Odd concept space - Kreativnost bez granica

Photo by Angie Style Guide

Obožavam Dorćol, većina bitnih stvari u vezi sa mojim životom desila se upravo na ulicama ovog dela grada. Sve što me ispunjava i zabavlja uspevam da pronađem baš ovde. Ponekad imam osećaj kao da živim u malom gradu sa nekoliko hiljada stanovnika. Danima ne izađem iz ,,kocke" od Kneza do Keja i opet mi nije dosadno, sve što je meni zabavno u ovom gradu nalazi se baš ovde. Kreativnost je cenjena u mom kraju i to me posebno raduje. ,,Čudaci" koji emotivno doživljavaju svet i te svoje emocije uspevaju da pretvore u nešto konkretno ovde su apsolutno dobrodošli. :) 

Photo by Angie Style Guide

Jedno od mesta na kome se mogu pronaći upravo te čudne, beskrajno interesantne stvari takođe je locirano u omiljenom delu grada. Odd concept space nije veliki prostor, ali njegova ponuda raznih dizajnera je dovoljna da ostavi svakoga ko voli malo ,,iskrivljeno" bez daha. Kopajući po izloženim komadima nisam uspela ni da shvatim kako se većina njih nosi. Ovaj tip odeće nephodno je isprobavati jer jedino tako moguće je shvatiti nove krojeve koji se ne sreću tek tako po gradu. Prsluk sa fotografije, ako se to tako može i nazvati, prvi mi je zapao za oko. Spojeno je nespojivo, pa tako organdin, vez i lampice koje se uključuju uz pomoć skrivenog prekidača, čine ovaj nestvarni komad izazovnim i za najhrabrije. :)

Photo by Angie Style Guide

Pored oduševljanja koje je u meni izazvala odeća sa lampicama nešto umereniji, ali podjednako efektan je i ovaj korset-majica. Tufnasto delo Danke Karović postalo je moja muka koja mi ne da mira. Odličan je iz više razloga, ne samo da je ideja genijalna, već je i izrada jako kvalitetna što me posebno raduje. Rese koje vise sa naramenica su prelepe, ne izgledaju ni najmanje jeftino, daju tako dobar fazon ovom jedinstvenom komadu da bi se u njemu lako mogla osećati kao da nosim Moschino. Iako mi je on jedan od omiljenih stvari iz Odd-a, ipak ću morati da ga ustupim nekoj dami koja ima uža ramena, jer će takvoj osobi mnogo bolje pristajati nega meni. Šmrc! :(

Photo by Angie Style Guide

Da Odd concept space nije običan prostor potvrđuje i to što se u sklopu ovog mesta pored mode, nalaze i radovi iz različitih sfera umetnosti. Zidove ukrašavaju fotografije, kolaži i slike, a tu je i neizbežan nakit. Ima svega, od gume, preko vune pa sve do plastike, materijali su raznovrsni, pa kreativnosti ne nedostaje. Onaj ko traga za njom u ovom svedenom prostoru sigurno će je naći. :)

Photo by Angie Style Guide

Kopajući dalje po štenderima ovog simpatičnog i jednostavnog prostora uspela sam da pronađem i nešto za žene koje vole malo jednostavnije forme i ,,bezbojnije" komade. Odeća koja u potpunosti to opravdava potpisana je od strane danske dizajnerke Vibe Johansson čiji je dizajn toliko interesantan da želim svaki komad iz svake njene kolekcije. Krojevi su toliko pametno osmišljeni da joj čak pomalo zavidim što meni takve ideje ne padaju na pamet. :) 

Mogućnost da se beskonačno eksperimentiše sa jednim odevnim predmetom i sloboda da se taj isti komad nosi na hiljadu načina za mene predstavlja vrhunski domet koji jedan modni dizajner može da postigne. Ukoliko mi odeća dozvoljava da je uklapam i uz večernje i uz dnevne kombinacije, onda je za mene to komad koji ispunjava dosta mojih očekivanja. Naravno bitan je i kvalitet materijala i izrada, ali kada je u pitanju Vibe Johansson ni ti detalji ne izostaju. Iz tog razloga ne mogu da dočekam da se na našem tržištu pojavi još više danskih dizajnera, jer oni što se mene tiče svakako zavređuju jako veliku pažnju.

Dok Danci ne dođu, srećom kreativnih i pametnih ljudi ima i kod nas pa se o njihovom radu raspitajte u Odd concept space-u kod divne Silvije. Osim što je osnivač ove lepe ideje gde se prepliću umetnost i moda, Silvija je prirodna otvorena žena sa kojojm dok isprobavate odeću na granici umetnosti možete podeliti i svoje impresije vezane za kreativni svet! :)








Comments

  1. Divno :)
    Posto sam na drugoj strani sveta (citaj - Novi Beograd), ne posecujem Dorcol cesto, ali me svaki put odusevi kada odem. Pun je super prodavnica, lepih zgrada, potpuni mix svega i svacega :)
    Lep prikaz, btw, mogla bi neki tour de Dorcol da napravis s vremena na vreme :D

    ReplyDelete
  2. Hvala Bubullina! :)

    Sve prodavnice o kojima sam do sada pisala nalaze se upravo na Dorcolu. :)

    Vec imam neku idejicu za ovaj tvoj predlog i zaista ti hvala na njemu.

    Btw. gledala sam tvoj blog (http://www.bubullina.com/) fenomenalan je i presrecna sam sto nas ima sve vise!:*

    ReplyDelete
  3. Hihihi, hvala :)
    Citamo se jos, jedva cekam jos neki obilazak i zanimljiva mesta :*

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts