Može i arlauk

Opet je vikend i opet sam došla kasno kući i opet sam dobila ideju šta da pišem. Zapravo druženje sa ljudima me zaista pokreće i posle svakog neformalnog viđanja sa dragim osobama često dobijem ,,po nekog crva" koji mi raspali maštu.:)

Npr. večeras smo (moja prijateljica koja je slavila rođendan i ja) pričale o tome kako je svaka od nas napravila bar jednom loš izbor pri kupovini odeće. Zaključak je bio da to radimo jer bismo htele nešto da promenimo, da unesemo neku novinu u naše stilove, a onda od prevelike želje za promenom zapravo kupimo neku glupost sa kojom ne znamo posle šta ćemo.

Posle par čašica, hm nije popularno reći rakijica :) slavljenica mi se požalila kako je kupila majicu sa šljokicama i kako su je svi isprozivali da u toj majici izgleda kao ,,Rada estrada" i kako ne zna šta sada sa njom da radi jer je toliko ogorčenja u glasovima onih koji vide taj ,,sijajući objekat" i kako jednostavno nema dovoljno snage svima da prkosi i... a u biiip :)


Iskreno ni moj izbor ne bi bila šljokičava majica, ali duboko verujem da svaki komad odeće pa i ovaj može da se iskombinuje lepo, ali da za to treba malo truda i volje. Kada sam je pitala uz šta je pokušala da nosi tu majicu, odgovorila mi je uz pospani pogled (mala posledica voćnog napitaka) i blagi osmeh: ,,pa imam neke shiny  helanke...". :)

Hihihihi moram priznati da je to izgovorila na najšarmantniji mogući način, pa je verovatno to razlog zašto nisam iste sekunde krenula makazama na te iste helanke.;) Nadam se da me neće mrzeti što ovo delim sa ostatkom sveta, ali ovu stvar treba posmatrati pozitivno i iz drugog ugla. Kao prvo niko ne zna koja je osoba u pitanju (osim nje same, a nadam se da se neće ni sećati našeg razgovora:), a kao drugo ovim putem činimo dobro delo. Hoću reći pomažemo svima onima kojima takva ideja padne na pamet da je odmah odstrane iz svoje glave, jer kako da kažem jednostavno nee ide. Ne, ne i ne! Arlauk helanke i arlauk majica, uh, to je baš bolno!


Dakle pošto smo ustanovili da bi kombinacija dva šljaštava odevna predmeta bila too much moramo doći do rešenja šta uz nešto ,,vrišteće" ide. E pa ovako stoje stvari, kada želite da nosite nešto upadljivo poput majice na šljokice ili svejedno helanki koje arlauču, ostatak mora biti umeren. Hoću reći ako gore imate majicu koja je noseći detalj onda bi pantalone, šorts ili suknja trebalo da budu smirenijih boja i krojeva. Dala sam neke primere kako bi to moglo da izgleda, pa kome se šta sviđa neka primeni. :) Baš sam pametna, a šta ako se nikome ništa ne sviđa? Hm, pa ne znam...ustvari znam, slaću vam dobre vibracije dok spavate, valjda će to da upali. :)))


Nadam se da ove fotkice mogu da pomognu i da nije smak sveta (još nije stigla 2012. :) imati majicu koja je na prvi pogled nenosiva. Kao što rekoh ustvari pomislih (to se kod mene nekada meša) moguće je takve stvari nositi još na hiljadu načina, ali u zavisnosti od onoga što već imamo u ormaru treba napraviti najbolju kombinaciju. Dakle nešto što je samo po sebi upadljivo možete obuzdati sa basic stvarima. Dakle uz vrišteće pantalone ide jednostavna majica i obrnuto, uz ,,nenormalnu"  majicu, bluzu, šta god idu umerene pantalone.

Ono što od srca preporučujem jeste da devojke koje imaju jače bokove češće naglašavaju gornji deo, a dok je onima koje imaju široka ramena bolje da naglase donji deo odnosno noge. One koje su savršene (u čiju grupu ja svakako ne spadam) mogu kako hoće i baš me briga da li će da se obuku kao novogodišnje jelke ili kao vanzemaljci jer nažalost i to će dobro da im stoji, a mi ostali nekako ćemo se snaći :)

Dakle formulica je:

klasična odeća + upadljivi detalj u vidu jednog odevnog predmeta ili nakita = dobra polazna tačka za odevanje sa stilom

P.S. Sve što sam navela je moje viđenje stila, to svakako ne znači da ne postoje i drugi pristupi samo nisu moji i to je to! A? E neka sam rekla, sad mi je lakše! :)

Jooooj Angie stvarno bi trebalo da pišeš preko dana :)

Comments

  1. To je moja Angie.... Mi bismo jos uvek isli kao vanzemaljci da ne sledimo tvoje formule! Nisam uopste ironicna, za one maliciozne koji su to pomislili! Veliki CMOK za mog modnog gurua ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  2. Za mene nema veće sreće, ako je to tako! ;)

    Beskrajno sam zahvalna svima onima koji mi veruju i svima onima koji se prepuste mojim idejama.

    Jo hvala još jednom na divnim rečima! :)

    Cmoook

    ReplyDelete
  3. nije sto sam jedan od aktera gornje price, vec zaista mogu da kazem samo BRAVO za tvoje tekstove
    vrlo se lako citaju jer su pisani lepim jezikom i veoma pismeno, a ujedno su i sadrzajni i puni duha. samo napred!
    i da znas, samo me cekaj kad ti se pojavim jednom u sljokicavoj majici... videces ti...

    veliki kiss od jos jednog od tvojih vanzemaljaca, ali naravno na dobrom putu :)

    ReplyDelete
  4. Ne, ne, ne! Hvala tebi što si noćas bila moja inspiracija! :)

    Takođe, hvala i na ovim lepim rečima! CMOK mala zgodnjikava! :))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts