Žuto za lepši dan

Photo by Angie Style Guide 

Ove zime na ulicama Beograda je toliko gumenih čizama, da sam jedne od njih morala da prokomentarišem. Viđala sam ih u svim mogućim dezenima na najrazličitijim tipovima devojaka, pa i žena, ali ni jedne kao ove nisu bile tako upečatljive.

Šetajući ulicom Rige od Fere, tačnije probijajući se kroz vetar i bljuzgu, odjednom mi je zasijalo nešto ispred očiju. Naravno, bile su to ove preslatke gumene čizme. Zastajkujući na drugoj strani ulice, nisam mogla da odvojim pogled sa devojke koja ih je nosila. Radoznalost mi nije davala mira, pa sam morala da joj priđem da se upoznamo. Prelepa vitka dama po imenu Biljana ulepšala mi je ovaj mračan dan svojim osmehom i ljubaznošću. Osim što mi je dozvolila da fotkam njene vesele čizme usput mi je rekla da u prodaji mogu da se nađu i u roze i u zelenoj boji, ali da su njoj baš ove žute bile najlepše. Iako nisam videla i te u drugim bojama, slažem se da su ,,sunčane" fenomenalne. :)

Gumenjaci me generalno podsećaju na detinjstvo, pa je to razlog zbog kojeg su me ovi žutaći direktno vratili u period kada sam sa samo nekoliko godina života imala YASSA čizmice na koje u to vreme i nisam bila baš ponosna. Razlog tome je bio taj što su skoro sva deca imala iste takve, a ja sam oduvek želela nešto drugačije, nešto što se ne viđa na svakome. Danas kada svi nose crne, braon i tome sl, videti nekoga da je obuo drečavo žute za mene predstavlja čak i malo iznenađenje. Sposobnost ove osobe da pokaže svoju ličnost ne bojeći se komentara okoline pravo je osveženje. Apsolutno je podržavam i, evo ovako javno, čestitam na odvažnosti. :)

Upravo me je ta Biljanina samouverenost najviše i privukla. Interesovalo me je kako osoba koja nosi nešto što se vidi na sto metara reaguje na totalnog stranca. Rezultat je ova fotka, ovaj tekst, moje raspoloženje, pa onda zaključite sami. :)

Bilo kako bilo, ovako razneženoj, sada mi još samo preostaje da maštam kako ću i ja jednog dana imati hrabrosti da obučem nešto ovako interesantno. Verovatno će u mom slučaju to ipak ostati na nivou mašte.

Bar sada imam inspiraciju u šta bih mogla da ubeđujem Coku! :)




Comments

  1. Divan post o divnoj Bilji!:) Ko je Bilju upoznao zna da je svaka rec u post-u tacna!
    I da blog je sjajan i ne bih ga otkrila da nije Bilje i njenih zutih cizmica:) Eto sta sve mogu da "ucine" jedne cizmice:)
    Veliki pozdrav,
    Tijana Ilincic

    ReplyDelete
  2. Hvala Tijana na lepim rečima!

    Pozdrav i za tebe i za Bilju

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu li da znam gde ih je kupila? Vec godinama trazim ovakve i nigde ih ne mogu naci...

      Delete
  3. Mogu li da znam gde ih je kupila? Vec godinama trazim ovakve i nigde ih ne mogu naci...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts