Suncokreti za bitan dan


Photo by Angie Style Guide

Zar nisu predivni? :)

Ovo je bidermajer koji je imala jedna od mojih žena na venčanju. Iako sam joj više puta zamerila što želi veliko dešavanje za taj dan, apsolutno nemam ni jednu zamerku kada su u pitanju cveće, haljina i ostale estetske pojedinosti. Možda je to zato što su me pomalo konsultovali oko ovih detalja. :)

Razlog zašto smo odabrale baš suncokrete bio je taj što je ona, ta moja drugarica koja se udavala, želela venčanje pored reke u restoranu koji je ustvari simpatična velika koliba. Želela je da ceo ugođaj bude country i mislim da je u tome i uspela. No, pošto nisam baš neki stručnjak za ovakve vrste zabava mislim da više nije pametno da pišem o njima. Volim svoju prijateljicu i zaista sam srećna zbog nje, ali velika slavlja nisu baš moja specijalnost te ću priče o tim dešavanjima ipak ostaviti drugima na raspolaganje. :)

Kako nisam baš spretna ni u tradicionalnom hvatanju bidermajera, odlučila sam da ga zadržim za sebe tako što ću ga fotografisati i na taj način zauvek sačuvati od ,,zuba vremena". Na tom venčanju bilo je još dosta predivnih stvari, ali ovo cveće me je zaista ostavilo bez daha te sam zato morala da ga podelim i sa vama.

Šta vi mislite o venčanjima na kojima su suncokreti glavni motiv? Sviđa, ne sviđa, za ili protiv? :)
p.s. Ne budite stidljivi, komentari mi zaista puno znače! :)

Comments

  1. Suncokreti...totalno sam ZA :D!

    ReplyDelete
  2. Hahahahhahahahvala Andrea, to znači da onda i tebe možemo uskoro da udamo, mislim da te se rešimo?! :)

    ReplyDelete
  3. Crvene bobičice su N.E.O.D.O.Lj.I.V.E!!!

    Hihihihi

    ReplyDelete
  4. Predivni! A znaš kako tek čuvarkuća izgleda u bidermajeru, iznenađujuće fenomenalno... volim sve nestandardne ideje :)
    P.S. daj nam jooš fotki ako je bilo tako lepo :)

    ReplyDelete
  5. Hvala Bu, znaš da sam i ja uvek protiv standarda :)

    ReplyDelete
  6. jos jedan glas protiv standardnog (odbojnog) bidermajera pracenog plasticnom vencanicom, znaci, ako vec mora da bude svadba, suncokreti - moze :)

    ReplyDelete
  7. Sad sam zaista srećna što ima ljudi koji dele moje mišljenje! Pozdrav poslednjoj anonimi! :)

    ReplyDelete
  8. Na srecu, ima nas :)) Pozdrav za tebe, Angie! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts