Stil se gradi godinama

Ovaj post ne znam ni odakle bih počela, jer mi je toliko srce zaigralo da se bojim da ću preterati sa glorifikacijom. Upravo sam pronašla sjajan blog koji je uspeo toliko da me inspiriše da ne znam ni sama šta bih sa sobom i sa svojom odećom. :)

Photo by advancedstyle.blogspot.com

Radi se o Advanced Style-u na kome možete videti isključivo dame u godinama koje su svoj stil usavršile do krajnjih granica. Gledajući njihove fotografije prvi put sam osetila olakšenje zbog surove stvarnosti da svi mi starimo. Iako je možda u mojim godinama još uvek smešno pričati o starenju ta činjenica je neminovna za svakoga od nas, pa i ja povremeno pomislim na ono što me čeka u budućnosti. :) 

Pored gomile fantastičnih fotografija od kojih izdvajam ovih nekoliko, na ovom sajtu mogu se naći i kratkotrajni filmovi gde ove žene objašnjavaju šta je za njih stil kao i po kom sistemu uklapaju odeću. Obavezno ih odgledajte sve, zabavne su do ludila!

Photo by advancedstyle.blogspot.com

Entuzijazam i energija sa kojom ove gospođe pričaju o odeći toliko su inspirativni da sam odmah krenula da prebiram po glavi šta imam interesantno u ormaru što bih mogla na drugačiji način da nosim od onog na koji sam to do sada radila. Jedno je sigurno, više ništa ne bacam! :)


Photo by advancedstyle.blogspot.com

Sve gospođe su fantastične, ali moram da izdvojim ovu predivnu damu koja se zove Linda Zagaria. Njen stil odlikuje glamur i elegancija starog Hollywood-a, što je i očigledno, jer ona izgleda kao da je upravo izašla sa trake nekog filma iz '30-ih.

Rečenica; ,,Kada si mlađi nastojiš da se oblačiš za druge ljude, a kada si stariji oblačiš se sam za sebe", potekla je iz glave gospođe Linde. Razlog zašto mi je toliko odjeknula u glavi je taj što sam pomislila šta nije u redu samnom? Još uvek sam mlada, ali sam odavno počela da se oblačim sama za sebe, hm da li sam već ostarila ili sam samo prebrzo shvatila kako bi trebalo doživljavati oblačenje, ko to zna!? Kako god, važno je da se oblačimo onako kako ćemo se najsamouverenije i najsrećnije osećati pa bilo to za druge ili ne apsolutno je nebitno. Mnogo je bitnije da se time bavimo, jer iz nekog razloga naši ženski mozgovi su mnogo zadovoljniji kada vide svoju lepu pojavu u ogledalu. Neću ni da komentarišem koliko su ljudi ljubazniji prema sređenim ženama, nego prema onima kojima ta stavka nije bitna u životu. Ne kažem da je to fer, ali je tako!

Pametni ljudi kažu da bi kreativnost trebalo stalno razvijati, pa zato drage moje otvorite svoj ormar i počnite sa ludostima već sad! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts