Jedna košulja bezbroj ideja



Hahahahah nije li genijalno? Od jedne košulje cela kolekcija. Međutim, ima jedan mali problem kada je u pitanju ovaj predlog. Šta ako ste iste visine ili više od svog dečka, muža ili...? U tom slučaju njegova košulja neće moći tako lako da se transformiše u šta god poželite. Aaah da, to je moj slučaj. :)

Mislim da ću morati da kontaktiram nečiju ženu koja ima muškarca dvestokilaša da mi prosledi koju njegovu košuljicu. Razgovor bi verovatno išao u sledećem smeru: ,,Hej ćao Jelena, Marija, Ivana ili ko god jel možeš da mi spakuješ par košulja tvog muža, baš su mi nešto potrebne za neki moj eksperiment, ah da i bila bih ti zahvalna ako bi mogla da ih opereš i ispeglaš, nadam se da to neće biti problem..." :) Mogu samo da zamislim rafal psovki koji bi mi ta potencijalna dama uputila kada bih joj stvarno tražila nešto ovako. :)

Ok neću to uraditi, ali zaista se divim ovoj jedinstvenoj ideji i zaista želim ovo da isprobam što pre, možda da probam na Coki, sigurno će uspeti, ipak je ona mala! :) Isprobavala sam i ranije ove ludosti sa muškim košuljama, ali ni blizu nisam uspela da postignem nešto ovako interesantno. Hm, da, možda je bio problem u tome što su sve košulje koje mogu da koristim pomalo male za ove advanced fazone, ali ne žalim se, ako treba kupiću jednu samo za ovo. :)

Dakle, ovo funkcioniše samo ako ste mnogo sitniji od svog izabranika, u suprotnom, žalite se roditeljima za visinu,  mislim i svojim i njegovim! :)

p.s. Ovo ex iz videa zanemarite, zašto bi iko želeo košulju svog bivšeg... ustvari šta ja znam... mada, ja ipak ne bih! :) 

Comments

  1. jupiiiii, jedva cekam! koga cemo da orobimo?

    ReplyDelete
  2. Pa ti možeš skoro bilo koga, počni od mog muža! :)

    ReplyDelete
  3. Cke, prepare to be robbed :D

    ReplyDelete
  4. Wow genijalno!!!! Isprobajte da li radi pa da krenemo pomahnitalo da krademo kosulje od svakog novog frajera koga upoznamo!=P

    ReplyDelete
  5. Angie draga :) dao bih ti ja jednu moju, ali se plasim da opet ne bi bilo to to :) u svakom slucaju zanimljiv video, i bas me nekako nasmejao :)

    Like!

    ReplyDelete
  6. Nego Braco ti imas one IT-jevske ne znam da li će ići! U svakom slučaju hvala što se ponudi razmisliću o tome! :D

    Dee.dee obećavam isprobavanje ukoliko već večeras! :)

    ReplyDelete
  7. Ima još par interesantnih primera na ekosulja!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts