Detalj - univerzum za sebe

Obožavam svevremene stvari! :) Ove dve divne ogrlice apsolutno se ne mogu staviti ni u jedno vreme. Ne pripadaju nigde, a idu uz sve. Obožavam kod nakita sposobnost što uspeva da odoli vremenu. Iskreno ne znam kada su konkretno ove dve lepotice i broš kupljeni, ali to što ne uspevam da otkrijem mi i jeste jako uzbudljivo.

Photo by Angie Style Guide 

Kada vidim komad nakita koji sam za sebe priča i stalno me tera da o njemu razmišljam pomislim da nije u pitanju samo đinđuva, već pravo umetničko delo. Počnem da razmišljam o simbolici i detaljima. Sidro, sat i broš u koje gledate stvaraju ceo serijal priča u mojoj glavi. Svaki simbol je drama za sebe.

Da ne govorim o detaljima poput ovog finog rada na obudu sata u koji ne mogu da prestanem da gledam. Ako obratite pažnju na kazaljke, samo da su uvećene takođe bi mogle postati ogrlica. Već zamišljam kratku verziju čiji je tanušni lanac spojen sa vrhovima igala. Loptica koji ih drži zajedno mogla bi biti ukrašen sitnim dijamantom... 

Photo by Angie Style Guide 

Uh, mnogo sam se zanela, ali detalji poput ovih jednostavno su mnogo više od pukih ukrasa. Ovako jaki motivi na najobičnijoj majici sve govore o osobi koja ih nosi, možda i više nego što bi ona to htela. :)

Što se tiče parfema, uživam analizirajući različite tipove žena koje ih nose. Volim da ih upoređujem i razmišljam o tome šta imaju zajedničko. Eto npr. primetila sam da žene koje vole Chloé spolja izgledaju jako, a zapravo su iznutra krhke sentimentalne duše. Imaju vrlo istančan ukus i pričljive su. Možda je, a verovatno jeste sve ovo moja fantazija, ali je zabavno stvarati neku sliku o ljudima uz pomoć mirisa. Mislim da svaka nota otkriva najintimnije delove našeg bića i oni koji znaju da ih čitaju mislim da su u velikoj prednosti u odnosu na druge. 

Photo by Angie Style Guide 

Možda je to malo i opterećenje, ali doživljavati svet kroz čulo mirisa je potpuno druga dimenzija i kada malo više utonem u tu priču ispred mene se otvara potpuno novi svet koji nakon dugotrajnog analiziranja apsolutno ima vezu sa onim što vidim, čujem. Sve je u nekoj harmoniji i kada mi nije baš najjasnije ko je kakav na osnovu njegovog ponašanja, odeće dovoljno mi je da osetim njegov miris i tada stvari postaju mnogo jasnije. 

Isprobajte svet na ovaj način, zna biti jako zabavno! ;)

Comments

  1. Jako zanimljivo razmišljanje, ali su fotke zapravo te koje su neodoljive!
    Svaka ćast Angy!

    ReplyDelete
  2. Eto vidis Zmajice da ima smisla moja pretpostavka! ):

    ReplyDelete
  3. Uh,,,odakle je sidro ogrlica? sjajna je :)))

    ReplyDelete
  4. Ogrlice nisu moje, pretpostavljam da su kupljene negde na moru, možda u Dubrovniku, ali nisam sigurna! :)

    ReplyDelete
  5. Miris je bio i ostace neprikosnovena strast,uzitak,bumerang..od kolaca,preko cveca i drveca do ljudi :*
    Lolita Lempicka/Armani :)
    kiss N !

    ReplyDelete
  6. Hihi, divno rečeno! :) Hvala N ;)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts