Nevena = žena zmaj

Photo by Angie Style Guide

Nevenu ili bolje rečeno ovu harizmatičnu devojku koju upravo gledate skoro sam upoznala na nekom rođendanu. Iako sam je danas videla drugi put u životu, sada imam osećaj kao da je poznajem ceo svoj život. Ona je zapravo drugarica moje drugarice, (od tetkine zaove strina ujnina :), ali od danas i moja nova prijateljica. :)

Osim što je u pitanju jedna od najenergičnijih osoba sa kojom sam ikada provela popodne, malo je reći da mi je dovoljna samo pisana forma kako bih predstavila ovu personu. Za početak, moram je opisati koristeći taksativno nabrajanje njenih današnjih postupaka, jer oni sami za sebe više govore nego bilo koja pisana reč, dakle:

- na druženje je došla 10 min. ranije,
- poklonila mi je predivnu svilenu ešarpu, :)
- pristala je na smrzavanje samo da bi ugodila mojim suludim idejama,
- nije nosila rukavice 30 min. da bi se videle đinđuve koje sam htela da fotkam,
... i da potsetim, danas je bio minus i ona je sve to uradila zbog mene... :)

Ne sećam se da sam skoro upoznala tako izdržljivu i inspirativnu osobu kakva je Nevena. Tokom celog druženja nije zatvarala usta. Meni je to na neki način i odgovaralo, jer sam želela bolje da je upoznam. Gledajući je u prodorne, prelepe oči, više puta sam pomislila:,, ...eh da mi je bar delić te jačine kojom ona zrači...". Šta god da je rekla bilo je na mestu, bistar um i snažan karakter možda su najbliže reči kojima bih je opisala, a da pritom, uopšte ne preterujem. To je onaj tip žena koje pored toga što znaju šta hoće, znaju kako i da dođu do toga. Kod nje je sve ,,dža" ili ,,bu", sve je jasno, sve je precizno, šta god da izloži, teško joj je protivrečiti. Ma, jednom rečju ,,žena zmaj"! :)

Photo by Angie Style Guide


Međutim, ove zelene narukvice su je ipak malo otkrile i pokazale mi ko je Nevena ispod površine. Bar onako kako ja to vidim definitivno ima oko za detalje bez obzira na snažnu prirodu sa drugačijim prioritetima. Na osnovu fotografija jasno je da je njen stil jako upečatljiv. Kao što su joj jasne životne situacije i problemi, tako joj je u potpunosti jasno kakve detalje voli i kako uz pomoć njih želi da se predstavi. 

Razgovarajući sa njom, saznala sam da su zelene narukvice od malahita (Cu2CO3(OH)2 ona je budući farmaceut pa možda joj ova formulica zatreba :), i što je još luđe, kupila ih je u podnožju Viktorijinih vodopada u Zambiji. Ne, to nije interesantno , to je neverovatno, koliko ljudi znate koji su putovali u tu afričku zemlju!? Meni je ovo prvi put da sam upoznala nekoga sa takvom ludom pričom i zato nimalo ne krijem oduševljenje. Narukvica sa plavim i zelenim staklićima, takođe na desnoj ruci, kupljena je u Veneciji i sasvim očekivano izrađena je od Murano stakla. Ovde nemam šta da dodam, osim da kažem da želim istu takvu i to jako! :) Sat je takođe kupljen ko zna gde, a oni koji ne prepoznaju u pitanju je D&G i u njega sam takođe zaljubljena. Da, rođendan mi je uskoro! :)

Ne znam kako bih završila ovu priču, jer ona na sreću ni nema kraj. Jedino što još moram da spomenem, a tiče se takođe nakita, jeste prsten kao najbitniji detalj koji primećujem kod žena. Konkretno ovaj na Neveninoj desnoj ruci ima neki  čudan kamen koji se zove Šivino oko. Što se tiče njega, rekla bih još samo jednu reč, a ona glasi ,,bravo"!

Što se tiče Nevene, ne znam da li mi je zanimljivije njeno ponašanje, nakit koji nosi ili priče sa putovanja (p.s. ima fotografiju gde joj je nosorog iza leđa)! Šta dalje da kažem?!

Jedno je sigurno, jedva čekam da je opet vidim! 

Comments

Post a Comment

Popular Posts