Cipele za svaku priliku

Polako počinje da me hvata panika šta da obučem u petak uveče. Prvo sam razmišljala da prošvrljam po omiljenim prodavnicama i pronađem nešto interesantno i meni nesvojstveno. Međutim, ove godine sam odlučila da 31. ne budem neko drugi, već da se držim modnih aršina koje sam sebi još odavno postavila. Kako mi je ormar pun, ok prepun neupadljivih stvari, nije bilo potrebe trošiti novac na nešto novo, jer bih sigurno opet izabrala nešto slično onome što već imam, a to bi bio skroz glup potez. :)

Photo by Angie Style Guide

Iako još nisam donela odluku šta će to na kraju biti, bar sam napravila izbor oko cipela. One svakako nisu neprimetne, što verujem da je lako zaključiti. :) Da, znam, rekla sam da želim da izgledam jednostavno, pa tako će i biti, samo ne želim da izgledam dosadno tako da moram tu novogodišnju kombinaciju malo začiniti. Mislim da su šašave cipele uvek dobar izbor za ,,razbijanje" isuviše jednostavnih ili minimalističkih kombinacija. Naravno ko voli da izgleda od glave do pete jednostavno i to se poštuje, ali ja sam ipak pristalica jedinstvenih detalja, jer nas oni, hteli mi to ili ne, suptilno odaju, a u tome valjda i jeste čar svog tog oblačenja i kombinovanja. :)

Kada je na nekome isuviše sve na svom mestu i kada nema neočekivanih detalja, to po mom mišljenju može da izgleda malo dosadno i o takvoj osobi teško je steći pravi utisak. Ne kažem da je moj izbor gomila džidža na sve strane plus vrišteće cipele kao kombinacija, ali jedno od to dvoje sasvim sigurno biće moj izbor.

Pa eto ove United Nude schuhe ispuniće sva moja očekivanja za predstojeći provod, pored njih haljina mi nije ni potrebna. ;) Nema veze što su iz prethodne kolekcije i što ih imam već godinu dana, meni su i dalje toliko zanimljive da svaki put kada ih izvadim iz kutije lice mi se ozari, srce malo zalupa, ma, ma moja mala umetnička dela. Držala bih ih na polici, ali kažu nije baš primereno, pa ja to kao poštujem, ali pitanje je dana! :)

Kako se ovaj model smatra klasikom ovog brenda, počinjem da se pitam hoću li ikada izbarati nešto što se ne svodi pod tu reč, klasika! Iako većina odeće koju nosim  jeste klasična, sve to može da se kombinuje na takav način, da krajnja impresija bude sasvim drugačija. Nadam se, neklasična! :)

Pa eto ko želi ovakve ili slične lepotice, može ih naći u Supermarketu. ;)

Nemoj samo neko da je kupio iste boje kao moje, to bi me uništilo! :)

Comments

  1. pa ja bih ti odmah rekao da obujes one tvoje najbolje cipele

    ReplyDelete
  2. ...a ja bih te svakako poslusala, jer iskusniji se moraju slusati ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts