Dobro se dobrim vraća

Photo by Angie Style Guide

Izgleda da je stvarno došao kraj leta! Ne znam da li treba da se radujem ili ne što ću uskoro da se prebacim na zimski režim oblačenja, ali ništa me ne sprečava da se nadam da će još koji sunčan dan da se vrati pre nego što počne beskrajno zimsko sivilo. Eto npr. moglo bi da potraje još nedelju dana. :)

Bez obzira da li će biti lepo vreme ili ne, mislim da ove zime neću odustati od nekoliko stvari, a to su bela (ne)boja, čipka i nežni izgled bez obzira na sve. Takođe, postoji još jedna i možda najbitnija stvar koje se neću sigurno odreći, a to je bezuslovna ljubav prema životinjama i to posebno psima. Da ne bude zabune to je dorćolski neizlečivi sindrom, od koga i ja patim! ;) Verovatno se pitate šta ja sada pričam, ali objašnjenje tek sledi:

Danas dok sam bila na parkingu jednog hipermarketa, zazvonio mi je telefon. Pokušavajući da ne pojedem ceo pramen sopstvene kose s obzirom na jačinu vetra koji je u tom trenutku duvao, nekako sam uspela da iz torbe izvučem telefon. Sa druge strane veze bila je Jelena Stefanović. Prvo što mi je prošlo kroz glavu bilo je da je u pitanju njena revija i da sam upravo ja ta srećnica koju ona lično zove. Iz nekog razloga bila sam u pravu, međutim ono što je još divnije u vezi ove priče jeste to što je u pitanju humanitarna revija posvećena psima.

Ono što je još jako zanimljivo jeste to što će revija biti održana na otvorenom i to u ulici Rige od Fere na pojasu od Jovanove do Stahinjića Bana. Druga interesantna stvar jeste da će modele nositi ljudi poznati javnosti koji će pored odeće prošetati i male pse iz azila. Kuce bi trebalo da se usreće tako što će naći svoje nove gazde, a Jelena će pokloniti novac od jedne haljine koju je specijalno za tu priliku izdvojila. Iza organizacije pored Jelene stoji i gospođa Zsuzsanna Fourmy, supruga konzula Fabrice Fourmy-ja, tako da svi vi koji budete imali vremena dođite do našeg kraja i uživajte u uličnoj zabavi koja mislim da je vredna posete. :)

Ah da, samo još ne rekoh kada je to! :D

Dakle, subota 24. septembar u 18h na uglu Rige od Fere i Jovanove je početak, gde ćemo do kraja završiti to niko ne zna... neko sa novim dečkom, a neko sa novim psom, došetajte pa ćemo videti šta uz koga ide! ;)

Comments

  1. ijao sto je lepa ova moja mala iz gimnazijske klupe :)

    ReplyDelete
  2. to se zove umetnicka sloboda ;) :P

    ReplyDelete
  3. Angie, hvala ti na divnim rečima! Nadam se da će to biti jedno prijatno veče i da ćemo uspeti da pomognemo ovu akciju svi zajedno.
    Jelena Stefanović

    ReplyDelete
  4. Nema na čemu, zadovoljstvo i čast mi je učestvovati u plemenitim akcijama, pogotovu onim gde ima i mode i životinja! :)

    ReplyDelete
  5. Skroz COOL!!!! SUPER Akcija... sve za male krznate drugare koji vrede PUNO VISE i od nekih ljudi... :-)

    ReplyDelete
  6. Srđene hvala na podršci! :) Pozdrav! :)

    ReplyDelete
  7. (Zsuzsanna Fourmy)


    srecno, nadam se da se vidimo!

    ReplyDelete
  8. * Dobra osoba *

    * Iznad nas,u nama,medju nama i sa vama blagodetnog Boga carstvo je.Planine visoko kvalitetne ispase napasaju sve krajolike zemaljske i nebeske.Ko je taj sto zbunjuje?,satana mu jeste ime,biti ponosan od djavola je.Hrist krvlju otkupio i oprao tvoju dusu jeste,sva prokletstva i grehe,Isus na krstu odnese.Oko srca sada toplo je,i u dusi sada mir je,Gospod s desne strane Boga na nebu je.Ljubav u ljubavi sa ljubavlju jeste,Hrist unutra isceljenje oslobodio je,cista savest glas Boziji je.Duh Sveti (od Boga zavisi kako,kada i gde),posle korisnog,na izgradnju razgovora,ovim recima ohrabruje : “ voli vas Gospod “,i tvome Bogu dobro je.Izmedju ostalog,dobro je Gospodu svome Bogu moliti se i zahvalan biti,Bibliju citati,i u crkvu(u hriscanskoj zajednici biti)ici.Gospod mrzi zlo,Bog vas ljubi,ja vas ljubim i pozdravljam ! Slava Gospodu Isusu ! * U zdravlju neka vam je sve ! *

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts