Probaj pa vidi

Upravo sam se vratia sa nekog slavlja (da ne preciziram kakvog), ali pri zdravoj pameti sam i čistoj svesti pa pomislih hajde nešto javno da podelim. Naravno da se na slavljima dokačite raznih tema, tipa kako živiš, šta ima novo, bolno pitanje: ,,šta radiš, kako ide?" i sl. pa eto kroz priču sa jednom od mojim ,,blog muza", dođoh i do priče o ovome što piskaram. Zapravo ,,dade" mi žena ideju! Nekako za mnoge ideje koje imam i sama, potreban mi je neko koga cenim da mi da potvrdu da je to ok. Tek onda mi se izbistri šta i kako i tek onda mogu da krenem u akciju.

Zapravo ta moja prijateljica, reče mi da je preterano ne inspiriše da gleda ono što ne može sebi da priušti, (pretpostavljam da je mislila na haljine i cipele od 2 000$ ili nešto tome slično, da ne ispadne da sam je sad ocrnila) već da joj je mnogo zanimljivije kada vidi neku ideju koja je realna, koja je dostupna, koja će njoj koja sedi ceo dan u kancelariji biti korisna i koju će moći da primeni danas za sutra. 
p.s. blog i privatne stvari čita kada dođe kući ;)

S obzirom na to da živimo ovde gde živimo, pomislih da je to skroz ok razmišljanje i da bi zapravo ljudima (mojoj mami i svih 5 i po ljudi koji čitaju ovo) bilo mnogo korisnije da dobiju neku pravu informaciju. Zapravo koga briga šta ja radim, gde sam bila, da li mi je teško ili mi se... šta god, bitnije je dati nešto pametnije. Pa eto ja kao smerno dete, pokušaću da sledim želje koje za mene imaju smisla, a ova svakako spada u red smislenijih.


Mango

Jaaao što sam dosadna, daj da pređem više na stvar. Dakle ovaj džemprić koji možete videti gore jeste zapravo Mango i ništa mu ne fali. Iako je on očigledna kopija dole prikazanog džempera koji je Stella McCartney smatram da ne treba biti gadljiv na njega. Što se mene tiče ja bih ga sa zadovoljstvom nosila! Šta više, dugmići na ramenima  mu daju poseban šarm. Hm, kako reče ,,muza" daj nešto što će da mi da ideju, pa hajde kad smo već pričale moram dati ideju uz šta bih ovo nosila ili ja ili bilo ko kome se ovo dopada. 


Stella McCarney

Kako je Stella dala crne pantalone sa istim motivom kao što ima i džemper, a Mango je dao ideju sa crnim jeans-om, a ja ne bih ni jedno ni drugo, moj izbor  bi bila crna suknja, baš iz inata. :) Na sve to dodala bih crveni kaiš i camel čizmeKo voli da preteruje sa đinđanjem, na sve to kao jagodica (ili višnja šta ono beše) na tortu legao bi jedan diskretan lanacPa da zaokružimo priču, uz sve to naravno crne čarape od 70 dena (valjda se to podrazumeva ;) i naravno njihovo ,,Visočanstvo" svima tako potrebne i svakako neodoljive crvene rukavice

Što se mene tiče tako bih otišla i na posao (u mom slučaju u drugu sobu u stanu), i na neku večericu (ako ima ko da me odvede), i u bioskop, i svuda. Od kud znam valjda je to pristojno za sve situacije, sem za neki koktel, ipak za takve događaje treba više,, perja". ;) 

Već počinjem da buncam, ipak je oko 4h, moj mozak više ne funkcioniše! Ništa novo, to je tako vikendom! :/ 

Eto ako valja ovo što napisah smilujte mi se sa kojim komentarčićem, (mama budi prva!), a ako sam loša napljujte me i to onako, da boli...i to je za ljude, žilava sam ja! :)

Uh 'aj ćao!  8)

Comments

  1. ptu ptu fuj ptu.. :D hahahaha shta bre radish u 3:30am kad ti dodje da kuckash :)
    e sad.. all i have to say.. write in English :P

    ReplyDelete
  2. Neponovljivo kao i uvek :D! Hvala na idejama :* !!!

    ReplyDelete
  3. Konacno se tvoj savrsen osecaj za estetiku oslobodio okova nas sebicnih prijatelja i dobio priliku da slobodno luta svetom i netom!

    ReplyDelete
  4. Hvala na podrsci, ljubi vas Angie! ;***

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts