Belo savršenstvo

Photo by Angie Style Guide

Pre svega nadam se da mi ova dama neće zameriti što je prethodno nisam pitala da je fotografišem, ali njena bunda mi je toliko pomutila um da mi ništa drugo osim tajnog fotkanja nije preostalo. ;)

Pre neki dan, dok sam mučila Mariju da mi pozira za priču koju sam pisala o njoj u jednom trenutku iza njenih leđa ugledala sam ovo savršenstvo. Na trenutak sam spustila foto aparat ne bi li se bolje uverila da je upravo prošla žena koja je izgledala kao da je iskočila iz Vogue-a.  Ne nije mi vilica ispala do poda, pretpostavljam da mi je lice izgledalo još luđe od oduševljanja što su na par metara od mene dve prelepe žene u istom trenutku. Potpuno sam se sludela, nisam znala gde da gledam, da li u otmenu Maki ili u fashion girl koja upravo prođe. Uf, šta bi tek bilo da sam neki muškarac? ;)

Mariji sam dala znak da moram imati snimak ,,belog oblaka" što mi je ona na sreću odobrila jer se i njoj dopalo ono što je videla.

Pomislila sam da li da krenem da jurim ovu ženu i zamolim je da zastane ne bi li ovekovečila ovo savršenstvo, ali na čas mi je proletela misao kroz glavu : ,,Šta ako ne pristane, šta onda da radim, da se ubijem, da plačem, molim, šta da radim!?". Nikako nisam smela da propustim šansu da ovu lepotu uhvatim iz bilo kog ugla pa makar to bilo i na ovakav način. Međutim, žao mi je što nemam lice ove devojke jer je i ono podjednako bilo lepo kao i ovo belo savršenstvo. Bolje da ćutim, a još cela kombinacija koja je bila ispod bunde, to je toliko bilo dobro da... ma šta da pričam kada nemam način da to i dokažem. Zato, zadržimo se na ovome što imam. :)

A tašna!? Da, Louis Vuitton koji savršeno odgovara ovako luksuznoj bundi, ma ovde nema greške. Uh, rado bih nosila i jedno i drugo! :) Iako lično nisam ljubitelj tašni sa monogramom ovaj primerak je toliko divan i fantastično uklopljen sa ostatkom da je apsolutno nemoguće zameriti bilo šta.

Pa draga ženice sa fotografije, ako naletiš na ovaj post molim te mi se javi ne bi li ti sve ovo rekla i lično.

Pozdrav! :)


Comments

Popular Posts