Recept za otmenost - Marija Bošnjaković

Verujem da se sada, dok gledate u ove fotografije pitate: ,,odakle beše znam ovu devojku?". :) E pa neću vam reći odakle je znate! :) Prvo, ima toliko toga lepog što bih prethodno želela da kažem o ovoj divnoj ženi.

Maki i ja se znamo već duže vreme, tačnije upoznale smo se na poslu na kom smo pre nekoliko godina zajedno radile. Iako je meni u to vreme delovalo da je apsolutno nemoguće pronaći prijatelje među kolegama, ispostavilo se da sam pogrešila i da je definitivno važno ne generalizovati stvari ma o čemu da se radi. Posle nekoliko kafa shvatile smo da se naši svetovi preklapaju i da imamo puno zajedničkih tema i interesovanja. Rezultat tog sad već višegodišnjeg druženja je logičan, više ne mogu da zamislim svoj život bez nje. :) Osim iskrenog prijateljstva, za ovo prelepo biće me vezuje i mnogo toga što ima veze sa mojom najvećom strasti kojoj je ovaj blog i posvećen. Naravno, u pitanju je sve u vezi stila u bilo kom segmentu.

Photo by Angie Style Guide
Kada gledate Mariju Bošnjaković, kako se ova damica inače punim imenom zove, vidite ono što ja istinski volim i u šta verujem. Njeno snažno držanje i nežno lice za mene predstavljaju savršen spoj moderne poslovne žene i nežne neiskvarene devojčice. Kakva je njena odeća, takva je i ona sama! Jednostavna i sofisticirana, nežna ali i odvažna, zna šta želi i od toga lako ne odustaje. Ovo poslednje mogu da potvrdim na sav glas ako treba, jer sam se više puta uverila u tu njenu odlučnost. Ovu osobinu kod nje jako poštujem i kroz družnje sa njom pokušavam da naučim i u svom životu primenim. :) 

Photo by Angie Style Guide

Kada razmišljam o tome ko je moja muza i na koga prvo pomislim kada poželim nešto od odeće da napravim, naravno na prvom mestu je uvek Maki. Jednostavno rečeno, ona je žena koja u potpunsti zna da iznese ono što je po mom mišljenju lepo i otmeno. Neću biti skromna i reći da je ova bluza na njoj samo lepa, moram reći da ne bi bila tako lepa i damska da nije imao ko tako da je ponese. Uz pomoć umešnih krojačica za Mariju sam napravila više sofisticiranih stvari, ali ova čipkana bluzica mi je omiljena, jer je Maki nosi upravo na način na koji sam je prethodno zamislila i videla na njoj. Krupni biseri, uh, tu već svi znaju moje mišljenje, prelepi, najlepši, savršeno uklopljeni uz sve ostalo na njoj. Ok, imam i ja iste pa su zato pojačano neodoljivi, ali biseri na ženi u bilo kom obliku i prilici su nešto najženstvenije što je svet ikada izmislio i zato bi svaka žena trebalo da ih ima i bar povremeno nosi. :)

Photo by Angie Style Guide

Način na koji Maki kombinuje odeću je upravo onaj koji odgovara jednoj dami u pravom smislu te reči. Kada bi me neko pitao za definiciju ženstvenosti, otmenosti i ljupkosti u jednom, samo bih mu rekla da pogleda u Mariju Bošnjaković i sve će mu biti jasno.

Obožavam sve u vezi ove moje prijateljice, ponekad kad prođemo pored nekog izloga i vidim naše siluete, pomislim koliko sam srećna što imam ovu ženu uz sebe. Ponosna sam na sve u vezi nje, na njenu lepotu, manire, odeću, ma Maki je kao što rekoh moja muza i zato je ljubomorno čuvam i sa velikih ushićenjem predstavljam svima onima koji je ne poznaju.

Photo by Angie Style Guide

....a da! Ostala sam dužna odgovor odakle je znate! Verovatno ste je viđali na TV-u, jer je Marija PR Gradskih pijaca i jedna od zasluga zašto vizuelni identitet ove firme izgleda tako lepo pripada upravo ovoj mojoj dami. 

Šta još da kažem osim da su sve moje drugarice lepe, pametne i to je ono što se ceni! :) ...a da, i blago meni! :)

Comments

Popular Posts