Pruge za sva vremena

Photo by Angie Style Guide

Danima pokušavam da napravim adekvatnu fotku uz pomoć koje bih najlepše predstavila svoju omiljenu šaru, nadam se da sam ovog puta u tome i uspela. :) Možda sam pomalo dosadna sa predlaganjem crno-belog u svim mogućim varijantama, ali šta da radim kada zaista verujem u ovu kombinaciju (ne)boja. Ne samo da je taj dezen svevremen, elegantan i klasičan do bola, nego ono što je još važnije, ne poznajem nikoga ko ga ne voli. :)

Pošto je toliko savršen, smatram da ga je moguće kombinovati na bezbroj načina, ali evo izdvojiću samo neke koje lično najviše volim i najčešće nosim:

1) jedna od mojih omiljenih kombinacija uz prugastu majicu bez obzira da li je u pitanju crno-bela ili teget-bela mešavina, su: bele farmerke, oker kaiš, takođe oker tašna (ali u svetlijoj nijansi), nakit u boji zlata i ešarpa na cveće i tufne,

2) druga ništa manje draga kombinacija iz koje često ne izlazim jeste malo čudan mix. Uz majicu na pruge obožavam da obučem blejzer na tufne, sve to na kraju smirim 3/4 crnim klasičnim pantalonama, što se tiče nakita i uz ovo šizenje nosim nešto malo upadljive bižuterije,

3) treća skoro otkrivena i primenjena na proslavi mog 20xy rodjendana je kombinacija prugaste majice sa crnom suknjom u više slojeva, na sve to išli su srebrni biseri sa brošem u obliku jarko ljubičastog cveta i cipele u boji spomenutog floralnog detalja. Možda je ovo malo dosadniji izbor, ali kada se uz sve to još ,,namunji" eyeliner alla Bridget Bardot sve dobija novu dimenziju, :)

4) četvrta kombinacija je pomalo šizofrena, ali imam ja i takvih dana te nju sačinjavaju siva pamučna haljina, crno-sive tigraste grilonke i crno-beli prugasti kardigan uz naravno tonu crnih lanaca oko vrata i svih dostupnih zglobova, ;)

5)  i za kraj, petu kombinaciju čuvam zato što bi bilo lepo da mi svi vi koji me bar malo volite predložite nešto lepo i novo. Volela bih i ja da dobijem poneki dobar savet koji bih eksperimentalno primenila na sebi. Inače ne volim da slušam druge, ali ovaj put bih pristala na blago osveženje svog stila. :)

Sada je još samo ostalo to što kopka ko je cica sa fotke!? :) Pa kako da kažem, to je jedna od mojih divnih prijateljica sa kojom se družim godinama, prezicnije rečeno još iz vremena kada smo bile osnovna škola, ona je moj drug iz peska. Inače zove se Vera ili Veca, ali meni je draža kao Maslačak jer je to prirodno najplavlja žena koju sam ikada upoznala. Ponekad joj malo zavidim što ja nisam tako žuta, ali šta da radim, preživeću i ovako! :)



Comments

  1. Hihihi, značajno se smeškam ;)
    A gde si ti naučila da praviš tako savršene fotke? Oko sokolovo! :)

    ReplyDelete
  2. Rekoh ti da će ti biti smešljivo zbog slučajnosti! :)
    Što se tiče fotkanja, uzmeš aparat, kreneš, pa gde doguraš! :)
    ... i da, hvala na komplimentu, mada imam dioptriju, ali nema veze! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts