Lepo i skupo ruku pod ruku

Kada bi me neko pitao šta želim za Novu Godinu, evo ovih par ,,sitnica" i neki put za negde bili bi sasvim dovoljni. Međutim, s obzirom na to da je meni Deda Mraz već bio, srećna sam i sa onim što već imam.
Iako su ovakve stvarčice daleko od mene i mog stvarnog života, neću propustiti priliku da ih malo iskomentarišem, mislim, srce mi je zaigralo. :)

Imam jedno neverovatno stanje uma kada krenem na put, trpam kao da se nikada neću vratiti i kao rezultat tog ludila uvek se iznerviram što mi pola kofera zauzmu šminka, nakit i cipele i što mi treba vanzemaljska snaga da ga zatvorim. Kako nisam u stanju da ponesem par stvari, tako svaki put strepim da li mi se nešto polomilo, uništilo, iscepalo, jer naravno bitno je da sam ponela sve što mi treba, samo kada i krevet nisu stali što me posebno frustrira.:( 

Beauty Pouch - Smythson

Zapravo najviše brinem za šminku, najčešće je kao i svi stavljam u neke mekane nesesere (mrzim izraz ,,neseser", pogotovu deo,,seser", ali ne pada mi na pamet ni jedan drugi) i redovno četke negde zaturim, pa mi posle treba večnost da se setim gde sam ih stavila. Ovaj ,,žuća" bi mi baš pružio savršeno rešenje, srce bi mi zagrejao, našla bih u njemu utočište, međutim, ima jednu manu zvanu cena, koja je toliko bolna da nemojte ni da je gledate. Najbolje je ako možete nekoga da zeznete da samo provuče karticu i da ne gleda u račun, posle ,,paljba", jer će sigurno biti besan kad proveri račun ili jednostavno uključite mode ,,cici mici" i preboleće. Što se mene tiče ja nemam nikoga za to, a i ne patim jer ja volim cveće, kolačiće i šetnju Kalemegdanom. :)

Jewellery travel tray - Smythson

Ova druga prelepa kutija, služi takođe za putovanje i za ono meni najdragocenije poznato kao nakit. Što se mene tiče ova veličina je sasvim dovoljna (mislim na kutiju :)))). Staje dovoljno prstenja, bez kojeg ne mogu da živim, po koje minđuše i ogrlica, ma sigurno bi stalo sve, a da ne strepim da li se nešto upetljalo ili ogulilo (volim i bidžu, nije sve u skupim stvarima). Što se mene tiče, odlična stvarčica za teranje noblesa. Kupovina iste je takođe misaona, ali uživam i samo što je gledam. Zaista je predivna!

Travel wallet - Smythson
I napokon ono što je skroz korisno, a to je ovaj fenomenalan novčanik sa pregradama za pasoš, dokumenta, karte i novac. Uh što se volim samozasmejati, prethodna rečenica je zvučala kao tv shop: ,,...evo dobićete i ovo i ovo po neverovatnoj ceni, naručite odmah stiže na kućnu adresu, ukoliko naručite odmah dobićete i ovo, a sve to za samo xy para". ihihihi ludilo! U slučaju ovog novčanika čak je i personalizacija moguća.;)

Jooooj ovaj novčanik baš želim! Red i organizaciju kojoj toliko težim moguće je uspostaviti u jednom malom kožnom novčaničiću od kričavih 280 funtaća. Prelep je, koristan je...udaviću se od uzdisanja! Eto sve je ovo Smythson, pa balavljanje može da počne! :)

P.S. Ne znam šta da kažem niiisam pametna! :)

Comments

Post a Comment

Popular Posts