J'adore Sonja

Sonja Samofalov (levo) i ova što piše (desno)

Kako početi priču o Sonji? Pffff….. jednostavno nije lako! Kako biti objektivan kada je moja fascinacija ovom lepoticom potpuno subjektivna i ne znam da li me više oduševljava njen način odevanja ili ona kao pojava u celini. Nemoguće je proći pored nje, a ne primetiti je, definitivno ostavlja utisak, i definitivno sam srećna što je poznajem.

Inače Sonja je moja prijateljica, novinarka, visoka 180, lepa očigledno i danas smo išle na kafu (ne znam zašto se to tako kaže kod nas, iako smo možda cugale i nešto jače, ali nećemo sad ići u detalje.;) Ta ,,kafa", dakle, da se vratim na nju, između ostalog ticala se i mog bloga, što je izazvalo jiiipiii jeeee reakciju kod mene, pomislila sam napokon da me bar neko pita za to. Malo je reći da sam bila srećna, bilo mi je drago u....da ne psujem sad, ma bila sam van sebe, ali o tome drugi put, no sad nisam bitna ja, bitna je Sonja, jer je ona moja tema dana, pa ću o njoj i pisati.

Kada malo bolje razmislim Sonja je i više od teme, ali pažnju ću posvetiti onome što me najviše raduje u vezi nje, a to je njen stil koji je vrrrrlo, vrrrrlo otmen i vrlo jasno određen. Kada vidite Sonju vidite damu u pravom smislu te reči, sve na njoj je umereno, pažljivo odabrano, a opet nekako neopterećujuće. Način na koji kombinuje šal kao bluzu ispod blejzera, plus svilena ešarpa u vidu kaiša je za mene nešto potpuno očaravajuće. Obožavam ideju kada se odevnim predmetima menja namena i hvala Sonji na inspiraciji koju mi je dala za mnoge nove kombinacije koje ću u budućnosti primeniti.

Sonjin šal - bluza i ešarpa - kaiš

Dakle, Sonjina formula za otmen izgled na svakodnevnom nivou je:  šal = bluza i ešarpa = kaiš. Što se mene tiče ovaj novi prisup je apsolutno prihvatljiv, i na njega ću definitivno obratiti pažnju. Uh, što volim kada neko ima dobru ideju! :)

Sonjin očaravajući broš

A da! Zamalo da zaboravim prelepi broš na njenom mantilu koji sam prvo primetila. Pre nego što smo se i pozdravile uzela sam aparat u ruke i brzinom svetlosti krenula da se izvijam ne bi li ga ovekovečila, malo je reći da me je ostavio bez daha. Pomislila sam da je tu lepotu skoro kupila, međutim kad mi je rekla da je taj broš nasledila od bake ili prabake njenog muža, malo je falilo da se prevrnem sa stolice. Ne mogu reći da sam osetila ljubomoru, (mmm dobro mooožda malu:), ali svakako sam se požalila što ja nemam neku baku ili prabaku od koje ću naslediti đinđu staru bar pola veka. Sonja se osmehnula na moju sumanutu izjavu i sela, a ja sam osetila da joj je drago i da je ponosna što ima tako divan i vredan komad nakita. Šta da kažem, blago njoj, a poor me. :)

Kada se ponovo budem videla sa nekom meni dragom osobom, a pri tom posebnoj u svojoj vizuelnoj komunikaciji sa ostatkom sveta definitivno ću to opet podeliti i sa svima vama koji trošite svoje dragoceno vreme na moj dnevnik modnih misli. Btw. hvala i tebi i tebi i tebi i Vama i Vama i svima koji ovo čitate :)

I za sam kraj Sonja hvala na divnom vremenu koje smo provele danas, a još više ti hvala na inspiraciji zbog koje sada nemam mira :)

Comments

  1. Evo ja se prijavljujem da redovno čitam ovaj tvoj u najmanju ruku veooooma interesantan blog :)))) i jedino što mogu da kažem je bravoooo draga!!!! Ponosna sam na tebe!!!! Samo nastavi da pišeš, da bi ja mogla da čitem i uživam :)))))
    Ljubim te....
    Brankica / Skockana :)))

    ReplyDelete
  2. Skockana dušo hvala ti puno.:)
    Zaista ću dati sve od sebe da svi zajedno uživamo u ovom mom pisanju.

    Puno cmokova šalje Angie :***

    ReplyDelete
  3. Jaaooooo pa ooovooo je tvooojeeee :))))
    Diiivnoooo Đuđić :*
    Veca

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts