Trenerka, hmmmmm, ne!

Photo by Angie Style Guide

Izgleda da nas taj smak sveta nikada neće potkačiti! :) Iako sam bila spremna da ga oberučke dočekam, proročanstvo se opet izjalovilo. :) Eeeee, kad ne znamo da bi prvo trebalo napraviti skok pa onda reći hop. :) Stvarno ne znam kako ćemo kolektivno podneti taj pritisak i stalne dezinformacije po pitanju ovako ključnih stvari. :) Eto meni od stresa i žile na vratu poiskakale! :))

Sramota, nisam stigla ni da se našminkam pa da ovako bitan događaj dočekam spremna, ali zato, obukla sam najudobnije moguće što je moj skromni ormar mogao da ponudi. Iako mi je ovo jedini sportski kompletić koji imam, moram priznati da delujem prilično uverljivo. Ova fotka zrači tako ,,obožavanim" trenerka stilom, izgleda kao da sam u preteranom elastinu svaki dan. ;)  Ali, s obzirom na to da ,,smaka" nije bilo, izgleda da ću ovu udobnu kombinacijicu zvanu ,,nit' brige nit' pameti", morati da odložim za 2012. i novo iščekivanje. Inače o temama vezanim za opstanak civilizacije redovno sam informisana zahvaljujući mojoj desnoj ruci C i moram priznati da ne poznajem većeg ljubitelja ovog ludila od nje. :) Zaista ne znam da li se i ona ovako lepo sredila kao ja, ali verujem da je ozarena lica danas čekala 18h. :)

Međutim, pošto me je i ovaj put prevarila svojom opsednutom pričom o nestanku, svoju radost što smo i ovaj put preživeli shift+delete, proslavila sam na simboličan način prikazan na donjoj fotografiji. Inače ovaj šal je pao iznenada sa neba ne bi li se okrepila od pretrpljenog duševnog bola izazvanog teškim lažima i izmišljotinama. :) Izgleda da ipak postoji univerzalna pravda, te nije sramota svoju radost zbog toga pokazati i drugima! 

Photo by Angie Style Guide


Dakle, pouka ovog naizgled besmislenog teksta jeste sl.:

- trenerku i dronjavu majicu dozvoljeno je nositi samo i jedino u slučaju smaka sveta, 
- (ne)stavljati nakit važi za istu situaciju,
- (ne)našminkati se je strašan prekršaj i ne toleriše se ni kada se žena nađe na sred njive u sred apokalipse... upravo smišljam vid samokažnjavanja, jer i ja prekrših pravilo, a da bih bila za primer moram ga prvo dati... :)
- što se tiče noktiju, nalakirani ili ne, nije bitno, ali izjedeni ili ne... eeee tu ni šminka ni odeća neće pomoći da se sakrije činjenica da neko svakodnevno izjeda horde mikroživotinjica. :)

Ko je shvatio šta htedoh reći, super ne moram dva puta da ponavljam! Ko nije, znači da je sve u redu sa njim/njom! :)


Comments

Post a Comment

Popular Posts