Bojama protiv depresije

Photo by Angie Style Guide

Pre neki dan sam napokon uspela da se vidim sa svojim najbližim prijateljicama (neću im spominjati imena, da se ne bi uobrazile, a sklone su tome. :) Kao i svima u ovoj zemlji, tako je i meni druženje sa najbližima na vrhu liste prioriteta.

Sve dame ovog sveta, pa i ove moje, prilikom ženskog druženja najčešće,,istresaju sav svoj veš". :) Ponekad se i nađe neko rešenje za svo to šarenilo problema, međutim, za većinu tih muka zapravo niko ni ne traži izlaz, već je dovoljno samo da ih neko sasluša. Čudna smo mi bića, ali je tako! :)

Iako sam pažljivo pratila šta je koju mučilo, kada je došao red na mene da nešto kažem, samo sam slegla ramenima. Nisam imala potrebu da pričam, smatrala sam da sam sve svoje emocije i stanja ispričala kroz odeću, odnosno kroz ono što se trudim da najbolje radim. Kombinovanje odeće je moj izraz i kroz nju projektujem svako svoje stanje uma, zato ponekad ni nemam želju dva puta da pričam. Svako ko ima malo mašte iz svake moje kombinacije sa lakoćom može da zaključi kako se osećam taj dan. :) Što se tiče već pomenutih žena, njihov komentar na moju odeću, koju vidite na fotografiji, odnosio se samo na to, da bi češće trebalo da nosim crvenu boju, šta im je to značilo, nemam pojma, ali dobro je da su bilo kako reagovale, to je uostalom i bio moj cilj. Drago mi je da je njima ovako upadljiva odeća ok, ali nažalost, ne osećam se tako ,,vris " svaki dan. :)

Kako u našem gradu zbog ovog groznog vremena vlada kolektivna depresija, tako ni u mom slučaju preterana radost nije bila prisutna. Međutim, nisam želela da se predam, pokušavala sam da nađem način kako da se izborim sa sivilom koje nas danima okružuje. Umesto da jadikujem kako nemam volje ni za šta, odlučila sam da ovih dana umislim da je vreme lepše i da u skladu sa tim pronađem najveselije kombinacije koje imam.

Ispostavilo se da je to bila odlična ideja, jer sam svima pa i svojim devojkama sa ovim jarkim bojama i smešnim dečijim džidžabidžama, uspela da izvučem bar blagi osmeh. Prvo im nije bilo jasno šta se to iskrivilo u mom mozgu, a onda kada bi se dobro ismejale i zabavile, rekla bi' im da je to i bio cilj ove ne baš svima razumljive igre. :/ Morala sam da pronađem način da svojim dragim ljudima pa u krajnjem slučaju i samoj sebi bar malo skrenem misli sa ovog opterećujućeg vremena. Želela sam da bar malo oraspoložim one do kojih mi je stalo. Izgleda da sam u tome uspela, jer kao što rekoh sto puta su mi ponovile da ne odustanem od boja, izgleda da im se stvarno dopalo da za razliku od sivog grada gledaju mene kako ,,vrištim".

Pomenute žene ,,bez dlake na jeziku" složile su se da je crveno ok. Moj mali test je pokazao da su ljudi boljeg raspoloženja kada gledaju u nešto tako jarko dok je napolju sumorno.  Kome je stalo do mišljenja najpoznatijih svetskih dizajnera i oni kažu da je za proleće koje dolazi drečavo ok, pa onda svi vi koji ste se bojali jarkih boja baš kao i ja, sami izvucite zaključak šta vam je činiti u danima koji su pred nama.



Comments

  1. drago mi je da sam naisla na vas blog. lep i miran, bez slika koje iskacu na sve strane. divno!

    ReplyDelete
  2. @Coka
    Tvoj uticaj je bio neizbezan! :)

    @p
    Hvala Vam najlepse na divnim recima! Pozdrav!

    ReplyDelete
  3. Slazem se da boje uticu na raspolozenje..zato u ovim sivim danima zute cizme me makar na trenutak razvesele :)pozz od Bilje

    ReplyDelete
  4. Pozdrav Biljo! Izgleda da si nam prizvala sunce! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts