Šminka je čudo

Photo by Angie Style Guide

Da ne poverujete, opet Coka! Moja najveća inspiracija, podrška i šta sve ne. Međutim, hvalospeve o njoj ostaviću za neki drugi put, jer sam je do sada toliko puta spomenula da mislim da bi bilo neukusno da kažem još koju lepu reč o njoj. ;)

... ali ipak... zaista se ponekad zapitam zašto mi dozvoljava da je toliko maltretiram. Šta god predložim da eksperimentišem na njoj ona je saglasna, prosto neverovatno, čudo od deteta! :) Kada bi meni neko toliko dosađivao, nisam sigurna da bih imala dovoljno nerava za sve njegove fantazije, ali eto, Coka na svu sreću ima ponekad i suviše strpljenja za mene.

Danas sam stvarno želela da odem do jedne interesantne radnjice i napišem koju reč o njoj. Međutim, ta ideja se izjalovila i morala sam da smislim nešto drugo što bi me zabavilo. Pozvala sam staru dobru Coku, srećom pa je ona uvek konstruktivna za druge. Samo je rekla: ,, Dođi do mene i ponesi šminku!". Bilo mi je jasno u kom smeru naše ludilo može otići. Dokaz je ova fotka gore. :)

Iako ne živimo blizu jedna druge taman mi je vožnja do nje prijala da smislim šta uopšte želim sa tom šminkom da postignem. Sigurno je neću mazati po njenim zidovima, mada, uh, eto još jedne ideje. :) Razmišljala sam dugo, dugo i na kraju nisam smislila ništa pametno.

Kad sam ugledala inspirativnu ženu u papučama na tufne i ,,strip" duksu, sve moje ideje su bile još dalje od mene. Onda je Coka predložila da se ipak malo saberem, popijem kaficu, pojedem kolačić, pa da onda sagledam u šta želim da je transformišem.

Što sam duže tražila odgovor kako se danas osećam i kako želim da se to reflektuje na Coki, sve teže sam ga pronalazila, pa sam odlučila da otvorim koferčić sa šminkom i počnem da buljim u njega sa ciljem da mi sine neka ideja. Prvo sam pomislila da bi trebalo da preterujem, pa mi je iz tog razloga prvo palo na pamet da eksperimentišem sa stilom iz ‪'‬80-ih, ali onda sam se setila da je to jedino razdoblje u prošlom veku koje apsolutno prezirem kada je u pitanju moda i šminka, te sam iz tog razloga brzo odustala od ove ideje.

Dalji tok mojih misli i dalje se kretao u okviru ideje o preterivanju, ali tumbajući sve i svašta po mozgu shvatila sam da mi je jedini cilj da prerušim Coku u neku drugu osobu pa samim tim to je već dovoljno preterano. Napraviću od Cokinog harizmatičnog lika, nešto što je u suprotnosti sa njenom prirodom i karakterom. Fantastično je koliko je sve relativno i nepredvidivo i koliko je uz pomoć četkica i senki moguće promeniti nekome lični opis. Dok sam je ,,malala" sve vreme mi je prolazilo kroz glavu koliko svako može da se predstavi kako god poželi i odjednom je to počelo jako da me intrigira. Kako se Cokin lik svakim potezom četke sve više i više udaljavo od njene biti, to sam ja bila sve srećnija jer sam shvatila da je to moja današnja tema.

Takođe, sada još više verujem da je svaka žena na svoj način lepa i fenomenalno je što uz pomoć malo šminke svaka od nas može biti još lepša pa i svaki put drugačija. Iako možda moje šminkerske sposobnosti nisu na vrhuncu, zadovoljna sam postignutom transformacijom.

Da se ja pitam Coka bi svaki put kada izađemo ovako izlgedala, ali pošto se ne pitam, ona izgleda još lepše, što je naravno mnogo bolje za nju. :)







Comments

  1. Anonimni provokatorMay 10, 2011 at 10:07 AM

    Daj, oženi je već jednom.

    ReplyDelete
  2. Da, ja sam ostavio prethodni bezobrazni komentar. :)

    ReplyDelete
  3. strip duks ;)

    lepsa je bez icegaaa :*

    ReplyDelete
  4. E ovaj nisam ja, to bi već bilo bolesno. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts