I ja želim Lanvin



Malo je reći da hoću da umrem što ne mogu sad da sednem u kola i odem u H&M, a još više venem što će od 23. novembra u njihovim prodavnicama moći da se nađe kolekcija Alber Elbaz-a.

Valjda ću smisliti do utorka koga da izmaltretiram da mi kupi jednu bloody haljinicu od samo £100. Moji favoriti su crna ukrašena kristalima i ova žuta pomalo iritantna, ali meni privlačna.

Oh, koliko želim Lanvin, pa makar to bio zapravo i H&M, samo da se domognem, neću se ni svlačiti, spavaću u njoj, ma neću se ni kupati nosiću je sve dok se ne raspadne na meni. :)



Aaaaaaaaa ovo je nepodnošljivo, što oni tamo mogu, a mi ovde ne možemo, to nije fer! :(

Što bi jedna moja prijateljica u bezizlaznim situacijama rekla: ,, Da li da piškim ili da se ubijem" :)))
Mislim da ja neću ni jedno ni drugo, ali da bih volela bar jednu ,,krpicu", volela bih, nije da nije! :)

Eto, nek'patim, tako mi i treba kad sam ,,dobra"! ;)

Comments

  1. ,, Da li da piškim ili da se ubijem" je upotrebljiva u gotovo svim situacijama :D!!!
    Vecna je...

    ReplyDelete
  2. Hahahahahha opšte primenjiva! :))))))

    ReplyDelete
  3. Ja ću vala da piškim!
    I da idem u H&M!
    Anyone interested?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts