bio taj što sam imala ešarpu sa leopradskim motivom. Moram priznati da me je taj gest u najmanju ruku totalno raspilavio. :) Obožavam ljude koji pridaju požnju detaljima. Daaa, daaaa, sada neki misle da sam totalno bolesna, ali jako uživam u takvoj vrsti pažnje, pa jednostavno nisam u stanju da je se odreknem. Sve dok ljude oko sebe zbog toga ne opterećujem nastaviću da uživam u tim divnim sitnim, ali bitnim stvarima. Možda ih zapravo sve nerviram, ali još mi to niko nije rekao, tako da žao mi je što vas mučim, ne obećavam da neću više...a ni manje! :)

Eto to je bila moja Jeca i dokaz da iako ne živimo u NY, Milanu ili Parizu i u Beogradu postoje zanimljivi predivni ljudi koje zanima moda i sve te divne stvari koje idu uz nju. :)

Comments

Popular Posts