Crno-bela manija

Bill Blass-Photo by Amanda de Simone/GoRunway.com
Bill Blass-Photo by Amanda de Simone/GoRunway.com
Burberry Prorsum-Photo by Yannis Vlamos/GoRunway.com
Bill Blass-Photo by Amanda de Simone/GoRunway.com
Burberry Prorsum-Photo by Yannis Vlamos/GoRunway.com
Antonio Berardi-Photo by Yannis Vlamos/GoRunway.com
Kinder Aggugini-Photo by Yannis Vlamos/GoRunway.com
Antonio Berardi-Photo by Yannis Vlamos/GoRunway.com

Gledajući poslednjih 12 dana šta se dešava na njujorškom i londonskom fashion week-u najviše mi je za oko zapao ovaj očigledan kontrast. Po mom mišljenju crno-belo je neprevaziđena dobitna kombinacija koja i kada nije u modi završava stvar. Svima je preporučujem!...ali stvarno! :) To morate barem jednom u životu obući!...super je osećaj! ;)

Što se mene tiče moram priznati da sam beskrajno srećna zbog predstojeće sezone za jesen 2011., jer će u mom slučaju to značiti da mogu da dokupim samo par stvarčica, a ne tonu gluposti koje ću obući jednom, hm, do dva puta u najboljem slučaju. Kako mi je ormar već prepun stvari i u crnoj i u beloj boji predstojeću jesenju sezonu mogu mirno dočekati uz veliki osmeh na licu. Iako su i ove godine za ljubitelje boja dizajneri imali šta da pokažu, mislim da ću se i ove, kao i svake sledeće ipak držati svoje stare bezbojne jednostavnosti.

Iako pravi ljubitelji mode obožavaju da eksperimentišu, ne kažem da to nije slučaj i sa mnom, ali na ludosti tog tipa moj mozak ipak lakše reaguje leti. Iako ova zima nikako da prođe i umesto da još jače čeznem za onom čuvenom ,,narandžastom" koju sam sebi više puta javno obećala, ipak ću se naslađivati novim modnim trendovima koji mi sada mnogo više idu u prilog. 

Superiška, sutra će opet padati sneg, oh kako mi je nedostajao! Sigurno ću poželeti opet hiljadu slojeva svega i svačega na sebi.... uh, moram da se smirim! 8) Ako ništa drugo u toku je londonska nedelja mode, pa će doći i Pariz, Milano...možda i bolje da bude hladno, inače ne bih stigla da pogledam i neke nove dizajnere koje bih inače zaobišla.

Još jedna dobra stvar u vezi sa ovim groznim vremenom je ta što ne moram da čekam jesen da bih nosila crno-belo, zapravo nosiću ga i sada i na leto i na jesen, ma nosiću ga ceo život. :) Naravno dok je bljuzga dole ide crno, a gore belo, a kada nam dođe dugo očekivano sunce, samo ću da obrnem i da vidiš! :)



Comments

Popular Posts