Uz damu biseri

Ceo dan sam provela na ulici tražeći malo inspiracije. Iako sam na svežem vazduhu bila više od dva sata, nisam videla ništa što bi mi dalo ideju o čemu bih pisala. Razlog je bio taj, što je većina žena zbog ovog mini minusa bila prekrivena jaknama i teškim kaputima tako da me taj prizor nije uopšte podstakao na bilo kakvo razmišljanje o modi. Zapravo ceo dan sam bila u nekom totalno drugom filmu. :)

Posle duge šetnje Kalemegdanom, ručka i razgovora sa Jecom o starim filmovima shvatila sam da ideje ne moram tražiti samo u stvarnim događajima. Na neki način otvorile su mi se oči, ovog puta me je na razmišljanje podstakao idiličan zimski prizor i druženje sa meni bliskom osobom. U pojedinim momentima sve je izgledalo potpuno nestvarno, činilo mi se kao da sam i sama upala u neki šarmantni filmić. :)

Red snežne inspiracije, pa razgovor o filmovima poput npr. Funny Face, i o tome koliko treba uživati u sitnim radostima, podstakli su u meni razmišljanje o tome koliko volim sve te damske outfit-e tog vremena, način ophođenja prema životu i sve što čini 50-e i 60-e u celini, a sve to iz zimske vizure. Ponekad mi je najiskrenije žao što nisam bila deo tog otmenog filmskog doba. :) Uf, skromnost mi je jača strana! ;)

Photo by Angie Style Guide

Pa s obzirom na to da je apsolutno jasno da obožavam i sneg i praznike i sve ono što ženu može učiniti damom, odlučila sam da pokažem ovu prelepu ,,bisernu radost" koju mi je doneo jedan od Deda Mrazova ove godine, zapravo to je bila Baba Mrazica Coka, ali nema veze! :)

Iako imam bisere u svim bojama, nijansama i veličinama, ova jedinstvena ogrlica je baš ono što mi je trebalo :) ... na ovu konstataciju bi se moji najbliži slatko nasmejali i sigurno bi me pitali koliko mi je još toga potrebno pa da kažem da je dosta....mmmmm mislim da ni ja ne znam taj odgovor. ;) Uostalom, zar je i važno?! :)

U svakom slučaju, zimska instant ladylike postiže se ovim predivnim nakitom, pa ko želi da u noći 31. izgleda ženstveno, jednostavno i nepretenciozno, na brzinu može postići taj efekat uz bilo kakav biserni komad nakita. Verovatno se očekuje preterivanje za ovu noć, ali moj izbor biće totalno suprotan i samim tim nadam se jedinstven.

Sada, kada znam koju ću ogrlicu staviti, preostaje mi još samo da osmislim šta ću obući, obuti i sl., prava sitnica! :D.

P.S. Hvala Coki koja mi je poklonila ovu lepotu i time započela moj novogodišnji izgled! ;)

Comments

Post a Comment

Popular Posts