Crveni talas

Photo by Angie Style Guide

Ovaj post posvećujem jednom svom prijatelju Z koji me je više puta kritikovao zbog prečestog pisanja o crno-belim kombinacijama. Njegovi razlozi zašto toliko mrzi moje ,,crno-bele" postove su nama ženama potpuno strani, ali jasno je u kom se kontekstu u muškom svetu može pominjati crno-belo i crveno-belo. :) Pa evo dragi Z meni nije teško da se prilagodim i samo zbog tebe pronađem način da napišem koju reč i o ovoj tvojoj boji :)

E sada, pošto je jasno kome je posvećen ovaj tekst, vraćam se na one kojima je namenjen. Iako je početna ideja krenula od predstavnika muškog roda, sigurna sam da će ova priča biti mnogo zanimljivija devojčicama. :)

Moje misli ovih dana okupirane su razmišljanjem o trendovima, pa možda nije loše da taj unutrašnji monolog i javno podelim. :) Mislim da je jasno da nisam zavisnik ni od kakvih trendova, ali ako se nešto pojavi što je jako interesantno i blisko mom stilu onda je sasvim jasno da to neću izbegavati u širokom luku. Ovog proleća je to bio slučaj sa crvenim pantalonama, odnosno farmerkama. Iako su kolekcije najpoznatijih dizajnera preplavljene svim mogućim bojama, samo zato što je to ,,moderno" sigurno se neću od glave do pete obući u sto kolora jer to nije moj stil. Dakle, izabrala sam jedan odevni predmet koji bih i da nije moderan ovog proleća opet sa velikim zadovljstvom nosila. :)

Ralog zašto sam kupila crvene, a ne narandžaste ili žute je taj što ću ove farmerke nositi i onda kada one ne budu modno interesantne kao ovog leta. Baš me briga šta kažu advertajzing magovi, baš me briga šta će sledeće sezone biti ,,u trendu" nosiću ono što mi se sviđa pa bilo to ok ili ne to je moja stvar. :) Moja druga filozofija je da svaki komad odeće koji dokupim mora biti uklopljiv sa onim što već posedujem u ormaru. Ništa mi ne vredi da donesem fenomenalnu bluzu koju nemam uz šta da uklopim, ili da kupim preskupe sandale ,,dvanaesticu" koje ću moći da nosim na venčanja koja i ovako nisu moj omiljeni vid zabave. :)

Kada bih besomučno pokušavala da pratim sve moguće trendove koji se pojave, mislim da bih sebe vrlo brzo dovela do ludila i opšteg nezadovoljstva. Sigurno bih se izgubila u svim tim idejama koje je neko smislio za nas. Mislim da je bolje prilagođavati trendove sebi, a ne sebe trendovima, jer na kraju mi smo ti koji trošimo, neka se moda prilagodi nama. Zaista mi ne bi bilo dobro kada bih dopustila da me svake sezone menja ko kako stigne, jednostavno neću dozoliti da se neko igra sa mojim mozgom i govori mi šta da obučem na svakih 6 meseci. :) Au, baš sam se zanela! :) Iako sam neko ko voli promene i zbog toga mi je moda najinteresantnija oblast života, to ne znači da ću sve što neko predloži bezuslovno primeniti na sebi.

Odavno sam popričala sa sobom i analizirala šta je to što najviše volim da nosim. Mislim da to svako treba da uradi, što zbog lakšeg snalaženja sa odećom, što zbog troškova. :) Što se mene tiče dugo sam razmišljala u čemu se najprirodnije i najsamouverenije osećam, kada sam te stvari pojasnila lakše mi je bilo da definišem šta je to tačno moj stil.

Vremenom sam shvatila koja odstupanja mogu da pravim i sada mi je mnogo lakše da se snađem sa ogromnim izborom koji nas okružuje. :) Tek kada sam izgradila bazu onoga u čemu se najbolje osećam, tek onda sam po malo krenula da eksperimentišem i sa nekim drugim odevnim predmetima koje do tada nisam ni primećivala. Jedna od tih krpica su i ove crvene farmerke. :) Iako su mi prve tog tipa, one se zapravo ne razlikuju mnogo od onoga što inače nosim. Volim crvenu boju, ali sam je ranije nosila na drugačiji način, volim jeans, ali je pre bio u drugom planu. Sada sam samo izrotirala stvari koje volim i dobila svežije izdanje sebe. :)

... e da, ako nekoga još interesuje, da istina je da crveno najviše volim da nosim uz belo... hmmmm.... ok i crno, ali bolje je da ćutim! :)


Comments

Popular Posts