Oh da, Mawi želim ja!



Photo by Style.com

Photo by Style.com
Photo by Style.com
Photo by Style.com
Photo by Style.com
Photo by Style.com
Kada je ovakav nakit u pitanju ostajem bez daha i svaka reč je suvišna. Ogrlice u koje gledate su Mawi i ne znam da li je bilo šta potrebno još reći. :)

Beskrajno želim da se domognem bar jedne, to je ono što definitivno moram da dodam! :) Inače cena im je od £300 pa nadalje. Prava sitnica! ;) Ok, iako nisu baš da za ,,dž", meni su toliko divne da smatram da vrede svaki peni.

Obavezno pogledajte Mawi sajt, jer na njemu svi oni koji vole ,,kilo" oko vrata i ruku imaće šta i da vide. Što se mojih favorita tiče oni ne uključuju samo ovih šest ogrlica, već ima tu i prstenja i minđuša koje bih takođe vrlo rado posedovala. :)

Mnogo je razloga zbog kojih mi se toliko dopada ovaj neverovatan nakit. Pre svega ono što me najviše fascinira u vezi njega jeste to što je konkretno u ovom slučaju prespojeno savremeno, tradicionalno i glamurozno na tako jednostavan i jedinstven način. Druga stvar zašto sam nakitom generalno opsednuta, tiče se toga što mi detalji ovog tipa nikada ne dosade za razliku od odeće. I treće, ,,metal" mogu da nosim na 1000 načina u isto toliko situacija i ne smeta mi vreme koje se na njemu odrazi, šta više, što je stariji to mi je interesantniji.

Cmok, uživajte u ovoj lepoti! 

Comments

Popular Posts